چگونه میزان نرخ پرش صفحات سایت را کشف کنیم؟

چگونه میزان نرخ پرش صفحات سایت را کشف کنیم؟

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

کاهش میزان نرخ پرش یک گام اساسی در جهت بهبود تعامل سایت شما با کاربران خواهد بود. اینکه بتوانید در کنار تولید محتوای با کیفیت بهترین وضعیت را به لحاظ نرخ پرش ایجاد ...

گیمیفیکیشن (بازی پردازی) چیست؟

گیمیفیکیشن (بازی پردازی) چیست؟

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

طراحی و ساخت یک بازی برای کاربران به منظور درگیر کردن و مشارکت در سایت، برند،شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن برای اهدافی فراتر از سرگرمی (اهدافی چون بازاریابی و برندینگ) را گیمیفیکیشن (Gamification) می‌گویند ...

روش‌های پیاده سازی بازاریابی درون‌گرا Inbound Marketing

روش‌های پیاده سازی بازاریابی درون‌گرا Inbound Marketing

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

اول از همه لازمه کمی در مورد بازاریابی درونگرا و تفاوت آن با بازاریابی برونگرا (سنتی) توضیح بدم: در بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) همه تمرکز روی کسب و کار و شخص بازاریاب است و ...

اهمیت شناخت پرسونای مخاطب هدف در استراتژی کسب‌وکار

اهمیت شناخت پرسونای مخاطب هدف در استراتژی کسب‌وکار

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

یکی از اصول مهم در دنیایی بازاریابی که کسب‌وکارها باید به آن توجه داشته باشند شناخت درست مشتری است. این به بدان معناست که باید حداقل اطلاعات اولیه‌ی مانند منافع، خواسته‌ها و سود ...

چرا خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده مهم است؟

چرا خرید تبلیغات به صورت برنامه‌ریزی شده مهم است؟

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

امروزه کسب‌وکارها با استفاده از قدرت سیستم‌های نرم‌افزاری قادر هستند تبلیغات خود را به سادگی در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند. نمایش تبلیغات بر اساس هدفمندی‌هایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و ...

۸ تغییر احتمالی بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۸

۸ تغییر احتمالی بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۸

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

دنیای دیجیتال با پیشرفت سریع فناوری‌ها، هر سال در حال تغییر است. با در نظر گرفتن تجارب تازه در کسب‌وکارهای دیجیتالی و مشاهده تعامل مشتریان با وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها، که بیشتر از استفاده ...

نکاتی برای بازاریابی در یک روز خاص (جمعه سیاه و دوشنبه اینترنتی)

نکاتی برای بازاریابی در یک روز خاص (جمعه سیاه و دوشنبه اینترنتی)

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

جمعه سیاه (بلک فرایدی Black Friday)  و دوشنبه اینترنتی (Cyber Monday) فرصت‌ فوق‌العاده‌ای است تا فروشگاه‌های آنلاین و کسب‌وکارهای اینترنتی فروش بالاتری را برای خود رقم بزنند و از طرفی تجربه مناسبی را برای ...

۵ نکته کلیدی برای ایجاد استراتژی موفق در دیجیتال مارکتینگ

۵ نکته کلیدی برای ایجاد استراتژی موفق در دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

با افزایش استفاده از اینترنت طی سالهای گذشته فرصت بی‌نظیری برای برندهای کوچک و بزرگ جهت معرفی و فروش خدمات و محصولات ایجاد شده است. کاربران کمتر به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه می کنند ...

چگونه بازاریابی چند کاناله به رشد ROI کمک می‌کند؟

چگونه بازاریابی چند کاناله به رشد ROI کمک می‌کند؟

استراتژی دیجیتال - ارسال شده در

همزمان با سرعت رشد تکنولوژی، مردم نیز با دستگاه‌ها و رسانه‌‌های مختلف آشنا و مشغول فعالیت می‌شوند. بنابراین بازاریابان نیز با چالش‌های جدی روبه‌رو هستند زیرا مشتریان آنها در رسانه‌های جدید حضور دارند. بازاریابان ...