Untitled2

اینفوگرافیک: ۳ نوع محتوا که مردم علاقه دارند به اشتراک بگذارند

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : امی جمالیان - ۲۹ تیر ۱۳۹۴

همیشه برای کسب‌وکارهای این سوال بنیادی مطرح بوده که افراد به چه محتواهایی واکنش نشان می‌دهند و ترجیح می‌دهند چه محتوایی را به اشتراک بگذارند. شاید جواب این سوال چندان ساده نباشد ولی اینفوگرافیک زیر می‌تواند شما را در این مسیر با اعداد و ارقام راهنمایی کند:

 type of content

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

امی جمالیان

با اینکه یه دهه هفتادی هستم اما خیلی چیزها رو با دهه شصتی‌ها تجربه کردم. اولین بار تو دوران راهنمایی وارد دنیای وب شدم و یکی از بزرگترین دغدغه‌هام این بوده که بفهمم چی باعث می‌شه آدم‌‌ها بیشتر به سراغ وب سایت من بیان! کار من تولید محتواست و اینجا من براتون راجع به بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی می‌نویسم.

تبلیغات

11 دیدگاه در رابطه با “اینفوگرافیک: ۳ نوع محتوا که مردم علاقه دارند به اشتراک بگذارند
  1. شایان
    تیر ۳۱, ۱۳۹۴ — ۵:۲۱ ق.ظ

    خیلی مطلب باحالی هست این مطلب

  2. فتوعکس
    مرداد ۱, ۱۳۹۴ — ۶:۵۵ ق.ظ

    خیلی عالی بود مخصوص خود مطلب که به صورت اینفوگرافیک طراحی شده بود باعث جذب بیشتر مطلب می شد، من خودم از آن پرینت گرفتم تا همیشه تو پست هام ازش استفاده کنم … باز هم ممنون بابت آموزش عالی تون .

  3. Ahangbaz
    مرداد ۳, ۱۳۹۴ — ۶:۳۲ ب.ظ

    عالی بود واقعا

  4. دانلود آهنگ هندی
    مرداد ۴, ۱۳۹۴ — ۹:۴۴ ق.ظ

    واقعا عالی بود و اموزنده
    تشکر

  5. Rahul
    مرداد ۱۲, ۱۳۹۴ — ۷:۰۶ ب.ظ

    عالی و کاربردی بود.
    در مورد اینکه چگونه و کجا میتوان یک مقاله را ویروسی کرد نیز راهنمایی مشابه قرار بدهید.

    تشکر

  6. علی بای
    مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ — ۷:۰۰ ق.ظ

    سلام
    ممنونم از مطاب خوبتون، واقعا کاربردی بود.
    فقط در قسمت آمار مربوط به چگونه های لینکدین (مشکلات بزرگ رزومه ها…) فکر کنم اشتباهی توی آمار رخ داده و عدد بخش مجموع از عدد بخش لینکدین کمتره!

  7. arash
    شهریور ۱, ۱۳۹۴ — ۱۲:۴۹ ب.ظ

    خیلی عالی بود من خودم به نویسنده های سایتم گفتم از هیمن الان این موارد رو رعایت کنن ! ایشاالله که جواب بده

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !