۵ اشتباه در طراحی بنر که نباید مرتکب آنها شوید!

طراحی بنر - نویسنده : فرید اسدی - ارسال شده در

اشتباه اول: آوردن متون بلند

یکی از بزرگترین اشتباهات در طراحی بنر، استفاده از متون طولانی است؛ پس سعی کنید نوشته‌های خود را کوتاه نگه دارید.

اشتباه دوم: استفاده از متون گنگ

یکی از دلایلی که بازدیدکننده به راحتی از بنر شما گذر می‌کند این است که متوجه منظور بنر تبلیغاتی شما و نوشته‌هایتان نمی‌شود. پس سعی کنید متونی روان و با زبان ساده روی بنرهایتان بیاورید.

مقاله مرتبط: صداقت و فوریت، دو عامل مهم در تاثیرگذاری بنر

اشتباه سوم: آوردن لوگوی‌ که ناخوانا باشد

سعی کنید به گونه ای لوگوی خود را روی بنر قرار دهید که خوانا باشد.

 

اشتباه چهارم: استفاده از عکس‌های بی‌کیفیت

همان طور که همه شما می‌دانید آوردن عکس‌های بی‌کیفیت در بنرها باعث می‌شود که مخاطب نتواند از لحاظ بصری قانع شده و به شما اعتماد کند. پس همیشه سعی کنید بهترین عکس با بالاترین کیفیت را برای بنرهایتان انتخاب کنید.

مقاله مرتبط: در طراحی بنر از عکس ها غافل نشوید

اشتباه پنجم: استفاده نکردن از Call to Action

Call to Action دکمه ای است که مخاطب را تشویق می‌کند تا روی بنر کلیک کرده و عملی در صفحه فرود پیش رویش انجام دهد و چشم پوشی از این دکمه ها باعث می‌شود که مخاطب درک نکند که چه چیزی پیش رویش است و از بنر گذر کند.

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر – نه تماماً – است.

تبلیغات

۲ دیدگاه در رابطه با “۵ اشتباه در طراحی بنر که نباید مرتکب آنها شوید!
  1. آرش
    ۳۰ تیر ۱۳۹۳ — ۱۲:۲۳

    یسار مطلب جالبی بود

  2. farazpayamak
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ — ۱۹:۱۹

    با سلام خدمت تمام عوامل بلاگ اد، بسیار کاربردی بود مطالب مربوط به طراحی بنر.
    پاینده باشید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در