flortileDSC_0638

چگونه یک تولیدکننده فرش با امکان ریتارگتینگ درآمد خود را افزایش داد؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

FLOR Design Squared یکی از کسب‌وکارهایی است که توانست با ابتکارش تحولی در دنیای طراحی فرش‌های خانگی ایجاد کند و با یک ساختار شکنی حساب شده، این امکان را به مخاطبانش دهد که بتوانند واقعا به آنچه می‌خواهند دست یابند. این شرکت به مخاطبانش اجازه می‌دهد تا با قرار دادن یک سری مربع در کنار هم فرش مورد علاقه خود را طراحی کنند. این شرکت پس از راه‌اندازی وب‎سایتش، برای افزایش مخاطب بیشتر روی تبلیغات داخل موتورهای جستجوگر و همچنین سئو تمرکز می‌کند، ولی پس از حدود یک سال با چالشی جدید مواجه می‌شود:

 

چالش: مدیر بازاریابی مجموعه FLOR متوجه می‌شود که موقعیت‌های فروشی که از تبلیغات در موتورهای جستجوگر برای این کسب‌وکار حاصل شده‌اند، چندان باکیفیت نیستند و از طرفی کلمات کلیدی دستشان را بسته است. به همین دلیل، تیم بازاریابی FLOR تصمیم می‌گیرد از آژانس ChannelAdvisor در اینباره راهنمایی گرفته و راه‌حلی پیدا کند تا موقعیت‌های فروششان با کیفیت شود.

 

راه حل: ChannelAdvisor به بخش تبلیغات و بازاریابی FLOR پیشنهاد داد که روی تبلیغات CPC تمرکز کنند و از امکانی چون ریتارگتینگ برای افزایش تعداد مخاطبان خود بهره ببرند. از طرفی استفاده از هدفمندی جغرافیایی هم پیشنهاد شد، زیرا FLOR بیشتر در آمریکا شمالی و مرکزی به فعالیت می‌پردازد.

در حقیقت سیستم ریتارگتینگ این امکان را به FLOR داد تا مخاطبانی که وارد این سایت شده و سپس سایت را ترک کرده بودند، دوباره مورد هدف قرار تبلیغات FLOR قرار بگیرند.

 

نتایج:

  • درآمد FLOR به واسطه سیستم ریتارگتینگ، حدود ۳۰ درصد افزایش یافت.
  • بازگشت سرمایه این شرکت حدود ۳۴ درصد بهبود یافت.

برچسب ها : , , , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !