urlضق

کمیت “میانگین سفارش” و راه‌های افزایش آن

آنالیز کمپین و ترافیک - نویسنده : حسین موسوی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

“میانگین سفارش”، یکی از مهمترین کمیت‌های موجود در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی است که هر چه قدر میزانش برای یک کاربر افزایش یابد، به همان اندازه ارزش آن کاربر افزایش خواهد یافت. برای محاسبه “میانگین سفارش” کافیست کل فروشی که توسط هر مشتری صورت گرفته را به تعداد تراکنش‌هایش تقسیم کنید. در ادامه این مطلب شما با پنج راهکار آشنا می‌شوید که به کمک آنها می‌توانید “میانگین سفارش” خود را افزایش دهید.

– بخش Live Chat خود را راه اندازی کنید: به کاربران خود این امکان را بدهید که در حین بازدید و خرید از وب‌سایت شما به صورت مستقیم با یکی از کارشناسانتان در ارتباط باشند. این مهم باعث می‌شود که مخاطب شما راحت‌تر اعتماد کرده و میزان سفارش خودش را افزایش دهد.

– نقد مثبت از خود به جا بگذارید: خیلی از خریداران قبل از اینکه به خرید محصولی بپردازند، اول به نقد محصول مورد نظرشان مراجعه کرده و سپس تصمیم به خرید می‌گیرند. پس سعی کنید نقدهای مثبت از خود به جا بگذارید.

– در کنار فروش محصولات خود هدیه بدهید: یکی از مواردی که باعث افزایش “میانگین سفارش” می‌شود، دادن هدیه به افرادی است که محصولات شما را می‌خرند. لازم نیست که هدیه شما گران قیمت باشد و فقط لازم است که به محصولی که می‌فروشید ارتباط داشته باشد و یا یکی از لوازم جانبی آن باشد.

– برای خبرنامه خود اشتراک بگیرید: هنگامی که گزینه “اشتراک گیری خبرنامه “را به وب‌سایت خود اضافه کنید، در طولانی مدت متوجه می‌شوید که همین امر چه تاثیر قابل توجهی روی افزایش “میانگین سفارش” شما می‌گذارد.

– برای موارد خاص، امتیازاتی درنظر بگیرید: شما می‌توانید برای افرادی که تعداد محصولات خریداری شده توسط آنها زیاد است، یک تخفیف در نظر گرفته و یا به صورت رایگان آنچه که خریده‌اند را ارسال کنید. همین امر باعث می‌شود که مشتری از خریدش رضایت کسب کند و به مشتریان وفادار شما تبدیل گردد.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !