MicroQRCode

کد های QR، پلی میان تبلیغات آنلاین و آفلاین

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - نویسنده : سهیل رزمجوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

گوشی‌های هوشمند، درگاه ارتباطی بسیار وسیعی برای کاربرانشان گشوده‌اند. یکی از جنبه های گوشی‌های همراه این است که به واسطه کدهای QR برای بازاریابان، کشش خاصی ایجاد کرده‌اند. این بارکد‌های دو بعدی، به شخصی که گوشی هوشمندش در وضعیت آفلاین قرار دارد، اجازه می‌دهند تا با اسکن کردن‌شان، وارد وب‌سایتی شده و یا پیامی دریافت کنند.

 

کد های QR به شما این امکان را می‌دهند که در ذهن مخاطبانتان کنجکاوی ایجاد کنید و اگر دقت کرده باشید در هر رویدادی که پای می‌گذارید و همچنین در هر نمایشگاهی، همه افراد حاضر، به دنبال اسکن کدهای QR هستند تا ببینند چه چیزی از برندها دستگیرشان می‌شود.

Boston Photobooth Rental از کسب‌وکار هایی است که در زمینه تولید اتاق‌های عکس‌برداری به فعالیت می‎‌پردازد و در کارت‌های ویزیت جدیدش از کدهای QR استفاده کرده و یکی از این کدها را برای ورود به وب‌سایت و دیگری را به صفحه بررسی‌هایشان متصل کرده است.

 

هر کسب‌وکار و خرده فروشی می‌تواند از کدهای QR بهره برده و به نوعی از دنیای آفلاین به سود دنیای آنلاین بهره ببرد. REI از مجموعه های ورزشی ای است که توانسته به درستی از کدهای QR بهره ببرد و در تمام پوستر‌های درونی مجموعه این کدها را قرار داده تا همه بتوانند از سایتشان بازدید کنند.

 

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

سهیل رزمجوی

خلاقیت، تنوع و شادی از واژه های مهم زندگی ام هستن، به همین دلیل ​مهمترین علایق زندگی من فعالیت در زمینه مارکتینگ و تبلیغات میباشد، چون تمام واژه ها رو می توانم در این حرفه لمس کنم. از برخورد با چالش ها و موانع نمیترسم و از حل کردن آنها لذت میبرم. اهل شومن بازی نیستم و سرم به کارم خودمه، دوم و سوم برام معنی نداره چون باید اولین بود، عاشق خوردن لازانیا و کله پاچه ام، هیچی دیگه خیلی هم کوووولم :دی

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !