4-new-moments-every-marketer-should-know-farsi-title

۴ لحظه جدید که بازاریابان باید بشناسند – اینفوگرافیک

تبلیغات آنلاین - نویسنده : امی جمالیان - ۴ آذر ۱۳۹۴

رفتار مصرف‌کنندگان و توقعات آن‌ها بسیار تغییر کرده است. با وجودتلفن‌های  قدرتمند در جیب‌هایمان، کارهایی خیلی بیشتر از چک کردن ساعت، ارسال پیام یا تماس با دوستان انجام می‌دهیم.  ما به سمت تلفن‌هایمان می‌رویم و با برندها ارتباط برقرار می‌کنیم و انتظار داریم آن‌ها بلافاصله پاسخگو باشند. در ۴ لحظه من می‌خواهم بدانم، من می‌خواهم بروم، من می‌خواهم انجام دهم و من می‌خواهم بخرم هست که تصمیمات گرفته می‌شوند و بِرندی ترجیح داده می‌شود.

 

در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، بیشتر جستجوهای گوگل به جای کامپیوترها از طریق موبایل انجام می‌شود.

لحظات می‌خواهم بخرم.

۸۲٪ از کاربران تلفن‌های هوشمند برای انتخاب تلفنشان در فروشگاه مشاوره می‌گیرند.

۲۹٪ رشد نرخ تبدیل در موبایل‌ها در سال گذشته.

 

لحظات می‌خواهم انجام بدهم.

۹۱٪ از کاربران تلفن‌های هوشمند،‌برای انجام کارهایشان در موبایل دنبال ایده‌ می‌گردند.

+۱۰۰میلیون ساعت ویدئوهای «چگونه» امسال در یوتیوب مشاهده شده است.

 

لحظات می‌خواهم بروم.

۲X افزایش جستجو «در اطراف من» در سال گذشته.

۸۲٪ از کاربران تلفن‌های هوشمند برای یافتن کسب‌وکار محلی از یک موتور جستجو استفاده می‌کنند .

 

لحظات می‌خواهم بدانم.

۶۵٪ از مصرف‌کنندگان آنلاین در مقایسه با سال‌های گذشته بیشتر به دنبال اطلاعات آنلاین هستند.

۶۶٪ از کاربران تلفن‌های هوشممند بعد از دیدن آگهی تلوزیونی در موبال‌هایشان دنبال آن می‌گردند.

4-new-moments-every-marketer-should-know-farsi

 

برچسب ها : , , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

امی جمالیان

با اینکه یه دهه هفتادی هستم اما خیلی چیزها رو با دهه شصتی‌ها تجربه کردم. اولین بار تو دوران راهنمایی وارد دنیای وب شدم و یکی از بزرگترین دغدغه‌هام این بوده که بفهمم چی باعث می‌شه آدم‌‌ها بیشتر به سراغ وب سایت من بیان! کار من تولید محتواست و اینجا من براتون راجع به بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا و رسانه‌های اجتماعی می‌نویسم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “۴ لحظه جدید که بازاریابان باید بشناسند – اینفوگرافیک

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !