jumpstart

یک تست موثر روی صفحه فرود که توسط JumpStart صورت گرفته

طراحی صفحه فرود - نویسنده : فرید اسدی - ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

شرکت Jump Start یکی از کسب‌وکارهای فعال در دنیای فناوری اطلاعات است که بیشتر روی حوزه ساخت و عرضه بازی‌های آموزشی برای کودکان در بازه سنی ۳ الی ۱۲ ساله تمرکز کرده و در طول ۲۰ سال فعالیتش توانسته حدود ۳۰ میلیون خانواده را به عضویت خود درآورد. محصولات این مجموعه در قالب بازی‌های آنلاین و کامپکت دیسک عرضه می‌شوند. Jump Start اخیرا یک کمپین برای یکی از بازی‌های آنلاینش راه‌اندازی کرده بود که پس از مدتی برای افزایش Conversion Rate (نرخ تبدیل) تصمیم گرفت تغییراتی در صفحه فرود آن ایجاد کند و به نوعی به بهینه‌سازی صفحه فرودش بپردازد.

 

از این رو تصمیم گرفت از آژانس تبلیغاتی Sum Digital که در سانفرانسیسکو واقع شده کمک بگیرد و بهینه‌سازی صفحه فرود کمپین خود را به آن واگذار کند.

 

تغییراتی که در صفحه فرود Jump Start صورت گرفت:

تغییراتی که در این صفحه فرود صورت گرفتند بسیار جزیی، ولی اثربخش بودند. اولین تغییر این بود که طراحان Sum Digital تصمیم گرفتند دو کادر نوشته که یکی برای معرفی محصول و دیگری برای ثبت‌نام بود را به یک کادر پیوسته تبدیل کنند.

از سوی دیگر لوگوی بازی که در سمت چپ صفحه فرود قرار گرفته بود از لحاظ طراحی و نور مشکلات بسیاری داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتند از یکی دیگر از لوگوهای این بازی در صفحه فرود بهره ببرند.

 JS-test-before“صفحه فرود اولیه”

JS-test-after“صفحه فرود بهینه شده”

 

نتایج حاصل:

  • تعداد بازدیدکننده‌ها از وب‌سایت: ۱۶۸۲
  • تعداد کل نرخ‌های تبدیل ایجاد شده (تعریف شده بر اساس کل ثبت‌نام های صورت گرفته): ۶۶۴
  • میزان بهبود در نرخ تبدیل نسبت به صفحه فرود اصلی: ۱۷.۱ درصد

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !