1439699270

نگاهی به بازاریابی بازی Call of Duty Ghosts و چند بنر تبلیغاتی از این سری بازی

گوناگون - نویسنده : امیر اسلام‌دوست - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

Call of Duty یا همان ندای وظیفه یکی از محبوب ترینن بازی‌های اول شخص در کامپیوتر و کنسول‌های بازی است. این بازی در ابتدا تنها برای رایانه‌های شخصی بود که بعدا برای کنسول‌ها هم به دلیل یک سری سیاست‌های بازاریابی و افزایش فروش بیشتر عرضه شد . شرکت اصلی که این بازی را تولید می‌کند Activision است که در اکتبر ۱۹۷۹ تاسیس شده است . Activision اولین شرکت بازی سازی مستقل بوده که اولین بازی ها را بر روی آتاری عرضه کرد.

 

بازی ندای وظیفه با همکاری شرکت‌های Treyarch و Infinity Ward برای بعضی از نسخه‌ها نقش بسیار مهمی دارند . تا کنون ۱۱ سری از این بازی انتشار یافته است و هر کدام توانسته‌اند فروش چشمگیری از خود به جای بگذارند .

 

نسخه Ghosts در سال ۲۰۱۳ توزیع شد و جزو موفق‌ترین بازی‌های سال لقب گرفت . این بازی توسط شرکت Infinity Ward و با کمک Raven Software و Neversoft ساخته شد و توسط Activision منتشر گردید. این بازی ششمین بازی Infinity Ward بود  و برای نسل جدید کنسول‌های بازی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان ارائه شد . بر اساس جمع بندی نقد ها توسط وب سایت Metacritic ، این بازی نقدهای مختلط تا مثبتی را دریافت کرده و بیشترین ستایش از آن، بدلیل سبک چندنفره آن و ارائه سبک جدید بازی Extinction آن بوده است. اما بخش یک نفره بازی مورد نقد منفی بخاطر تکراری بودن و فقدان نوآوری قرار گرفته‌است.

 

مارکتینگ و انتشار :

 

در ۲۹ آپریل ۲۰۱۳ ، در وب سایت رسمی ندای وظیفه یک گزینه برای ورود کاربران از طریق شبکه‌های اجتماعی و عضویت از طریق facebook و twitter قرار گرفت . روز بعد موزایک‌هایی در صفحه اصلی وب‌سایت این بازی، یک جمجمه را با مضمون “روح ها زنده اند ” نمایش می‌دادند . بعضی از جزیات بازی قبلا به بیرون درز کرده بود، مخصوصا زمانی که وب سایت Tesco برای PS3 لیست بازی ها را به صورت اتفاقی منتشر کرده بود . چند وقت بعد Target یک تریلر از بازی برای رایانه های شخصی ، XBOX و Playstation توزیع کرد که در “جنگجویان نقاب دار” حضور داشتند و روی صورت‌های خود ماسک‌هایی از اسکلت به حالت نقاشی کشیده‌اند.

 

شاید باور این موضوع سخت باشد، ولی همیشه افشای اطلاعات در مورد یک محصول و جلوه دادن آن به یک لو رفتگی، سبب می‌شود که بیشتر نظر افکار عمومی به آن محصول جذب شود!

 

در ۱۴ آگوست ۲۰۱۳ خواننده مشهور سبک رپ، Eminem برای بخش multiplayer به همراه Dj Khalil موزیک آن را ساختند و بر روی آن خواندند که سبب شد خیلی از طرفداران این دو هنرمند بیشتر به این بازی تمایل نشان دهند.

 

در ادامه می‌توانید چندین بنر تبلیغاتی را از این سری بازی مشهور مشاهده کنید که طراحی‌های قابل قبولی دارند.

 

فراموش نکنید که امروز روز بازی است و می‌توانید به همین مناسبت از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

mw3_banner_ad

e6c51e0654464a2e0330bf078fe1ff4b5e0cf730

Call-of-Duty-Ghosts

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “نگاهی به بازاریابی بازی Call of Duty Ghosts و چند بنر تبلیغاتی از این سری بازی
  1. رامین اکبری
    مرداد ۱۶, ۱۳۹۴ — ۳:۵۴ ب.ظ

    من این بازی رو انجام دادم خیلی زیبا بود و بنظرم فروش زیادی هم داشته. دیگه از کال آو کمتر از این انتظار نمیره.

  2. indesign
    مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱۰:۳۴ ق.ظ

    سری COD خیلی خوب و پر طرفدار هستش

  3. Rahul
    مرداد ۲۱, ۱۳۹۴ — ۱۱:۱۸ ق.ظ

    موضوع قابل توجه است که پای خواننده ها را به دنیای بازی کشیدند. نظیرش رفتن برای جمع آوری رای به کلیساها است در حالکه زمان دیگر از کلیسا رفتن خبری نیست!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !