تبلیغات-کلیکی

۵ آمار غیرمنتظره از تبلیغات کلیکی در سال گذشته

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

در شش ماه اول هر سال جدید، اطلاعات جالبی از اتفاقات و تحولات سال سپری شده گذشته منتشر می‌شود و در میان این همه آمار که خیلی از آنها جنبه کاربردی دارند، اطلاعات مربوط به تبلیغات کلیکی (CPC) هم همیشه مورد توجه بازاریابان و افراد متخصص در حوزه تبلیغات آنلاین قرار گرفته‌اند و در ادامه نگاهی به اطلاعاتی از سال گذشته می‌اندازیم که شاید برای شما هم جالب باشند:

 

۱- در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴، پرداخت هزینه بابت تبلیغات کلیکی نسبت به سال ۲۰۱۳، ۱۲% افزایش یافته است.

 

۲- در سال ۲۰۱۴، ۳۳% آگهی‌دهندگان از هدفمندی جغرافیایی بهره برده‌اند.

 

۳- هزینه هر کلیک در گوگل ۱۱% کاهش یافته و از طرفی یاهو-بینگ این هزینه را ۶% افزایش داده است.

 

۴- ۱ دلار از هر ۲ دلار درآمد کسب‌وکارهایی که از تبلیغات کلیکی استفاده کرده‌اند، از طریق همین روش تبلیغاتی حاصل شده‌است.

 

۵- ۵۲% کل کلیک‌های وارد شده بر تبلیغات PPC، از روی گوشی‌ها و تبلت‌ها صورت گرفته‌اند. پس همچنان باید تبلیغات خود را برای گوشی‌ها و تبلت‌ها بهینه‌سازی کنید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “۵ آمار غیرمنتظره از تبلیغات کلیکی در سال گذشته
  1. قیمت دلار
    فروردین ۲۲, ۱۳۹۴ — ۳:۱۴ ب.ظ

    افرین . واقعا آمار خیلی به آدم کمک میکنه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !