url

Call-to-Action هایی که باید در وبلاگ شما وجود داشته باشند

طراحی دکمه فراخوان - نویسنده : فرید اسدی - ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

این مطلب در مورد Call-to-Action هایی است که در مسیر بازاریابی آنلاین به شما کمک می‌کنند و وجود آنها برای شما موقعیت فروش ایجاد خواهد کرد. اگر شما به دنبال این هستید که نرخ تبدیل وبلاگ خود را افزایش، باید در نظر بگیرید که Call-to-Action ها نقش مهمی را در تحقق هدف شما ایفا می‌کنند.

قبل از اینکه هر مطلبی را منتشر کنید، فقط به این فکر کنید که خوانندگان مطلب شما چگونه می‌توانند بعد از اتمام مطالعه مطلبتان ارتباط با شما را ادامه داده و حتی به یکی از مشتریان وب‌سایت اصلیتان تبدیل گردند. پس از فکر کردن، قطعا به این جواب می‌رسید که باید چندین Call-to-Action برای وب‌سایتتان درنظر بگیرید که در ادامه به چند تا از مهمترین این Call-to-Action ها اشاره خواهیم کرد:

۱- Call-to-Action های هوشمندی که در انتهای مطالب قرار می‌گیرند: خیلی مواقع شما در انتهای مطالب خود لازم می‌دانید که یک Call-to-Action برای انتقال مخاطبتان به فرآیندی دیگر ایجاد کنید. این Call-to-Action می‌تواند به صورت هوشمند برای عضو وبلاگ و موقعیت فروش شما تغییر کرده و برای هر کدام از این افراد، Call-to-Action مناسب به نمایش درآید.

برای مثال، هنگامی که در حال نوشتن یک مطلب در مورد نرم‌افزاری هستید که خود آن را توسعه داده‌اید، می‎‌توانید آن را به صورت رایگان در اختیار عضوهای خود گذاشته و برای ایجاد موقعیت فروش، به افرادی که عضو شما نیستند، یک Call-to-Action، با عنوان “نسخه آزمایشی خود را دریافت کنید” ایجاد کنید.

۲- Call-to-Action های مربوط به رسانه‌های اجتماعی: شما می‌توانید در وبلاگ خود برای افزایش فعالیت رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان موقعیت ایجاد کرده و تعداد دنبال کننده‌های خود را با قرار دادن Call-to-Action های رسانه‌های اجتماعی افزایش دهید. فقط در نظر داشته باشید که باید همه CTA های رسانه‌های اجتماعی شما در کنار هم قرار گیرند.

۳- Call-to-Action مربوط به مشترک شدن در وبلاگ: قطعا اگر قصد دارید متوسط زمانی که در وبلاگ شما سپری می‌شوذ را از روشی منطقی افزایش دهید، کافیست که به کسانی که خوانندگان وب‌سایتتان هستند، این پیشنهاد را بدهید که مشترک وبلاگ شما شوند و فقط کافیست یک Call-to-Action و در امتداد آن یک صفحه فرود بوجود آورید تا در آنجا ایمیل خود را وارد کنند.

این مطلب از یک پست وبلاگ Hubspot برگرفته شده که می‌توانید کامل آن را در اینجا مطالعه کنید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “Call-to-Action هایی که باید در وبلاگ شما وجود داشته باشند
  1. پایگاه تحلیلی فروزان
    شهریور ۱۱, ۱۳۹۳ — ۶:۴۰ ق.ظ

    حدوداً یک ماهی میشه مطالب شما رو مستمر دنبال می کنم. ممنون از مطالب اما لطفاً اگر منابع شما به زبان انگلیسی هست رفرنس بدید! چون زیاد دیدم این طور مطالب خلاصه مقاله های خیلی مفید به زبان های دیگه است. خیلی از وب سایت هایی که در زمینه سئو مقاله می نویسند در واقع فقط یه ترجمه ناقص و خلاصه ارائه میدن

  2. دی ال ال 98
    شهریور ۱۲, ۱۳۹۳ — ۲:۳۷ ق.ظ

    مرسی خوب و مید بود . حتما در نظر میگیرم

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !