motivational-quotes

۱۰ نقل قول انگیزشی از بزرگان دنیای فروش

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۱۲ تیر ۱۳۹۵

فروش همیشه یکی از مهمترین رویدادهای هر کسب‌وکاری به حساب می‌آید. به همین دلیل، لازم است که همیشه خود را آماده نگه داریم و به خودمان، انگیزه بدهیم تا بتوانیم به این هدف مهم برسیم. در ادامه به چند نقل قول اشاره می‌کنم که از بزرگان فروش دنیا شنیده شده‌اند:

 

۱. “من هیچ وقت دست از جستجو نکشیدم و به همین دلیل آدم خوش‌شانسی به حساب میام. آیا شما زود تسلیم شدین؟ یا الان حاضرین که برای خوش‌شانس بودن تلاش کنین؟” – جیل کونرات – نویسنده کتاب Agile Selling

 

۲. “صدای خودتون رو در سازمان و کمپانی داشته باشین و هیچ وقت از واژه متاسفم استفاده نکنین.” – تریش برتوتزی – نویسنده کتاب The Sales Development Playbook

 

۳. “در قیمت و کیفیت محصولات و خدمات خود تعادل ایجاد کنین که نقش مهمی در موفقیت شما در بازی دارن. البته فراموش نکنین که نهایتا، خدمات هستن که شمارو در بازی برنده می‌کنن.” – تونی الساندرا – موسس کمپانی Assessments 24×7

 

۴. “مردم فقط وقتی از شما خرید می‌کنن که احساس امنیت کنن. افراد ماهر در فروش، باید با آموزش دادن، پیشنهاد دادن و مشاوره دادن به مشتری‌ها در طول مسیری که برای فروش طی می‌کنن، این حس امنیت رو ایجاد کنن. در نظر داشته باشین که نباید اونارو قانع کنین، بلکه باید در کل مسیر فروش آموزششون بدین.” – مایک لیبرمن – موسس کمپانی Square 2 Marketing

 

۵. “لینکدین یک ابزار هست که به شما این اجازه رو میده که سبب ترقی خودتون، کسب‌وکارتون و محصول/سرویس خودتون بشین. در لینکداین جای خجالت کشیدن نیست، به مخاطباتون بگین که چرا باید از شما خرید کنن یا شما رو استخدام کنن.” – ویوکا ون روز – موسس Linked Into Business

 

۶. “الان باید جایی باشین که مخاطباتون نیز آنلاین زندگی می‌کنن.” – جیمی شانکس – مدیر عامل Sales for Life

 

۷. “مدیران فروش خبره می‌دونن که یک فروشنده موفق، فقط با نزدیک شدن به معامله، نمی‌تونه به هدف اصلیش برسه؛ بلکه لازم هست که مشتری رو به یک طرفدار تبدیل کنه.” – ایمانوئل اسکالا – متخصص زمینه فروش

 

۸. “بزرگترین اشتباه اینه که فکر کنیم در هر جلسه، یک برنده و یک بازنده وجود داره.” لیندا سوییندلینگ – Journey On

۹. “افرادی که برای بردن مدال المپیک تلاش می‌کنن، معمولا روی عقده بردن مدال طلا وقت نمی‌ذارن. اونا روی کارایی تمرکز می‌کنن که سبب میشه بتونن یک مدال طلا ببرن. اگر بتونن طبق برنامه پیش برن، پس حتما می‌تونن مدال طلا رو ببرن.” – استیو مک‌کنزی – مدیر فروش در  InsightSquared

 

۱۰. “آموزش دادن، روشی جدید برای به فروش رساندن به حساب میاد” – جیم کینِن – مدیر عامل A Sales Guy

 

شما هم می‌توانید نقل قول‌ها و نظرات خود را با ما، همین جا به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !