AAEAAQAAAAAAAANgAAAAJDM1YTYxOTI5LWIwMTAtNDZkNS1hZTk5LWU5MjU1MDFkYjJiZA

چگونه LG ایران مشتریان وفادارش را شگفت‌زده می‌کند؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

G4 نام جدیدترین پرچمدار شرکت ال‌جی است که در روز ۲۹ خرداد به بازار ایران عرضه خواهدشد. دفتر ایران این شرکت کره‌ای برای اثبات وفاداری خود به مشتریانش، یک کمپین متفاوت راه‌اندازی کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

 

این کمپین که در قالب یک جشنواره فروش راه‌اندازی شده، ۴۴۴ نام دارد و ال جی برای انتخاب اسم این جشنواره از نام مدل این گوشی هوشمند الهام گرفته است.

AAEAAQAAAAAAAANgAAAAJDM1YTYxOTI5LWIwMTAtNDZkNS1hZTk5LWU5MjU1MDFkYjJiZA

در کل چنین کمپین‌هایی با هدف Viral شدن راه‌اندازی می‌گردند و سبب می‌شوند که مشتریان وفادار بیشتری برای برند مورد نظر بوجود آید.

 

این کمپین ال‌جی دو فاز آنلاین و حضوری دارد که جوایز آنها شامل کمک‌هزینه‌های خرید این گوشی خواهد بود. البته در جشنواره حضوری ۴۴۴، ۴۴ دستگاه گوشی LG G4 میان شرکت‌کنندگان این جشنواره به قید قرعه اهدا خواهد شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه فرود این جشنواره مراجعه کنید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چگونه LG ایران مشتریان وفادارش را شگفت‌زده می‌کند؟
  1. محمد جواشی
    خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۵:۰۶ ق.ظ

    ایمیل هایی که قبلا بود واقعا جذاب تر بود ، الان فقط تیتر ها جذابه و محتوا کاملا غیر جذاب و زیادی معمولیه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !