gravitate

چگونه یک صفحه فرود منحصر به فرد خلق کنم – قسمت اول

طراحی صفحه فرود - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

زمانی که بنر ها طراحی و سایز بندی شدند نوبت به صفحه فرود میرسد مهم ترین قسمت در تبلیغات شما که ارتباط مستقیم با نرخ تبدیل شما دارد . طراحی صفحه فرود و صفحه اول به هیچ عنوان نباید یکی باشند . یک صفحه فرود هم اولین برخورد مخاطب با محصولات است هم مقصد نهایی مخاطب .

در این مطلب قصد داریم نکاتی که باعث آسان تر رسیدن شما در تبلیغات به مقصودتان میشود را ارایه کنیم .

 

  • مخاطب را آزار ندهید

یک صفحه فرود تاثیر گذار فقط اطلاعات ضروری درباره یک خدمت و یا محصول منحصر به فرد را شامل میشود.

پیشنهاد ویژه : اطلاعات مهم را “ساده” و قابل مفهوم ارایه دهید. هیچ کدام از ما دوست نداریم از یک مطلب ۱۰ خطی پیغامی که دنبالش هستیم را بیرون بکشیم.

 

  • دکمه فراخوان

تنها وظیفه صفحه فرود : وادار کردن مخاطب به انجام عملی خاص. دکمه فراخوان بال سمت راست یک صفحه فرود محسوب میشود اگر درست کار نکند سقوط میکنید 🙁

پیشنهاد ویژه: دکمه فراخوان را در بیشترین دید و با رنگی خاص آشکار کنید. تحقیقات نشان داده رنگ قرمز بیشترین تاثیر را داشته است .

 

  • عناصر مهم صفحه فرود

در ضمیر ناخود آگاه ما ثبت شده هر چیز که بالاتر قرار گرفت اهمیت بیشتری دارد.

پیشنهاد ویژه : مهمترین عناصر خود را بالای صفحه استفاده کنید یک عکس بزرگ و یک متن قوی شما را شکست ناپذیر میکند.

  • عنوان صفحه فرود

بال چپ پرواز شما را عنوان اصلی صفحه شامل میشود تحقیقات ثابت کرده مخاطبان عادی زمانی حدود ۲ ثانیه صرف خواندن عنوان صفحه میکند که زمان کمی به نظر میرسد.

پیشنهاد ویژه : عنوان بنر- سایت – صفحه فرود خود را یکی کنید تا مخاطب لحظه ای برای تفکر درباره اینکه به جای درستی انتقال یافته تلف نکند.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “چگونه یک صفحه فرود منحصر به فرد خلق کنم – قسمت اول
  1. علی اصغر اخوان مهدوی
    تیر ۱۰, ۱۳۹۵ — ۶:۵۰ ق.ظ

    مطالب عالیه
    فقط یه غلط املایی داشت که گفتم اگه اصلاح بشه شاید بهتر باشه
    طلف —-> تلف
    اخوان هستم همکار آقای رضوی در “تایم تخفیف”

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !