shopify

بهترین صفحات فرود: نهایت کاربر محوری در صفحه فرود Shopify

طراحی صفحه فرود - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

Shopify یک پلتفورم کانادایی برای طراحی و راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین است و بیشتر برای کسب‌وکارهای نوپایی عرضه شده که می‌خواهند با حداقل هزینه، فروشگاه خود را راه‌اندازی کنند. در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اد عنوان کردیم که در کمپین‌های تبلیغاتی، صفحات فرود از اهمیت بسیاری برخوردارند. در ادامه به بررسی یکی از صفحات فرود Shopify می‌پردازیم که در آن بیشتر روی کاربر محوری تمرکز شده‌است.

 

Shopify سرویسی است که برای آسان‌سازی طراحی فروشگاه‌های آنلاین راه‌اندازی شده و سعی کرده که اصل آسان بودن را هم در صفحات فرودش لحاظ کند. همان طور که در زیر قابل مشاهده است، Shopify صفحه فرودش را خیلی ساده نگه داشته و سعی کرده تمام اطلاعاتی که برای مخاطبانش ضروری است را به آنها منتقل کند.

 

shopify

در این صفحه فرود به جای اینکه محتوا به صورت پاراگراف‌های طولانی آورده شوند، تمام موارد ضروری به صورت موردی عنوان شده‌اند و فقط روی ارزش‌های منحصر به فردی تمرکز شده که Shopify ارائه می‌دهد. البته این صفحه فورد برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند نسخه آزمایشی را تست کرده و پس از تجربه‌ای ۱۴ روزه، تصمیمی برای خرید محصول نهایی بگیرند.

 

یکی از دلایلی که این صفحه فرود توانسته نرخ‌تبدیل بالایی از خود به جای بگذارد این است که کادرهای دریافت اطلاعات موجود در فرم داخل صفحه فرود Shopify بسیار کم هستند و مخاطب سریعا می‌تواند برای ساخت نسخه آزمایشی فروشگاه آنلاین خود اقدام کنند. بر اساس تست‌هایی که روی فرم‌های ثبت‌نام صورت گرفته، هر چه قدر تعداد کادرهای دریافت اطلاعات کمتر باشد، فرم بازخورد بهتری از خود به جا می‌گذارد. به همین دلیل است که طراحان صفحات فرود ترجیح می‌دهند که حداقل اطلاعات لازم را از مخاطب دریافت کنند.

 

یکی دیگر از مورادی که در این صفحه فرود  باعث افزایش نرخ تبدیل شده، آوردن ویدئو برای انتقال اطلاعات به حساب می‌آید. زیرا در حال حاضر افراد بیشتر به محتوای تصویری علاقه نشان می‌دهند و کمتر به نوشته‌ها توجه می‌کنند.

 

این صفحه فرود آنقدر ساده است که به راحتی می‌تواند مخاطب را درگیر پروسه مورد نظر Shopify کند. استفاده از فرم ثبت‌نام خلاصه، آوردن ویدئو و عنوان کردن مزایای محصول، مواردی هستند که باعث شده‌اند که این صفحه فرود عملکرد چشمگیری داشته باشد و به یک نمونه موفق تبدیل گردد.

 

به نظر شما کدام بخش این صفحه فرود بیشتر باعث موفقیتش شده است؟

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “بهترین صفحات فرود: نهایت کاربر محوری در صفحه فرود Shopify
  1. زین شاپ
    مهر ۱۲, ۱۳۹۵ — ۸:۴۶ ق.ظ

    ممنون از مطلب مفیدتون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !