43839087195212584826

چگونه گیلیم کارسنتر، با حداقل بودجه ۳۰۰ عضو جدید می‌گیرد؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۹ اسفند ۱۳۹۳

کارسنتر یک محیط مجازی است که با هدف آشنایی و برقرارکردن ارتباط بین کاربلدان و مشتریان طراحی شده. همه‌ی کسانی که در یک یا چند زمینه دارای مهارتند در این محیط توانایی‌های خود را به مشتریان معرفی می‌کنند و به این ترتیب کلیّه‌ی مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز برای عموم مشتریان در یک سایت جمع‌آوری خواهد شد. اخیرا این کارسنتر، یک کمپین تبلیغات PPC راه‌‌اندازی کرده که به واسطه رعایت اصول در طراحی بنر و صفحه فرود توانسته نتایج جالبی را از آن دریافت کند.

 

بنر تبلیغاتی گیلیم کارسنتر بسیار ساده طراحی شده و فقط در آن به این موضوع توجه شده که مخاطب بتواند راحت محتوای درون بنر تبلیغاتی را مشاهده کرده و آن را تجزیه تحلیل کند.

 

از طرفی صفحه فرود این کمپین PPC به خوبی طراحی شده و به راحتی مخاطب می‌تواند وارد عمل گرفتن عضویت شود و حتی تفکیک میان کاربلدان و مشتریان، تاثیر منفی روی نتایج کمپین نگذاشته.

 

گیلیم کارسنتر پس از اتمام کمپین تبلغیاتی خود، ۳۰۰ کاربر جدید گرفته و این تعداد کاربر برای یک کمپین با بودجه متوسط بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

5 دیدگاه در رابطه با “چگونه گیلیم کارسنتر، با حداقل بودجه ۳۰۰ عضو جدید می‌گیرد؟
  1. فريماه
    اسفند ۹, ۱۳۹۳ — ۶:۱۲ ب.ظ

    بنر تبلیغاتی ساده اما در عین حال بسیار جذاب و همونطور که گفتین بخوبی به کاربران اطلاع رسانی می کنه. با دیدن این بنر هر بیننده ای ترغیب به دنبال نمودن موضوع میکنه.

  2. فرهاد
    اسفند ۱۰, ۱۳۹۳ — ۲:۳۶ ب.ظ

    سلام
    باتوجه به اینکه کارسنتر وب سایتهای نسبتا مشابهی هم داره ولی تفاوتهاش باعث رشد سریعش شده.
    یکی از تفاوت ها همینه که توی متن بش اشاره کردید
    ممنون از مطالب خوبتون.

  3. رحیم
    اسفند ۱۱, ۱۳۹۳ — ۶:۳۴ ب.ظ

    خدمات خوب گیلیم باعث جذب مشتریان جدید شده

  4. فاطمه
    اسفند ۱۲, ۱۳۹۳ — ۸:۴۶ ق.ظ

    ممنون بابت تحلیل خوبتون. فقط یه سوال… بنظرتون برای اینکه یه سایت در چنین تبلیغاتی موفق باشه چه فاکتورهایی غیر از این رو در تبلیغاتش باید رعایت کنه؟

    • رامین جابری
      اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ — ۶:۴۸ ق.ظ

      کاملا بستگی داره که شما هدفتون چی باشه و مخاطبان هدفتون چه کسانی باشن. در چند جمله نمیشه خلاصش کرد. ولی در کل رعایت اصول خیلی سبب افزایش بازدهی میشه.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !