آنالیز کمپین و ترافیک

پس از مدت‌ها صبر، گوگل آنالیتیکس در ایران (بروزرسانی شد)

پس از مدت‌ها صبر، گوگل آنالیتیکس در ایران (بروزرسانی شد)

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

بالاخره دیروز اتفاقی که اکثر وب‌مسترها و صاحبان وب‌سایت‌های ایرانی منتظر آن بودند، رخ داد و گوگل آنالیتیکس که یکی از ابزارهای بسیار مفید برای آنالیز وب‌سایت است ، در دسترس کاربران ایرانی ...

یک وبسایت نوپا از معرفی تا جذب مشتری وفادار

یک وبسایت نوپا از معرفی تا جذب مشتری وفادار

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

معرفی مشتری پرس آگهی یک وبسایت ثبت آگهی به صورت رایگان است که افراد و کاربران آن می‌توانند مطالب خود را در زمینه‌های مختلف خرید و فروش، کسب و کار، اعلام نیازمندی‌ها و...  در قالب ...

۶ مورد که روی ترافیک وب‌سایت شما تاثیر چمشگیری دارند

۶ مورد که روی ترافیک وب‌سایت شما تاثیر چمشگیری دارند

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

اگر شما یک نمایش‌دهنده تبلیغات هستید، راه‌ها و کانال‌های مختلفی برای افزایش ترافیک وب‌سایت و همچنین افزایش بازدید از آن وجود دارد، که من در ارائه خودم در هشتمین جشنوراه وب ایران ذکر ...

چگونه از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطب هدف محتوای خود را پیدا کنید

چگونه از طریق گوگل آنالیتیکس مخاطب هدف محتوای خود را پیدا کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

یکی از مواردی که در حوزه تولید محتوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، شناخت مخاطب هدف به حساب می‌آید و برای برآورد کردن استراتژی محتوایی شبکه‌های اجتماعی و در کل تولید محتوا ...

چگونه URL ها را به عنوان هدف خود تعیین کنید؟

چگونه URL ها را به عنوان هدف خود تعیین کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲ شهریور ۱۳۹۴

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اَد در مورد اهدافی که می‌توانیم در گوگل آنالیتیکس تعیین کنیم صحبت کردیم. یکی از این اهداف (Goals)، کلیک روی URL به حساب می‌آمد. چنین هدفی (Goal) برای ...

اهدافی که باید به آنها نشانه‌گیری و شلیک کنید

اهدافی که باید به آنها نشانه‌گیری و شلیک کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

همان طور که در ورزش تیراندازی هدف‌گیری حرف اول را می‌زند، در دنیای آنالیز اطلاعات هم تعیین هدف (Goal) نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و بدون تعیین اهداف، مشخصا آنالیزی هم وجود ...

این بار سرتان به کار خودتان نباشد!

این بار سرتان به کار خودتان نباشد!

آنالیز کمپین و ترافیک - ۳۱ تیر ۱۳۹۴

چرا رقبا را آنالیز کنیم؟فرقی نمی‌کند که شما یک کسب‌وکار کوچک دارید یا یک برند قوی، حتی اگر به تازگی شروع به کار روی ایده‌تان کردید؛ باید حواستان به رقبا باشد. به وسیله ...

چرا وب‌سایت شما شدیدا به آنالیز احتیاج دارد؟

چرا وب‌سایت شما شدیدا به آنالیز احتیاج دارد؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۸ تیر ۱۳۹۴

خیلی از افراد اصلا نمی‌دانند آنالیز چیست و چه تاثیری روی وب‌سایت آنها می‌گذارد. از این رو بد نیست نگاهی به تعریف آنالیز بیاندازیم: آنالیز وب‌سایت به فرآیندی شامل مراحل دریافت، اندازه‌گیری، تحلیل و ...

افزایش درآمد از تبلیغات وب سایت با یک تغییر کوچک

افزایش درآمد از تبلیغات وب سایت با یک تغییر کوچک

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

اخیرا شبکه تبلیغات یک امکان جدید در بخش نمایش‌دهندگان خود افزوده که به واسطه آن، وب‌مسترها می‌توانند یک بنر (300*600) به صورت لایت‌باکس (Light Box) در وب‌سایت خود بگنجانند. این بنر که یکی ...