googlepost

آبی یا قرمز؟ سوالی که ذهن گوگل را هم درگیر کرده

طراحی و گرافیک - نویسنده : رامین جابری - ۳ شهریور ۱۳۹۴

گوگل به تغییرات بسیار ریز در رابط کاربری و طراحی‌های مربوط به سرویس‌های خود اعتقاد دارد و بی‌شک تا به امروز از آنها نتایج جالبی دریافت کرده که همچنان روی این تغییرات تمرکز می‌کند. ولی به نظر می‌آید که این تغییرات اعمال شده، حاصل بخشی از یک سری تست هستند که واقعا روی مخاطبان گوگل تاثیر مثبت داشته‌اند.

 

شاید تغییر جزیی لوگو گوگل را به یاد داشته باشید:

 

Google-logo-revampاخیرا گوگل سراغ یک تست دیگر رفته که البته به عقیده خیلی از منتقدان رابط کاربری، ممکن است این تغییر در موتور جستجو گوگل، کاملا حساب شده صورت گرفته باشد. اگر به لینک‌های قسمت Navigation موتور جستجو گوگل توجه کنید، رنگ استفاده شده در آنها از قرمز به آبی تغییر کرده‌است.

چنین تغییری ممکن است که فقط یک تست باشد و یا اینکه گوگل روی یک سری مخاطبان خود تستی با شرایط یکسان انجام داده که موجب این تغییر شده است.

در کل چنین اتفاقاتی در فضای وب نشان‌دهنده این است که حتی بزرگترین کمپانی‌های فعال در این حوزه، روی رابط کاربری خود تست انجام می‌دهند و دنبال این هستند که برای مخاطب خود تجربه بهتری ایجاد کنند.

blue-navigation-google-links

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “آبی یا قرمز؟ سوالی که ذهن گوگل را هم درگیر کرده
  1. معین امیدی
    شهریور ۴, ۱۳۹۴ — ۶:۳۱ ق.ظ

    اره من تا دیدم فهمیدم تغییر کرده به نظر من که تغییر هر از چندی لازمه توی این سایت ها انجام بشه!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !