بهینه‌سازی‌وب‌سایت

۳ راه ساده برای بهینه سازی وب‌سایت خود در جهت افزایش موقعیت فروش

گوناگون - نویسنده : رامین جابری - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴

با توجه به این موضوع که مخاطبان در حال حاضر ترجیح می‌دهند که مراحل کوتاه‌تری را در وب‌سایت‌ها طی کنند، گرفتن اطلاعات افرادی که می‌توانند به موقعیت فروش مناسب تبدیل شوند، بسیار سخت‌تر شده. در اینجاست که باید به راهکارهایی اشاره کنیم که به شدت در جذب موقعیت‌های فروش تاثیر می‌گذارند و سبب می‌شوند که مخاطب بیشتر به دادن اطلاعات فردی‌اش تمایل نشان دهد.

 

۱) تمام مراحلی که برای دریافت اطلاعات وجود دارد را بهینه‌سازی کنید:

 

– Call-to-Action ها (دکمه‌های فراخوان): سعی کنید از مواردی که در برندینگ شما ذکر پیروی کرده و دکمه‌های فراخوان خود را با قوانین مذکور هماهنگ سازید. فراموش نکنید که همچنان می‌توانید روی دکمه‌های فراخوان خود تست انجام داده و از نتایج بدست آمده برای بهینه‌سازی بهره ببرید.

 

– صفحات فرود: بر اساس یک تحقیق که توسط تیم Hubspot صورت گرفته، وب‌سایت‌هایی که بیش از ۳۰ صفحه فرود در خود دارند نسبت به وب‌سایت‌هایی که ۱ تا ۵ صفحه فرود در آنها قرار گرفته، حدود ۷ برابر موقعیت فروش بیشتری داشته‌اند. پس همواره به صفحات فرود خود اهمیت داده و سعی کنید بر حسب نیاز تعداد آنها را افزایش دهید.

 

– صفحه “تشکر از شما”: این صفحه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به شدت در میزان وفاداری مشتری تاثیر مثبت می‌گذارد. همیشه درنظر داشته باشید که وقتی یک پیشنهاد در ازای دریافت ایمیل مخاطب می‌دهید، در صفحه تشکر از او پیشنهادی که ممکن است یک کتاب یا محتوا باشد را برای دانلود قرار دهید.

 

 

۲) Call-to-Action ها را شخصی سازی کنید: Unbounced اخیرا یک آمار از کلیک خوری دکمه‌های فراخوان منتشر کرده که واقعا جالب است. دکمه‌های فراخوانی که بر اساس محتوا دینامیک ایجاد و صفحات مربوط به آنها شخصی سازی شده‌اند، ۴۲ درصد نسبت به نمونه‌های دیگر کلیک بیشتری بر آنها وارد شده.

نمونه1

نمونه عادی

نمونه2نمونه شخصی‌سازی شده

۳) تست تست و همچنان تست: خیلی مواقع شما با مخاطبانی در ارتباط هستید که حدسیات شما روی آنها جواب نمی‌دهد. از این رو لازم است که روی رفتار آنها تست انجام داده و در حقیقت رفتار آنها را آنالیز کنید.

 

برای نمونه وب‌سایت Friendlybuy به کمک تست‌هایی که روی دکمه‌های فراخوان خود انجام داده، توانسته تا به امروز ۲۱۱% میزان نرخ کلیک‌خوری آنها را افزایش دهد.

 

اگر شما هم راهکاری برای افزایش تعداد موقعیت‌های فروش در وب‌سایتتان انجام داده‌اید، آن را در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

7 دیدگاه در رابطه با “۳ راه ساده برای بهینه سازی وب‌سایت خود در جهت افزایش موقعیت فروش
  1. مسعود
    خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ — ۷:۲۶ ق.ظ

    سپاس فراوان از مطلب خوبتون، لطفا اگه میشه درباره سئو گوگل هم بیشتر بنویسید.

  2. احمدی
    خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ — ۸:۴۳ ق.ظ

    ممنون.مطلب مفیدی بود.

  3. علیرضا
    خرداد ۱۱, ۱۳۹۴ — ۹:۳۰ ق.ظ

    بسیار جالب بود .

  4. شایان
    خرداد ۱۲, ۱۳۹۴ — ۵:۵۵ ق.ظ

    خیلی مطلب خوب ی بود مرسی رامین

  5. فید بک : کتاب بالا بردن سئو سازی سایت موزیک | اخبار دنیای فناوری اطلاعات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !