Screen_Shot_RuralReclaim_on_Instagram

کدام شبکه اجتماعی‌ به درد کسب‌وکار شما می‌خورد؟

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۱ مهر ۱۳۹۳

یک باور بسیار نادرستی در میان کسب‌ و کارها جا افتاده که، چون اکثر کسب‌ و کارها در همه‌ی شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، کسب‌وکار ما هم باید در همه آن‌ها فعال باشد. در صورتی که این عملکرد کاملا اشتباه است و باید برای فعالیت در رسانه‌های اجتماعی تصمیمات درست گرفته شود.

با اینکه اکثر کسب‌وکار ها در فیس‌بوک به فعالیت می‌پردازند، این احتمال وجود دارد که برای کسب‌وکار شما چندان مناسب نباشد. در درجه اول باید به پرسوناهای کسب‌وکارتان توجه کرده و با توجه به آن‌ها سراغ فعالیت و بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی بروید. برای انتخاب از میان این رسانه‌ها، بهتر است این موضوع را در نظر بگیرید که مخاطبان شما بیشتر در کدام رسانه‌های اجتماعی فعالیت دارند. یادتان باشد وقت طلاست و کسب‌وکار شما زمانی برای تلف کردن و اشتباه ندارد.

 smm digital marketing

نوع فعالیت شرکت شما برای انتخاب شبکه اجتماعی می‌تواند بسیار مهم باشد. اگر با تزیینات و نوع کالای جذاب سر و کار دارید ممکن است اینستاگرام حسابی به شما کمک کند. اگر یک کسب و کار B2B هستید بهترین مکان فعالیت شما در لینکدین و گروه های بیزینس فیسبوک است. همچنین ممکن است یک کسب و کار به خاطر نوع تعامل با مشتریانش در چند سوشال مدیا فعالیت کند. برای مثال فروشگاه‌های اینترنتی معمولا در چندین شبکه هستند تا به سوالات کاربران و همینطور درخواست های آنان رسیدگی کنند.

 

نکته : فراموش نکنید که اینستاگرام برای فروشگاه‌های آنلاین بهترین گزینه برای هر کسب‌وکاری به نظر می‌آید؛ زیرا کافیست که از اطراف رویدادهای کسب‌وکارتان عکس و ویدئو گرفته و آن‌ها را منتشر کنید.

 

منبع:Inbound Marketing Agents

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !