bentley-buried

دفن کردن چیزی با‎ارزش‎تر از بنتلی، احمقانه است!!!

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : احسان نمکی‌روش - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

چرا باید یک نفر، خودروی میلیون دلاری‎اش را که به تازگی خریداری نموده، دفن کند؟

این سوال تقریبا همه‎ی افرادی بود  که این خبر به گوششان رسید و نظرات منفی بسیاری برای آقای “چیکویدو سکارپا” مالک این خودرو ارسال شد.
او در جواب همه گفت که این تصمیم را بعد از دیدن مستندی که راجع به فرعون ها دیده، گرفته و اینکه او هم می‎خواهد به تقلید از آنها ارزشمندترین دارایی خود یعنی خودرو بنتلی‎اش را دفن کند تا در زندگی بعد از مرگ هم ماشین دلبندش را داشته باشد.
سرانجام روز تدفین این خودرو فرا رسید و صدها خبرنگار و عکاس به این مراسم دعوت شدند و همه منتظر بودند که این مراسم چگونه پیش خواهد رفت.
خودرو به داخل گودال برده شد و همه سر مزار در انتظار دفن شدن این خودروی میلیون دلاری بودند. اما درست قبل از ریخته شدن اولین تله خاک، آقای سکارپا کار را متوقف کرد و بالاخره قصدش را از به راه انداختن این همه سروصدا بر همه آشکار کرد.
کمپین اهدا عضو برزیل

کمپین اهدا عضو

هدف آقای سکارپا از این کار، جلب کردن توجه مردم به هفته اهدا عضو برزیل بوده و آن را در راستای کمپینی که سازمان انتقال عضو برزیل راه‎اندازی کرده انجام داده.
این کمپین شعار بسیار جالبی دارد. “دفن کردن چیزی با‎ارزش‎تر از بنتلی، احمقانه است.”
آقای اسکارپا گویا سابقه زیادی در کارهای اینچنینی دارد و به همین خاطر برای انجام این کار انتخاب شد و به خوبی هم از پسش برآمد.
او در ادامه مراسم گفت: ” شما من را به دلیل دفن خودرو‎ام قضاوت کردید، درحالیکه هر‎روز مردم در گوشه‎کنار دنیا چیزی با‎ارزش‎تر از خوردوی من را دفن می‎کنند. آنها قلب‎ها، کلیه‎ها، جگرها و چشم هایشان را به خاک می‎سپارند. انسانهایی  وجود دارند که برای زنده ماندنشان به این اعضا احتیاج دارند و هیچ‎چیز ارزشمندتر از زندگی نیست”

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

احسان نمکی‌روش

زمانی که درشرکت اینتورک استخدام شدم؛ فهمیدم کاری که قراره بکنم (تولید محتوا)، همیشه بزرگترین تفریح زندگیم بوده و اینجوری شد که من تمام هفته مشغول تفریح کردن هستم!

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “دفن کردن چیزی با‎ارزش‎تر از بنتلی، احمقانه است!!!
  1. Eʜsᴀɴ
    آبان ۲۷, ۱۳۹۴ — ۹:۱۴ ب.ظ

    Inam y raveshe bara jalbe tavajih :l

  2. آتشانی
    آبان ۲۹, ۱۳۹۴ — ۸:۲۵ ق.ظ

    کارتون عالیه . من برای تبلیغات نیازمند یک برنامه بازاریابی هستم. میشه توضیح بدهید چگونه میتونم از تبلیغات کلیکی استفاده کنم و تعرفه هاتون رو برام بفرستید. سپاس

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !