Wrong-landscape

۵ اشتباه در طراحی بنر که شما نمی‌خواهید مرتکب آنها شوید!

طراحی بنر - نویسنده : فرید اسدی - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

اشتباه اول: آوردن متون بلند

یکی از بزرگترین اشتباهات در طراحی بنر، استفاده از متون طولانی است؛ پس سعی کنید نوشته‌های خود را کوتاه نگه دارید.

 

اشتباه دوم: استفاده از متون گنگ

یکی از دلایلی که بازدیدکننده به راحتی از بنر شما گذر می‌کند این است که متوجه منظور بنر تبلیغاتی شما و نوشته‌هایتان نمی‌شود. پس سعی کنید متونی روان و با زبان ساده روی بنرهایتان بیاورید.

 

اشتباه سوم: آوردن لوگوی‌ای که ناخوانا باشد

سعی کنید به گونه ای لوگوی خود را روی بنر قرار دهید که خوانا باشد.

 

اشتباه چهارم: استفاده از عکس‌های بی‌کیفیت

همان طور که همه شما می‌دانید آوردن عکس‌های بی‌کیفیت در بنرها باعث می‌شود که مخاطب نتواند از لحاظ بصری قانع شده و به شما اعتماد کند. پس همیشه سعی کنید بهترین عکس با بالاترین کیفیت را برای بنرهایتان انتخاب کنید.

 

اشتباه پنجم: استفاده نکردن از Call to Action

Call to Action دکمه ای است که مخاطب را تشویق می‌کند تا روی بنر کلیک کرده و عملی در صفحه فرود پیش رویش انجام دهد و چشم پوشی از این دکمه ها باعث می‌شود که مخاطب درک نکند که چه چیزی پیش رویش است و از بنر گذر کند.

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “۵ اشتباه در طراحی بنر که شما نمی‌خواهید مرتکب آنها شوید!
  1. آرش
    تیر ۳۰, ۱۳۹۳ — ۱۲:۲۳ ب.ظ

    یسار مطلب جالبی بود

  2. farazpayamak
    مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ — ۷:۱۹ ب.ظ

    با سلام خدمت تمام عوامل بلاگ اد، بسیار کاربردی بود مطالب مربوط به طراحی بنر.
    پاینده باشید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !