SouthernSun_Pretoria

یک نمونه موفق در تبلیغات PPC از هتل‌های زنجیره‌ای Southern Sun

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

این مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای که در کشور آفریقای جنوبی به فعالیت می‌پردازد، در سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفت سایت خود را راه اندازی کرده و با بودجه‌ای محدودی که در دست داشتند، تصمیم گرفتند در فضای آنلاین به تبلیغات بپردازند. ولی یک مشکل بزرگ داشتند:

 

مشکل:

این وب‌سایت در حقیقت Relaunch شده بود و به همین دلیل رتبه‌بندی خوب خود را در موتورهای جستجوگر از دست داد و با اینکه سیستم رزرو آنلاینش به تازگی راه‌اندازی شده بود، ولی تعداد رزروهای صورت گرفته واقعا انگشت شمار بودند. از طرفی به ترافیک بیشتری نیاز داشتند تا بتوانند رفتار بازدیدکنندگان و مشتریان خود را بررسی کنند.

 

راه حل:

Southern Sun تصمیم گرفت از تبلیغات کلیکی بهره ببرد و هدف اصلی خود را در اولین درجه برند سازی و در درجه دوم افزایش تعداد رزرو قرار داد:

 

به این منظور موارد زیر صورت گرفتند:

 

– افزایش ترافیک به کمک PPC

– آوردن ترافیک از سراسر جهان به Southern Sun.

– تست کمپین‌های متنوع.

 

نتایج:

 

– ۱۲۵% افزایش نرخ تبدیل.

– هزینه به ازای هر نرخ تبدیل، ۶۷% کاهش یافت.

– بازگشت سرمایه این هتل‌های زنجیره‌ای ۷۶۰% افزایش یافت.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !