Success

۳ نمونه کمپین تبلیغاتی بنری در ایران که موفق عمل کرده اند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۱۸ آبان ۱۳۹۳

ما در مطالب قبلی خود در مورد خیلی از عناصر و موارد تاثیرگذار بر کمپین‌های تبلیغات بنری صحبت کرده و نمونه‌های بین‌المللی آنها را برای شما آورده‌ایم. اما در این مطلب قصد داریم به کمپین‌هایی اشاره کنیم که در کشور ایران راه‌اندازی شده و توانسته اند به واسطه علم و اصول صحیح تبلیغات بنری، موفق عمل کنند. در آینده سعی می کنیم نمونه کمپین تبلیغاتی بیشتری را در قالب نمونه موردی به مخاطبین بلاگ اد معرفی کنیم.

 

کمپین اول: این کمپین تبلیغاتی به اپلیکیشن مایکت تعلق دارد که در آن از هدفمندی موقعیت جغرافیایی بهره گرفته شده‌است. البته در حقیقت مایکت جندین کمپین برای چندین شهر کشور ایران بوجود آورده و توانسته به واسطه طراحی هوشمندانه و شکیل بنر‌های خود، به جذب مخاطب بپردازد. بدیهی است که شخصی سازی این بنرها برای شهرهای مختلف به واسطه آوردن شاخصه‌های مهم آنها، سبب ایجاد حس «مهم واقع شدن» مخاطبان می‌گردد.

 

نمونه کمپین تبلیغاتی بنر که برای شهر شیراز طراحی شده:

300X250-shz

نمونه بنری که برای شهر مشهد طراحی شده:

728X90-mashhad

کمپین دوم: مدتی است که در کشور ما هم توجه به صفحات فرود در کمپین‌های تبلیغاتی بسیار باب شده و تبلیغ دهندگان متوجه هستند که صفحه اول وب‌سایت آنها به تنهایی نمی‌تواند سبب ایجاد موقعیت فروش یا ثبت‌نام گردد. پارس کاپ، یکی از گروه‌هایی بود که به این نتیجه رسید که صفحه اول وب‌سایتش نمی‌تواند پاسخگوی نیازش باشد و برای جذب مخاطب باید از یک صفحه فرود انحصاری برای ثبت نام کاربران بهره ببرد.

صفحه اول وب‌سایت پارس کاپ:

نمونه کمپین تبلیغاتی

صفحه فرود پارس کاپ:

sabtland

کمپین سوم: خیلی از کمپین‌های تبلیغاتی فقط می‌توانند در زمانی خاصی راه‌اندازی بشوند. یک تماس، یکی از خرده فروش‌هایی است که از زمان به نحو صحیح بهره برده و به نفع خود از آن بهره می‌برد. این خرده فروش در اواخر شهریور کمپنی به راه انداخت که مخصوصا برای جامعه هدف دانش‌آموزان راه اندازی شده بود و می‌توان گفت که مهر ماه بهترین زمانی بود که یک تماس می‌توانست این کمپین را راه‌اندازی کرده و جامعه هدف خود را جذب کند.

بنرهای این کمپین یک تماس:

3038296266666428200262364029608 (1)

3038296109366028200260901204442

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !