آنالیز کمپین و ترافیک

موفقیت یک کمپین PPC در گرو سازگاری با گوشی‌‌های هوشمند

موفقیت یک کمپین PPC در گرو سازگاری با گوشی‌‌های هوشمند

آنالیز کمپین و ترافیک - ۶ دی ۱۳۹۵

از آنجایی که موج تبلیغات و بازاریابی روی گوشی‌های هوشمند عظیم‌تر و قدرتمندتر می‌شود، خیلی از کسب‌وکارها با این مشکل روبرو هستند که وب‌سایت آنها با موبایل‌‌ها سازگاری کامل ندارد و سبب می‌شود ...

نگاهی به استودیوی داده گوگل و امکانات مفید آن

نگاهی به استودیوی داده گوگل و امکانات مفید آن

آنالیز کمپین و ترافیک - ۵ دی ۱۳۹۵

کمپانی گوگل یکی از معدود کسب‌وکارهایی است که توانسته با ابزارهای مفید خود، به بهبود فعالیت بازاریابان آنلاین کمک کند و شرایطی ایجاد کند که چنین افرادی بتوانند با آنالیز و آگاهی از ...

افزایش سرعت وب سایت و کاهش نرخ پرش

افزایش سرعت وب سایت و کاهش نرخ پرش

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

چندی پیش در پابلیشری مقاله ای تحت عنوان “چگونه سرعت سایت خود را ارزیابی کنید؟” برای شما منتشر کردیم و گفتیم “سرعت بارگزاری یک وب سایت از جمله موارد تاثیرگذار بر روی سئوی ...

چه زمانی نرخ پرش بالا قابل قبول است؟

چه زمانی نرخ پرش بالا قابل قبول است؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۳ شهریور ۱۳۹۵

چهارشنبه هفته گذشته در مورد نرخ‌پرش (به انگلیسی: Bounce Rate)، سناریو‌های رخ دادن آن و همچنین متوسط‌‌های آن برای کسب‌وکارهای مختلف، مطلبی آوردیم. اما در این مطلب روی این مسئله تمرکز می‌‌کنیم که ...

میکرو کانورژن قدمی کوچک برای شما، قدمی بزرگ برای موفقیت کسب و کارتان

میکرو کانورژن قدمی کوچک برای شما، قدمی بزرگ برای موفقیت کسب و کارتان

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

در کسب کارهای آنلاین هدف نهایی تعیین شده که بالاترین ارزش را دارد، ماکرو کانورژن نامیده می‌شود. اما آیا تا به حال به قدم‌ها و مراحلی که باید قبل از رسیدن به هدف ...

ترفندهای بهبود تبلیغات بر پایه موانع ذهنی مخاطبان

ترفندهای بهبود تبلیغات بر پایه موانع ذهنی مخاطبان

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

در A/B Testing ها لزوما به دنبال تغییرات بنیادی نباشید ترفندهایی کوچک بهبود تبلیغات چشمگیری داشته باشند: چند ماه پیش، مایکل آگارد ( Michael Aagaard) کتابی را تحت عنوان "7 اصل بهینه‌سازی تغییرات جهانی" ...

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در کمپین تبلیغاتی آنلاین

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در کمپین تبلیغاتی آنلاین

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ مرداد ۱۳۹۵

یک کمپین تبلیغاتی که بر اساس تعداد کلیک بابت آن پول پرداخت می کنید (CPC)، نباید بدون تعیین و تعریف شاخص‌های کلیدی عملکرد شروع شود. این شاخص‌ها یک نقشه مسیر برای مدیر کمپین ...

آیا می‌دانید تبلیغات اینترنتی، مشتریان حضوری شما را افزایش می‌دهد؟

آیا می‌دانید تبلیغات اینترنتی، مشتریان حضوری شما را افزایش می‌دهد؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۵ تیر ۱۳۹۵

خرده فروشان، معمولا تاثیر تبلیغات اینترنتی را با توجه به فروش اینترنتی خود مورد بررسی قرار می‌دهند. هزینه هر کلیک، هزینه هر عمل صورت گرفته و هزینه هر فروش مواردی است که برای ...

مشاوره‌ای که جلوی شکست یک کمپین را گرفت

مشاوره‌ای که جلوی شکست یک کمپین را گرفت

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۴ تیر ۱۳۹۵

کسب‌وکارها و وبسایت‌هایی وجود دارند که از موجودیت تبلیغات کلیکی خبر دارند و برای رشد کسب‌وکارهایشان از این شیوه تبلیغاتی استفاده می‌کنند و در عین حال از نتیجه تبلیغات کلیکی خود ناراضی هستند. ...