چرا باید از گوگل آنالیتیکس استفاده کرد؟

چرا باید از گوگل آنالیتیکس استفاده کرد؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

گوگل آنالیتیکس بهترین و محبوب‌ترین ابزار تجزیه و تحلیل در جهان بشمار می‌رود. برخی شرکت‌های دیگر مانند Moz Pro و Piwik و  KISSmetrics نیز برنامه‌های کاربردی را در همین زمینه ارایه داده‌اند که ...

مجموعه کتاب‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ (فارسی)

مجموعه کتاب‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ (فارسی)

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

حضور کسب‌وکارها در دنیای اینترنت فقط به معنای داشتن یک وب‌سایت نیست، بلکه نحوه ایجاد تعامل و حفظ ارتباط با مخاطب هدف و همینطور معرفی و برندینگ از مهم‌ترین گام‌های است که باید ...

۳ اصل مهم که از کتاب کشش می‌توان آموخت

۳ اصل مهم که از کتاب کشش می‌توان آموخت

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

کتاب کشش از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌ها در دنیای استارت‌آپ‌هاست. بیشتر استارت‌آپ‌ها با چالش افزایش مشتری و رشد سریع مواجه هستند. همچنین با افزایش کشش می‌توان ریسک‌های فنی, بازار و تیمی را کاهش ...

تبلیغات CPV چیست؟

تبلیغات CPV چیست؟

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

تبلیغات CPV بر گرفته از Cost-Per-View به معنای پرداخت هزینه در ازای نمایش یا تعاملات خاص در تبلیغات ویدیویی است. تبلیغات CPV این فرصت را برای صاحبان کسب‌وکارها ایجاد می‌کند تا تعامل بیشتری ...

چگونه میزان نرخ پرش صفحات سایت را کشف کنیم؟

چگونه میزان نرخ پرش صفحات سایت را کشف کنیم؟

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

کاهش میزان نرخ پرش یک گام اساسی در جهت بهبود تعامل سایت شما با کاربران خواهد بود. اینکه بتوانید در کنار تولید محتوای با کیفیت بهترین وضعیت را به لحاظ نرخ پرش ایجاد ...

معرفی ابزارهای آنالیز و تحلیل برای اینستاگرام (۲۰۱۸)

معرفی ابزارهای آنالیز و تحلیل برای اینستاگرام (۲۰۱۸)

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

امروزه فعالیت و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی از موضوعاتی است که کسب‌وکارهای مختلف ایرانی به آن توجه دارند و در فضاهایی مانند اینستاگرام و توییتر و تلگرام فعالیت بیشتری را در جهت گسترش ...

اهمیت تبلیغات موبایلی در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها

اهمیت تبلیغات موبایلی در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

امروز حرف اول را در بازاریابی دیجیتال، تبلیغات موبایلی می‌زند و شما به عنوان یک بازاریاب لازم است که به طور موثر و همزمان با رشد تکنولوژی و حرکت مشتریان با آنها همراه ...

راهکارهای استفاده از ویدیو برای کسب‌وکارهای نوپا

راهکارهای استفاده از ویدیو برای کسب‌وکارهای نوپا

بازاریابی محتوا - ارسال شده در

اگر تصمیم‌ گرفته‌اید یک ویدیو برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید. قرار است از کجا شروع کنید و چه سبک ویدیویی را انتخاب کنید؟ هزینه آن چقدر ...

تکنیک‌های جذب کاربران و افزایش فروش از طریق سایت (بخش دوم)

تکنیک‌های جذب کاربران و افزایش فروش از طریق سایت (بخش دوم)

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

در ادامه بخش اول مقاله به بررسی تکنیک‌های در جهت جذب کاربران برای کسب‌وکارهای آنلاین می‌پردازیم که به شما کمک خواهد کرد تا همسو با تغییر سلیقه کاربران، سایت و فروشگاه اینترنتی خود ...