Movies_cruella

۱۰ آمار جالب از نبود پشتیبانی مناسب در کمپانی‌های بین‌المللی

ارتباط با مشتری - نویسنده : رامین جابری - ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

بی‌شک شمایی که می‌خواهید این مطلب را مطالعه کنید، در یکی از دو دسته زیر قرار می‌گیرید:

 

  • مشتری، فردی که همیشه می‌خواهد بهترین پشتیبانی را از کسی که محصولش را خریده دریافت کند.
  • ارائه دهنده محصول یا یک سری خدمات، فردی که باید به گونه‌ای عمل کند که در ذهن مخاطبش حس اعتماد و اطمینان ایجاد کند و سبب وفاداری او شود.

 

متاسفانه در کشور ما کمتر کسب‌وکارهایی وجود دارند که به چنین موضوعی توجه کنند و اکثرا فقط به این فکر هستند که مشتری جدید پیدا کرده و فقط یک قرارداد با آنها ببندند یا فقط یک محصول به آنها بفروشند؛ در حقیقت هدف آنها بسیار کوتاه‎‌مدت است. در حالی که در سراسر دنیا سعی بر این است که کمپانی‌ها وضعیت پشتیبانی از مشتریان خود را بهتر کنند و مشتری را به یک فرد وفادار به کمپانی خود تبدیل کنند. در ادامه به چندین آمار درباره پشتیبانی از مشتریان می‌پردازیم که اخیرا در سطح رسانه‌های خارج از کشور منتشر شده‌اند:

 

  • -پشتیبانی نامناسب برندهای بریانیایی، سبب شده که سالیانه حدود ۱۵ میلیارد پوند از درآمد خود را از دست بدهند. (منبع)
  • -برند‌های کشور ایالات متحده آمریکا (که کشور بزرگ و پرجمعیت‌تری نسبت به بریتانیا به حساب می‌آید)، سالیانه حدود ۴۱ میلیارد دلار درآمد را به خاطر پشتیبانی نامناسب از دست می‌دهند. (منبع)
  • – ۶۵% هر ۱۰۰۰ مشتری یک کسب‌وکار به خاطر پشتیبانی نامناسب، سراغ یکی از رقیبان همان کسب‌وکار رفته و خرید بعدی خود را از آنها می‌کنند. (منبع)
  • – حدود یک سوم از ۲۰۰۰ هزار نفری که به یک وب‌سایت مراجعه می‌کنند به دلیل پشتیبانی بد، سراغ یکی از رقیبان آن وب‌سایت مورد نظر خود می‌روند. (منبع)
  • – ۷۱% افرادی که در شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی یک برند را دریافت می‌کنند، آن را به دوستان خود پیشنهاد می‌دهند و یا حداقل از تجربه خوب خود به دیگران اطلاع‌رسانی می‌کنند. (منبع)
  • – فقط بهبود ۱۰% وضعیت پشتیبانی یک کمپانی می‌تواند میزان درآمد حاصل از آن را حدود ۱ میلیارد دلار افرایش دهد. (منبع)
  • – ۵۸% کمپانی‌های دنیا می‌گویند که سعی دارند یک استراتژی برای بهبود پشتیبانی خود آماده کنند و فقط ۸% از کمپانی هستند که در حال حاضر برای پشتیبانی خوب یک استراتژی قابل قبول دارند. (منبع)
  • – ۶۳% افرادی که به کسب‌وکارهای آنلاین رجوع می‌کنند، به وب‌سایتی دوباره سر می‌زنند که گفتگوی آنلاین داشته‌باشد. (منبع)
  • – ۶۲% کمپانی‌ها گمان می‌کنند که پشتیبانی از طریق گوشی‌های همراه و تماس مستقیم با کارشناس، یک ارزش منحصر به فرد برای کمپانی‌ها به حساب می‌آید. (منبع)
  • – در سال ۲۰۲۰، ۸۵% پشتیبانی‌هایی که توسط یک کمپانی صورت می‌گیرد در حالت آتوماتیک بواسطه شبکه‌های اجتماعی و آتوماسیون صورت خواهند گرفت. (منبع)

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “۱۰ آمار جالب از نبود پشتیبانی مناسب در کمپانی‌های بین‌المللی
  1. Pooyan
    شهریور ۳۰, ۱۳۹۴ — ۱۲:۴۷ ب.ظ

    خیلی جالب و توجه برانگیز بود

  2. قیمت زنده طلا
    شهریور ۳۰, ۱۳۹۴ — ۳:۵۱ ب.ظ

    اطلاعات بسیار جالبی بود.

  3. برنامه نویسی اندروید
    مهر ۲۹, ۱۳۹۴ — ۶:۴۷ ق.ظ

    مطلبتون خوووب بود مرسی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !