multiple-posts

بروزرسانی ۱۰.۹ اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب‌‌وکارها

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : رامین جابری - ۷ اسفند ۱۳۹۵

در هفته گذشته، اینستاگرام بروزرسانی ۱۰.۹ خود را عرضه کرد که با فراهم آوردن این بروزرسانی نیز یکی از امکانات مهم به این شبکه اجتماعی محبوب افزوده شد که خیلی از کاربران آن منتظرش بودند؛ امکان آپلود چندین عکس و ویدیو در یک پست اینستاگرام که شاید کمی هم به کاربرد اخیر بخش استوری این شبکه اجتماعی، آسیب وارد کند. زیرا خیلی از مخاطبان اینستاگرام اخیرا روی ساخت پست‌های سریالی خود در بخش استوری تمرکز کرده بودند. در ادامه به فرصت‌هایی اشاره می‌‌کنیم که این امکان اینستاگرام برای مخاطبان خود ایجاد کرده است و کمی هم در مورد کارکرد خود این سرویس توضیح خواهیم داد.

برای استفاده از این سرویس، در قدم اول کافیست که بروزرسانی ۱۰.۹ اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کرده و برای آپلود یک پست با چندین عکس نیز مثل گذشته روی علامت دوربین کلیک کنید و به ترتیب اهمیت عکس‌ها و ویدیوها، آنها را انتخاب کرده و در آخر روی دکمه فراخوان Next تپ کنید تا ادامه جریان آپلود صورت گیرد.

اما سوال اینجاست که این امکان چه سودی برای کسب‌‌وکارها به همراه خود دارد؟ بی‌شک خیلی می‌تواند سودمند و اثرگذارد باشد و در ادامه بد نیست که به ایده‌های زیر توجه کنید تا از میزان اهمیت این امکان برای کسب‌وکارها باخبر شوید:

– برای کسب‌وکارهای B2C:

کسب‌‌وکارهای B2C که عموما مصرف‌کننده نهایی دارند، می‌توانند با تغییر استراتژی خود و تعریف استفاده از پست‌های چند عکسه و حتی همراه ویدیو در استراتژی خود نیز بیشتر مخاطب خود را تحت تاثیر محصولی که در اینستاگرام به نمایش می‌گذارند قرار داده و او را جذب کنند.

برای نمونه در گذشته وقتی که یک کت را به عنوان محصولی معرفی می‌کردیم،‌ فقط می‌توانستیم یک عکس از آن آپلود کنیم و عکس‌‌های بیشتر ممکن بود که باعث ایجاد مزاحمت برای مخاطبان آن صفحه شود. در صورتی که این امکان جدید به کسب‌‌وکارهایی که تولید لباس انجام می‌دهند، این امکان را می‌دهد که تا ۱۰ عکس از محصول خود قرار دهند و حتی ویدیوی تبلیغاتی آن را منتشر کنند. در ادامه نمونه‌ای برای این ایده آوردم تا بیشتر میزان اثرگذاری آن را متوجه شوید:

zara-example

از محصولات کمپانی زارا

از طرفی خیلی از کسب‌‌‌وکارهای ‌B2C روی آموزش تمرکز داشتند که خیلی محدود می‌توانستند چنین رویکردی را پیش ببرند و حالا با این امکان راحت‌تر می‌توانند برای نمونه، آموزش گرده زدن کراوات را در اینستاگرام خود منتشر کنند.آپلود عکس‌های بیشتر در یک پست اینستاگرام،‌ تاثیر چشمگیری روی نشریات و مجلات درون اینستاگرام خواهد گذاشت و به آنها این امکان را می‌دهد تا هر خبر مهم را با چندین عکس و حتی همراه با ویدیو به اشتراک بگذارند.

مقاله مرتبط: فرصت چشمگیر بخش استوری اینستاگرام برای بازاریابی شبکه های اجتماعی

– برای کسب‌‌وکارهای B2B:

برای چنین کسب‌وکارهایی که عموما روی فرهنگ سازمان خود و همچنین آموزش تمرکز می‌کنند، این شیوه جدید قرار دادن پست در اینستاگرام بسیار مفید واقع می‌شود. زیرا حال می‌توانند رویدادهای کسب‌وکار خود را خیلی راحت‌تر در یک تا ۳ پست با بیش از ۲۰ عکس خلاصه کنند و همین مهم باعث می‌شود که کمتر به ظاهر صفحه اینستاگرام آنها آسیب وارد شود.

yearend

جشن آخر سال ای‌نتورک

از طرفی پست‌های آموزشی سریالی که جایی در بخش استوری اینستاگرام پیدا کرده بودند، حالا می‌توانند در پست‌های اصلی این شبکه اجتماعی نیز روی انتشار چنین پست‌‌هایی تمرکز کنند.

آیا این امکان جدید اینستاگرام برای کسب‌‌‌وکار شما هم مفید است؟ ایده‌های خود را در بخش نظرات ما مطرح کنید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بروزرسانی ۱۰.۹ اینستاگرام، فرصتی بزرگ برای کسب‌‌وکارها
  1. محمد
    اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۶ — ۱:۳۴ ب٫ظ

    مطالب بسیار کاربردی دارید امیدوارم بتونم به بهترین شکل ازشون بهره برداری کنم با تشکر از تلاشتون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

unilever-case-study

نگاهی دقیق به یک کمپین موفق تبلیغات دیجیتال

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ تیر ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !