ppc-banner-content

۸ نکته در نوشتن محتوای تبلیغات PPC – اینفوگرافیک

تبلیغات آنلاین - نویسنده : رامین جابری - ۱۰ مهر ۱۳۹۵

تبلیغات PPC یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات در فضای آنلاین است که می‌تواند مستقیما روی سودآوری یک برند تاثیر مثبت بگذارد. همه راهکارهای تبلیغاتی، قوانینی به همراه خود دارند که با رعایت آنها می‌توانید بازخورد بهتری از روش تبلیغاتی مورد نظرتان دریافت کنید. تبلیغات PPC هم دارای ابعاد بسیاری است که هر کدام قوانین خاصی را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه اینفوگرافیکی قرار دارد که بیشتر در مورد این است که چگونه می‌توانید محتوای نوشتاری تبلیغات PPC خود را بهینه‌سازی کنید و در کنار آن کمپین بهتری داشته‌باشید.

نکته : تبلیغات pcc به همان نوع تبلیغات کلیکی یا تبلیغات cpc نیز نامبرده می‌شود.

مزایا را قبل از امکانات بیاورید.

این شیوه آوردن محتوا در تبلیغات از پیش مرسوم بوده است. شاید غیر قابل باور باشد که رعایت این نکته روی بازخورد کمپین‌های ppc حتی در مدت زمان کوتاه هم تاثیر مثبت داشته باشد.

تیترهای خلاقانه را فراموش نکنید.

در تبلیغات کلیکی متنی تیتر حرف اول و آخر را می‌زند.پس از کلیشه فاصله بگیرید و تیتری خلاقانه فراهم آورید.

از تیترهای قابل تعمیم استفاده کنید.

اگر یک تیتر بلند برای تبلیغ متنی خود انتخاب کرده‌اید آن را به یک تیتر قابل تعمیم تبدیل کنید. سپس در سطرهای بعدی اطلاعات مورد نظرتان را بیاورید.

استفاده از ارقام

اعداد همیشه راحت‌تر خوانده می شوند و به همین دلیل بهتر است که همواره در متن تبلیغات خود از اعداد استفاده کنید.

حتما از مزایای خود بگویید

در محتوای تبلیغاتی خود حتما مزایای محصولات و خدمات خود را عنوان کنید

خصوصیات محصولات و خدمات خود را فراموش نکنید

آوردن خصوصیات محصولات و خدمات هم در محتوای تبلیغ مهم است.

خوانایی را در نظر بگیرید

وقتی یک بنر تبلیغاتی طراحی می‌کنید در نظر داشته باشید که تمام محتوای آن خوانا باشد.

دکمه فراخون

طراحی آگهی خود را با قرار دادن یک دکمه فراخوان تمام کنید و در آنجا از مخاطب خود انجام کار مورد نظرتان را درخواست کنید.

10-Tips-for-writing-ppc-ads-infographic-Recovered-Recovered

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

7 دیدگاه در رابطه با “۸ نکته در نوشتن محتوای تبلیغات PPC – اینفوگرافیک
  1. فید بک : ۸ نکته در نوشتن محتوای تبلیغات PPC – اینفوگرافیک | پرتال روزنه نور

  2. ارش دامن افشان
    فروردین ۲۰, ۱۳۹۵ — ۵:۴۷ ب٫ظ

    مطلب خوب بجایی بود مخصوصا برای اون های که به دنبال بهبود تجارت آنلاین شرکتشون هستند. در تکمیل این مطلب از مطلب زیر هم میتونید استفاده کنید.

  3. Roya
    فروردین ۳۰, ۱۳۹۵ — ۷:۳۳ ب٫ظ

    سلام. مطلب ترجمه هست و بنابراین گاهی مفهومش کاملا واضح نیست. مثلا “مزایا” رو قبل از “امکانات” بیارید یعنی چی؟ لطف می کنید توضیح بدید منظور از مزایا و امکانات چیه؟

    • رامین جابری
      فروردین ۳۱, ۱۳۹۵ — ۸:۱۰ ق٫ظ

      برای مثال وقتی یه گوشی هوشمند رو می‌خواین تبلیغ کنین، نباید بگین یه دوربین ۱۲ مگاپیکسل داره. بهتره بگین که مثلا دوربین گوشی P9 شرکت هوآوری توسط کمپانی لِیکا تولید شده و دو لنز مجزا داره. امیدوارم توضیحم براتون مفید بوده باشه.

  4. فید بک : تبلیغات متنی کلیکی | اخبار دنیای فناوری اطلاعات

  5. حسین
    بهمن ۲۳, ۱۳۹۵ — ۱۱:۰۶ ق٫ظ

    سلام
    بنر های ساده گیف بهتر بازخورد دارن یا بنرهای فلت؟

    • رامین جابری
      بهمن ۲۴, ۱۳۹۵ — ۶:۲۴ ق٫ظ

      این مورد واقعا به مخاطب هدفتون بستگی داره و اصلا نمیشه گفت که برای یک کمپین کدومش بهتر هست. بهتر اینه که شما دو سری بنر تبلیغانی طراحی کنین و دو کمپین بسازین و در حقیقت A/B تست انجام بدین.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

فقط ۲۸۰۰ تومان، در ازای جذب ۱ مخاطب ارزشمند!!!

بررسی نمونه‌های موردی - ۱ مرداد ۱۳۹۶

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !