squarespace

چگونه Squarespace و بازاریابی آفلاینش

گوناگون - نویسنده : سهیل رزمجوی - ۱۵ مهر ۱۳۹۳

سرویس‌هایی که به ساخت وب‌سایت می‌پردازند، کمتر تصمیم می‌گیرند که از بازاریابی آفلاین بهره برده و از روش‌های مرسوم و پرهزینه آن استفاده کنند. ولی Squarespace، یکی از نمونه‌های نادر از چنین سایت‌هایی است که توانسته به خوبی وارد جریان آفلاین شود و از فضای گسترده آن بهره ببرد.

خیلی از کسب‌وکارها معتقدند که فضای آفلاین دیگر جوابگو نیازهایشان نیست و فضای آنلاین بستر بسیار بهتری ایجاد کرده؛ در صورتی که کمپانی‌های بزرگ، با اینکه رشد خود را کرده‌اند، ولی همچنان تبلیغات آنلاینشان را حفظ می‌کنند.

حالا مسئله اینجاست که Squarespace چگونه تواسنته یک کمپین موفق آفلاین داشته باشد؟

این کسب‌وکار قبلا ار فضاهای آفلاین به خوبی بهره برده بود؛ ولی این دفعه به سمت پادکست‌ها و تبلیغات تلویزیونی رفت و در حقیقت اسپانسر چندین پادکست شد و از طرفی دیگر توانست تبلیغات میان فینال Super Bowl امسال (فوتبال آمریکایی) را به دست گرفته و از آن زمان که بیشترین بیننده تلویزیون در دسترس تبلیغات هستند، بهره ببرد.

جالب اینجاست گه تیم Squarespace یک کسب‌وکار اینترنتی به حساب می‌آیند؛ ولی معتقدند که دنیای تبلیغات آفلاین روی کار آنها بی تاثیر نیست و باید روی این وجه بازاریابی هم تمرکز کنند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سهیل رزمجوی

خلاقیت، تنوع و شادی از واژه های مهم زندگی ام هستن، به همین دلیل ​مهمترین علایق زندگی من فعالیت در زمینه مارکتینگ و تبلیغات میباشد، چون تمام واژه ها رو می توانم در این حرفه لمس کنم. از برخورد با چالش ها و موانع نمیترسم و از حل کردن آنها لذت میبرم. اهل شومن بازی نیستم و سرم به کارم خودمه، دوم و سوم برام معنی نداره چون باید اولین بود، عاشق خوردن لازانیا و کله پاچه ام، هیچی دیگه خیلی هم کوووولم :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !