DSC079432

بررسی کمپین تبلیغاتی نمایش بنر افرانت برای سرورهایش

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : فرهاد بهشتی - ۴ مرداد ۱۳۹۴

افرانت یکی از ارائه‌دهندگان سرویس اینترنت است که از سال ۱۳۷۶ شروع به فعالیت کرده و توانسته برند خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. این شرکت در کنار ارائه سرویس اینترنت، به فروش سرور مجازی هم می‌پردازد و اخیرا برای تبلیغ این سرویس خود یک کمپین نمایش بنر طراحی کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

 

از آنجایی که این کمپین به صورت نمایش بنر است، اطلاعاتی از عملکرد آن در دسترس نیست. ولی از لحاظ طراحی بنر و صفحه فرود نقاط ضعف و قوتی در این کمپین مشهود است که توجه به آنها می‌تواند در عملکرد یک کمپین تبلیغاتی تاثیر بسیاری بگذارد.

 

در درجه اول به بنر تبلیغاتی این کمپین می‌پردازیم که طراحی ساده و مناسبی دارد، ولی در آن از دکمه فراخوان (Call-to-Action) استفاده نشده‌است که نبود همین المان سبب می‌شود که میزان نرخ تبدیل (Conversion Rate) کاهش یابد. ولی افرانت با محتوای روی بنر خود مستقیما به مخاطب هدف خود اشاره کرده و سعی کرده و با استفاده از هویت سازمانی خود، اعتبار خود را در بنر تبلیغاتیش نمایش دهد.

 

afranet

اگر این بنر به صورت متحرک بود، افرانت می‌توانست بیشتر روی مزیت‌های سرورهای خود تمرکز کند و از این طریق به جذب مخاطب بپردازد.

صفحه فرود این کمپین در حقیقت همان صفحه سفارش مربوط به سرور مجازی افرانت است. این صفحه هدف افرانت را از این کمپین نشان می‌دهد که هدف همان افزایش فروش به حساب می‌آید. در اینجاست که افرانت می‌توانست با یک صفحه فرود مخاطب محورتر، از مزایای خدماتش گفته و سپس او را به مرحله خرید وارد کند.

همچنان کمپین‌های تبلیغاتی ما به بلوغ نرسیده‌اند و تاکتیک‌های بسیاری برای اینکه نتایج بهتری دریافت کنیم وجود دارد. ولی در هر صورت می‌بینیم که علم در این روش‌های تبلیغاتی حرف اول را می‌زنند و به زودی همه نهایت سعی خود را می‌کنند تا با رعایت اصول، خود را به نتیجه مطلوبشان نزدیک کنند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرهاد بهشتی

از دوران مدرسه به حوزه‌ی طراحی تبلیغاتی علاقمند بودم و این علاقه منجر به این شد که وارد دنیای تبلیغات شوم. وسیع بودن تبلیغات آنلاین و همچنین چالش‌های کسب‌و‌کارهای نوپا در فضای وب برایم همیشه جذاب بوده. در این مدت تجربه‌های جالبی در مورد ایمیل مارکتینگ و تبلیغات آنلاین و شبکه‌های اجتماعی کسب کرده‌ام.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !