logo

کلیپ‌نما و روش هوشمند برای افزایش ثبت‌نام از طریق صفحه فرود

طراحی صفحه فرود - نویسنده : رامین جابری - ۲۷ آبان ۱۳۹۳

کسب‌وکارهای نوپا بسیاری هستند که برای شروع کار خود و گرفتن کاربر و همچنین اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی به سراغ تبلیغات آنلاین می‌روند. زیرا راهکارهای تبلیغاتی آنلاین هزینه کمتری داشته و نشان داده‌اند که می‌توانند برای هر نوع کسب‌وکاری موثر واقع شوند. کلیپ‌نما یکی از وب‌سایت‌های تازه تاسیس در اشتراک‌گذاری ویدئو است که برای افزایش آگاهی و بدست آوردن مخاطب از تبلیغات کلیکی/بنری استفاده کرده و توانسته با استفاده از یک صفحه فرود به جا، به هدفش برسد.

 

محتوا صفحه فرود تنها موردی است که می‌تواند یک مخاطب هدف را به سرویسی جدید جذب کند.از طرفی باید در نظر گرفته شود که لینک‌های بی‌مورد سبب به هم خوردن تمرکز کاربر می‌شود و بهتر است که صفحه فرودی که هدفش جذب کاربر است، شامل یک Call-to-Action برای این مورد باشد. در این صورت است که بیشترین نرخ تبدیل بدست می‌آید، به این شرط که محتوا صفحه فرود بتواند کاربر را مجاب کرده تا بماند و ثبت نام و یا اشتراک‌گیری خود را انجام دهد.

nima

 

اما موضوعی که صفحه فرود کلیپ‌نما را منحصر به فرد کرده پیشنهاداتی است که نمی‌توان از آنها گذر کرد و کاربر پس از مشاهده آنها، بی‌شک تصمیم می‌گیرد برای کسب اولین صد امتیازش، مشترک کلیپ‌نما شود.

 

کلیپ‌نما توانسته با کمک این کمپین، حدود ۲۰ درصد Conversion بدست آورده و ۴۰۰۰ کاربر بدست آورد.

 

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

5 دیدگاه در رابطه با “کلیپ‌نما و روش هوشمند برای افزایش ثبت‌نام از طریق صفحه فرود
  1. arezu
    آبان ۲۸, ۱۳۹۳ — ۶:۴۸ ق.ظ

    ممنون از سایت خوبتون

  2. محمد
    آبان ۲۸, ۱۳۹۳ — ۸:۱۵ ق.ظ

    این سایت تازه تاسیسه بعد الکساش هزاره؟

    • رامین جابری
      آبان ۲۸, ۱۳۹۳ — ۸:۴۹ ق.ظ

      یک وب‌سایت با رویه‌های تبلیغاتی درست می‌تونه خودشو ببره بالا، درضمن الکسا به هیچ وجه مرجع خوبی برای سنجش یک سایت نیست و واقعا اشتباهه بخواین قدمت یک وب‌سایت رو با الکساش مقایسه کنین. بد نیست یک سری به صفحه درباره ما کلیپ نما بزنین.

  3. Amirreza Ke
    آبان ۲۸, ۱۳۹۳ — ۸:۵۶ ق.ظ

    لطفا یه مطلب راجع به این بنر هایی که با فلش درست شده و انقد انیمیشن هاش خوشگله، کلا راجع به انیمیشن های تبلیغاتی فلش و یا Common Craft و معرفی کسایی که این کار ها رو بلدن انجام بدن پابلیش کن رامین جان.

  4. موآل
    آذر ۱, ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۹ ق.ظ

    با سلام

    جالب بود .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !