basecamp

نمونه طراحی صفحه فرود شلوغ و پر محتوا، ولی موفق

طراحی صفحه فرود - نویسنده : فرهاد بهشتی - ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

اپلیکیشن Basecamp یک برنامه نسبتا شناخته شده است که بواسطه آن می‌توانید پروژه‌های خود را مدیریت کنید. تیم بازاریابی این اپلیکیشن، برای اینکه بیشتر محصول خود را نمایش دهند از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند و در یکی از ایمیل‌های خود مخاطب را به یک صفحه فرود برده‌اند که نرخ تبدیل غیر منتظره‌ای با خود به همراه داشته.اگر در مورد صفحه فرود اطلاعات کامل‌تری نیاز دارید مقاله صفحه فرود چیست را بخوانید.

همان طور که در زیر می‌توانید مشاهده کنید، محتوای بسیار زیادی در این صفحه فرود قرار گرفته است و در نگاه اول شاید به نظر شما این صفحه فرود چندان موفق به حساب نیاید.

اما از خود بپرسید که اصلا چرا این همه محتوا در این صفحه فرود قرار گرفته؟

در حقیقت این محتوا به صورتی گردآوری شده که دقیقا به کمک مخاطب بالقوه می‌آید و سبب می‌شود که او کاملا از تفاوت‌های Basecamp با سایر محصولات مشابه آگاه گردد.

 

از سوی دیگر استفاده از یک شخصیت سبب شده که افراد بیشتر با Basecamp ارتباط برقرار کنند. بی‌شک در نگاه اول، نظر شما به انگشت اشاره شخصیت به کار رفته در صفحه فرود Basecamp جلب می‌گردد و ممکن است شما هم با دیدن فرم، کمی فکر کرده و در صورت نیاز آن را پر کنید.

 

در کل محتوای مفید به شدت به مخاطب کمک می‌کند و فقط صفحه فرودهای کم محتوا نیستند که موفق به حساب می‌آیند.

 

basecamp_lp

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرهاد بهشتی

از دوران مدرسه به حوزه‌ی طراحی تبلیغاتی علاقمند بودم و این علاقه منجر به این شد که وارد دنیای تبلیغات شوم. وسیع بودن تبلیغات آنلاین و همچنین چالش‌های کسب‌و‌کارهای نوپا در فضای وب برایم همیشه جذاب بوده. در این مدت تجربه‌های جالبی در مورد ایمیل مارکتینگ و تبلیغات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی کسب کرده‌ام.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “نمونه طراحی صفحه فرود شلوغ و پر محتوا، ولی موفق
  1. قيمت طلا
    شهریور ۱۸, ۱۳۹۴ — ۵:۵۶ ب.ظ

    آره شخصیته خوب جذابش کرده.به نظر من شلوغ هم نیست .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !