ctahome_herramientas

بهترین صفحات فرود: یک حرکت جالب از Inbound Emotion

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

Inbound Emotion یکی از آژانس‌های بازاریابی است که در زمینه Inbound Marketing به فعالیت می‌پردازد و در شهر بارسلونا واقع شده است. مشخصا چنین آژانسی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ به فعالیت می‌پردازد، باید توانایی طراحی یک صفحه فرود منحصر به فرد را داشته باشد. در ادامه به بررسی یکی از صفحات فرود این آژانس می‌اندازیم که برای خوشان طراحی کرده‌اند.

 inbound-emotion-1

در این صفحه فرود دو نکته مثبت وجود دارد:

۱- Inbound Emotion در این صفحه فرود یک حرکت جالب انجام داده که مخاطب وقتی صفحه را اسکرول می‌کند، همچنان فرم ثابت می‌ماند. این عمل سبب می‌شود که مخاطب پس از اتمام خواندن صفحه همچنان فرم را مشاهده کرده و از آن غافل نشود.

 

۲- یکی دیگر از المان‌های هوشمندانه این صفحه فرود، دستی است که روی فرم آمده و با قلمش مخاطب را تشویق می‌کند که فرم را پر کند و در حقیقت سعی دارد به مخاطب سرنخ دهد.

 

 

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !