آنالیز کمپین و ترافیک

جایگزین‌های گوگل آنالیتیکس و مزایای آنها

جایگزین‌های گوگل آنالیتیکس و مزایای آنها

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

گوگل آنالیتیکس به واسطه آنالیز دقیقی که از وضعیت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهد، به عنوان یکی از الزامات وبسایت و وبلاگ هر کسب‌وکاری مطرح می‌شود. اما با توجه به ...

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ مرداد ۱۳۹۶

در ابتدا اجازه بدهید یادآوری کنیم که به چه چیزی می‌گوییم نرخ تبدیل؛ زمانی که یک بازدیدکننده روی سایت شما عملی را که مد نظر شما است را انجام می‌دهد، این بازدیدکننده برای ...

بررسی دلایل اختلاف آمار در سرویس‌های تبلیغات اینترنتی

بررسی دلایل اختلاف آمار در سرویس‌های تبلیغات اینترنتی

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۱ تیر ۱۳۹۶

پرداخت به ازای کلیک یا PPC نام مدلی از تبلیغات اینترنتی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات، به وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایل و یا رسانه‌ای دیگر هدایت می‌شوند و تبلیغ دهنده بر اساس تعداد کلیک‌ها و ...

رویکردهای تبلیغات آنلاین برای صنعت خودرو در ایران و جهان

رویکردهای تبلیغات آنلاین برای صنعت خودرو در ایران و جهان

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

صنعت خودرو یکی از مهم‌ترین و عظیم‌ترین صنایعی است که سودآوری چشمگیری برای کسب‌وکارهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند با خود به همراه داشته است. در ۱۰ سال اخیر، تبلیغات آنلاین توانسته ...

موفقیت یک کمپین PPC در گرو سازگاری با گوشی‌‌های هوشمند

موفقیت یک کمپین PPC در گرو سازگاری با گوشی‌‌های هوشمند

آنالیز کمپین و ترافیک - ۵ دی ۱۳۹۵

از آنجایی که موج تبلیغات و بازاریابی روی گوشی‌های هوشمند عظیم‌تر و قدرتمندتر می‌شود، خیلی از کسب‌وکارها با این مشکل روبرو هستند که وب‌سایت آنها با موبایل‌‌ها سازگاری کامل ندارد و سبب می‌شود ...

نگاهی به استودیوی داده گوگل و امکانات مفید آن

نگاهی به استودیوی داده گوگل و امکانات مفید آن

آنالیز کمپین و ترافیک - ۴ دی ۱۳۹۵

کمپانی گوگل یکی از معدود کسب‌وکارهایی است که توانسته با ابزارهای مفید خود، به بهبود فعالیت بازاریابان آنلاین کمک کند و شرایطی ایجاد کند که چنین افرادی بتوانند با آنالیز و آگاهی از ...

افزایش سرعت وب سایت و کاهش نرخ پرش

افزایش سرعت وب سایت و کاهش نرخ پرش

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

چندی پیش در پابلیشری مقاله ای تحت عنوان “چگونه سرعت سایت خود را ارزیابی کنید؟” برای شما منتشر کردیم و گفتیم “سرعت بارگزاری یک وب سایت از جمله موارد تاثیرگذار بر روی سئوی ...

چه زمانی نرخ پرش بالا قابل قبول است؟

چه زمانی نرخ پرش بالا قابل قبول است؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ شهریور ۱۳۹۵

چهارشنبه هفته گذشته در مورد نرخ‌پرش (به انگلیسی: Bounce Rate)، سناریو‌های رخ دادن آن و همچنین متوسط‌‌های آن برای کسب‌وکارهای مختلف، مطلبی آوردیم. اما در این مطلب روی این مسئله تمرکز می‌‌کنیم که ...

میکرو کانورژن قدمی کوچک برای شما، قدمی بزرگ برای موفقیت کسب و کارتان

میکرو کانورژن قدمی کوچک برای شما، قدمی بزرگ برای موفقیت کسب و کارتان

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

در کسب کارهای آنلاین هدف نهایی تعیین شده که بالاترین ارزش را دارد، ماکرو کانورژن نامیده می‌شود. اما آیا تا به حال به قدم‌ها و مراحلی که باید قبل از رسیدن به هدف ...

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

content-marketing-history

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۴ اسفند ۱۳۹۵