Untitled

کمپین آنلاین موفقی از پارس آنلاین

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۲ آذر ۱۳۹۳

شرکت پارس آنلاین که یکی از ISP های معتبر در ایران به شمار می آید٬ به تازگی کمپینی را به صورت آفلاین٬ با استفاده از بیلبورد و تبلیغات چاپی راه اندازی کرده٬ هدف اصلی پارس آنلاین از این کمپین تبلیغاتی آفلاین٬ نشان دادن اهمیت موضوع سرویس دهی به مشترکانش و ارزش قایل شدن به مشتری است. در این کمپین به طور مشخص نشان داده شده که کارمندان پارس آنلاین هموره در تللاش هستند که سرویس بهتری را به مشترکان این شرکت ارایه کنند.

پس از مدتی پارس آنلاین تصمیم می‌گرد که این پیام را به صورتی گسترده تر و با استفاده از ابزار های اینترنتی٬ در محیط آنلاین پخش کند.  پارس آنلاین یک کمپین تبلیغات PPC با عنوان “خوب را تجربه کنید” راه اندازی می کند و در صفحه فرود این کمپین تبلیغات انلاین٬ راهکارهایی برای استفاده راحت تر از سرویس هایش را به مخاطبان خود ارایه می کند.
در کل تجربه نشان داده که کمپین هایی که هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین راه اندازی می شوند٬ می توانند عملکرد بهتر و نتایح بهتری را در پی داشته باشند. البته فراموش نکنید که پارس آنلاین در این کمپین از رسانه های اجتماعی هم بهره برد و توانست نتیجه بسیار خوبی کسب کند.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !