Untitled-1

۳ نمونه دکمه فراخوان دستوری که برای شما الهام بخش خواهند بود

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : فرید اسدی - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

یکی از سوالاتی که ذهن همه طراحان را اشغال می‌کند این است که اصلا چرا باید در بنرهای تبلیغاتی و صفحات فرود از دکمه‌های فراخوان (Call-to-Action) بهره برد. حقیقت این است که این دکمه ها Conversion ساز بوده و باعث افزایش میزان نرخ تبدیل شما می‌شوند. اما چگونه باید تاثیر گذاری این دکمه‌ها را تضمینی کنیم؟

 

کافیست که به مخاطب خود بگویید که چه کاری لازم است انجام دهد تا وارد مرحله بعدی گردد. اما کمی باید لحن دستوری در محتوا خود بکار برده و به این شیوه میزان تاثیرگذاری را افزایش دهید.

 

همیشه در نظر داشته باشید که باید مخاطب را دقیقا با عمل مورد نظر خود مواجه کرده و دستور آن عمل را بر دکمه فراخوان صادر کنید.

 

در ادامه می‌توانید سه نمونه صفحه فرود را مشاهده کنید که در آنها از دکمه‌های فراخوان مناسبی استفاده شده‌است:

 

نمونه اول از Power Habits Academy است که در آن به مخاطب امر شده تا دسترسی رایگان خود را بگیرد:

 

one_percent

نمونه دوم از Spotify است و مخطاب در آن با دستور گرفتن شروع نسخه آزمایشی این اپلیکیشن مواجه می‌گردد.

spotify

در نمونه سوم Uber از مخاطبش می‌خواهد که شهرش را پیدا کرده و آن را انتخاب کند.

 

uber-1

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “۳ نمونه دکمه فراخوان دستوری که برای شما الهام بخش خواهند بود
  1. حسین
    خرداد ۲۴, ۱۳۹۴ — ۱:۴۳ ب.ظ

    ممنون، مطلب خیلی خوب و مفیدی بود. کاش میشد اینجا یه سری از دوستامون رو منشن کنیم که بیان بخونن مطلب رو..

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !