digikala

کمپینی که به کمک مردم ایران آمده تا زندگی سالم‌تری را تجربه کنند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد عربگری - ۱ دی ۱۳۹۴

به‌منظور حفظ سلامت شهروندان در شرایطی که آلودگی هوای کشور ما شدت گرفته، فروشگاه اینترنتی «دیجی‌کالا» با شعار «سلامت شهروندان، سلامت زمین» به همراه سفارش مشتریان، ماسک‌های تنفسی فیلتردار توزیع می‌کند.

 

دیجی کالا، بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه نیز با توجه به اهمیت سلامت افراد، توصیه می‌کند شهروندان هنگام آلودگی شدید هوا در طول روز حتی‌المقدور در خانه بمانند و در صورتی که به ضرورت نیاز به خروج از منزل داشتند حتما از ماسک‌های تنفسی فیلتردار استفاده کنند.

 

این کمپین جالب و خلاقانه دیجی‌کالا، کاملا با فرهنگ خرید اینترنتی سازگاری دارد و دقیقا در مسیری قرار گرفته که کاملا درست و به‌جا است. از طرفی مخاطب را تشویق می‌کند که همچنان در خانه خود مانده و خریدش را به صورت آنلاین انجام دهد و از سوی دیگر با ارسال ماسک‌ها، نشان می‌دهد که برای سلامتی مخاطب خود ارزش خاصی قائل شده است.

 

چنین کمپین‌هایی به شدت روی دید مخاطب تاثیر مثبت گذاشته و آگاهی مردم را نسبت به وضعیت زیست محیطی کشور بالا می‌برد. به بیانی دیگر می‌‌توانیم این کمپین را در دسته مسئولیت‌های اجتماعی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قرار دهیم؛ زیرا روی دید مردم به صورت مستقیم تاثیر گذاشته و بحرانی بودن وضعیت آلوذگی هوا را به آنها گوشزد می‌کند.

 

طرح توزیع ماسک‌های فیلتردار برای خریدهایی که از ۳۰ آذرماه ثبت می‌شوند، و به مدت ۲ روز در شهرهایی با شرایط اضطراری، اجرا می‌شود.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “کمپینی که به کمک مردم ایران آمده تا زندگی سالم‌تری را تجربه کنند
  1. سرویس کودک
    شهریور ۲, ۱۳۹۵ — ۷:۴۰ ق.ظ

    ممنونم عالی بود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !