1-2-3-4

۴ نکته جزئی که باید در طراحی صفحه فرود رعایت کنید

طراحی صفحه فرود - نویسنده : پویان وحیدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

– برای طراحی صفحه فرود خود از همان رنگ ها و عناصر بصری ای بهره ببرید که در طراحی بنر تبلغاتی خود از آنها استفاده کرده اید: رعایت این مهم باعث می شود که مخاطب ما پس از کلیک کردن روی بنر، مطمئن شود که وارد جای صحیحی شده و به مقصد خود رسیده است. در حالی که اگر این هماهنگی وجود نداشته باشد ممکن است که شما مخاطب خود را از دست دهید.

 

– برای صفحات فرود از نماهنگ ها استفاده نکنید: در صفحات فرود بهتر است که فقط از لوگوی برند خود و یا از تصویر محصولی که در بنر خود قرار داده اید، استفاده کنید.

 

– نوشته ها و تصاویر اصلی خود را در مرکز صفحه قرار دهید: سعی کنید محتوای اصلی خود را در مرکز صفحه قرار داده و آن مواردی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند را در ستون های فرعی قرار دهید.

 

– هر چه قدر صفحه فرود ساده تری داشته باشید، موفق تر خواهید بود: سعی کنید از طراحی منو های پیچیده برای صفحات فرود خودداری کنید و تنها از طرح های ساده بهره ببرید تا مخاطبان دچار آشفتگی ذهنی نشوند و بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین اینکه صفحه فرود شما نیازی به پایین آوردن نداشته باشد، یک امتیاز مثبت به حساب می آید.

 

برای نمونه به صفحه فرود زیر که به شرکت خدماتی دودو تعلق دارد توجه کنید:

در صفحه فرود بالا تمام موارد عنوان شده رعایت شده است.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

پویان وحیدی

من به حوزه فناوری اطلاعات علاقه‌مند هست و در زمینه طراحی چندسالی هستش که تجربه دارم و دوست دارم طراحی رو بر اساس اطلاعات علمی و درک صحیح از ساختار و دلیلهای بنیادین رفتار انسان‌ها درپسندیدن یا نپسندیدن یک طرح، پایه‌ریزی کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !