آنالیز کمپین و ترافیک

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در کمپین تبلیغاتی آنلاین

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در کمپین تبلیغاتی آنلاین

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ مرداد ۱۳۹۵

یک کمپین تبلیغاتی که بر اساس تعداد کلیک بابت آن پول پرداخت می کنید (CPC)، نباید بدون تعیین و تعریف شاخص‌های کلیدی عملکرد شروع شود. این شاخص‌ها یک نقشه مسیر برای مدیر کمپین ...

تحلیل سایت و معرفی چند سرویس مفید در این زمینه

تحلیل سایت و معرفی چند سرویس مفید در این زمینه

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۴ تیر ۱۳۹۵

خیلی از افراد اصلا نمی‌دانند آنالیز و تحلیل سایت چیست و چه تاثیری روی وب‌سایت آنها می‌گذارد. از این رو بد نیست نگاهی به تعریف آنالیز بیاندازیم:آنالیز وب‌سایت به فرآیندی شامل مراحل دریافت، ...

آیا می‌دانید تبلیغات اینترنتی، مشتریان حضوری شما را افزایش می‌دهد؟

آیا می‌دانید تبلیغات اینترنتی، مشتریان حضوری شما را افزایش می‌دهد؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۵ تیر ۱۳۹۵

خرده فروشان، معمولا تاثیر تبلیغات اینترنتی را با توجه به فروش اینترنتی خود مورد بررسی قرار می‌دهند. هزینه هر کلیک، هزینه هر عمل صورت گرفته و هزینه هر فروش مواردی است که برای ...

مشاوره‌ای که جلوی شکست یک کمپین را گرفت

مشاوره‌ای که جلوی شکست یک کمپین را گرفت

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۴ تیر ۱۳۹۵

کسب‌وکارها و وبسایت‌هایی وجود دارند که از موجودیت تبلیغات کلیکی خبر دارند و برای رشد کسب‌وکارهایشان از این شیوه تبلیغاتی استفاده می‌کنند و در عین حال از نتیجه تبلیغات کلیکی خود ناراضی هستند. ...

پس از مدت‌ها صبر، گوگل آنالیتیکس در ایران (بروزرسانی شد)

پس از مدت‌ها صبر، گوگل آنالیتیکس در ایران (بروزرسانی شد)

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

بالاخره دیروز اتفاقی که اکثر وب‌مسترها و صاحبان وب‌سایت‌های ایرانی منتظر آن بودند، رخ داد و گوگل آنالیتیکس که یکی از ابزارهای بسیار مفید برای آنالیز وب‌سایت است ، در دسترس کاربران ایرانی ...

یک وبسایت نوپا از معرفی تا جذب مشتری وفادار

یک وبسایت نوپا از معرفی تا جذب مشتری وفادار

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

معرفی مشتری پرس آگهی یک وبسایت ثبت آگهی به صورت رایگان است که افراد و کاربران آن می‌توانند مطالب خود را در زمینه‌های مختلف خرید و فروش، کسب و کار، اعلام نیازمندی‌ها و...  در قالب ...

۶ مورد که روی ترافیک وب‌سایت شما تاثیر چشمگیری دارند

۶ مورد که روی ترافیک وب‌سایت شما تاثیر چشمگیری دارند

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

اگر شما یک نمایش‌دهنده تبلیغات هستید، راه‌ها و کانال‌های مختلفی برای افزایش ترافیک وب‌سایت و همچنین افزایش بازدید از آن وجود دارد، که من در ارائه خودم در هشتمین جشنوراه وب ایران ذکر ...

چگونه از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطب هدف محتوای خود را پیدا کنید

چگونه از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطب هدف محتوای خود را پیدا کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

یکی از مواردی که در حوزه تولید محتوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شناخت مخاطب هدف به حساب می‌آید و برای برآورد کردن استراتژی محتوایی شبکه‌های اجتماعی و در کل تولید محتوا ...

چگونه URL ها را به عنوان هدف خود تعیین کنید؟

چگونه URL ها را به عنوان هدف خود تعیین کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ شهریور ۱۳۹۴

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اَد در مورد اهدافی که می‌توانیم در گوگل آنالیتیکس تعیین کنیم صحبت کردیم. یکی از این اهداف (Goals)، کلیک روی URL به حساب می‌آمد. چنین هدفی (Goal) برای ...