687883034_4102457471001_201503-tech-apple-iwatch

وقتی تبلیغات نمایش بنر اپل واچ پا به ایران می‌گذارد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : میلاد صفایی - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که در  ایران، منتظر عرضه ساعت هوشمند اپل که اپل واچ نام دارد بودند. این تکنولوژی پوشیدنی آنقدر با اهمیت شده که در ایران برای فروش آن یک فروشگاه آنلاین جدا تاسیس شده که AppleWatch.ir نام دارد. این فروشگاه اخیرا یک کمپین نمایش بنر طراحی کرده که هم‌اکنون هم قابل مشاهده است. در ادامه نگاهی به این کمپین تبلیغاتی می‌اندازیم:

 

چالش: مشخصا چالش این فروشگاه آنلاین که فقط محصولاتش شامل چند مدل از اپل واچ و لوازم جانبی آن است، این بوده که همه متوجه شوند که چنین فروشگاهی وجود دارد و اپل واچ و همه لوازم جانبی آن را ارائه می‌دهد.

 

راه حل: از آنجایی که این فروشگاه به نوعی نیازمند برندینگ است، تیم مارکتینگ آن سراغ تبلیغات نمایش بنر در سایت‌های مرتبط رفته‌. مشخصا در چنین وب‌سایت‌هایی با اینکه نمی‌توان به راحتی نتایج حاصل از تبلیغات را ردیابی کرد، ولی تاثیر خود را می‌گذارند و مطمئنا علاقمندان را جذب خواهند کرد.

 

نیم نگاهی به المان‌های کمپین:

 

بنر تبلیغاتی: این بنر همچون خود محصولات و تبلیغات شرکت اپل، حال و هوای مینیمال دارد و در آن سادگی موج می‌زند. به همین دلیل می‌توان گفت به خاطر هماهنگی با محصولاتی که ارائه می‌دهد، طراحی این بنر بسیار به‌جا است.

 

کپی این بنر در عین کوتاه بودن، بسیار تاثیرگذار است: اپل واچ اینجاست…

digiato_265_tarhe3

در آخرین اسلاید این بنر، یک دکمه فراخوان (Call-to-Action) قرار گرفته که مخاطب را تشویق می‌کند تا وارد مرحله خرید محصول شود.

 

صفحه فرود: صفحه فرود این کمپین، همان صفحه اول وب‌سایت AppleWatch.ir است و از آنجایی که کمپین جنبه برندسازی و دیده شدن دارد، چندان صفحه فرود خاصی در نظر گرفته نشده. در همین صفحه اول این وب‌سایت به اندازه کافی محتوا جالب در مورد اپل واچ آورده شده که شما را وسوسه کند تا یک نسخه از این گجت را خریداری کنید.

 

نتیجه: در چنین کمپین‌هایی که به صورت نمایش بنر هستند، هر چه قدر وب‌سایت نمایش‌دهنده تبلیغ به محصول تبلیغ شده مرتبط‌تر باشد، نتیجه بهتری حاصل می‌شود و دقیقا در این کمپین هم این اصل در نظر گرفته شده و این بنر را بیشتر در وب‌سایت‌های فناوری اطلاعات مشاهده خواهید کرد.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

میلاد صفایی

نماینده فروش...

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “وقتی تبلیغات نمایش بنر اپل واچ پا به ایران می‌گذارد
  1. مونا رامین
    مرداد ۱۶, ۱۳۹۴ — ۳:۵۲ ب.ظ

    خوب چرا نباید برند اپل واچ به ایران بیاد تبلیغاتش؟ دیگه تحریم ها برداشته شده و باید منتظر اپل استور در اینجا باشیم.

  2. indesign
    مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱۰:۳۹ ق.ظ

    تبلیغات ساده و موثری داشت از بنرشون خوشم اومد

  3. حمید
    مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ — ۷:۲۶ ق.ظ

    در کل به نظرم تبلیغاتی که از متحرک های کمتری درشون استفاده بشه موفق ترند چون من به شخصه حوصله ی نگاه گردن به تبلیغی با رنگ های زننده و پر از تصاویر متحرک رو ندارم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !