آنالیز کمپین و ترافیک

اهدافی که باید به آنها نشانه‌گیری و شلیک کنید

اهدافی که باید به آنها نشانه‌گیری و شلیک کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴

همان طور که در ورزش تیراندازی هدف‌گیری حرف اول را می‌زند، در دنیای آنالیز اطلاعات هم تعیین هدف (Goal) نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و بدون تعیین اهداف، مشخصا آنالیزی هم وجود ...

این بار سرتان به کار خودتان نباشد!

این بار سرتان به کار خودتان نباشد!

آنالیز کمپین و ترافیک - ۳۱ تیر ۱۳۹۴

چرا رقبا را آنالیز کنیم؟فرقی نمی‌کند که شما یک کسب‌وکار کوچک دارید یا یک برند قوی، حتی اگر به تازگی شروع به کار روی ایده‌تان کردید؛ باید حواستان به رقبا باشد. به وسیله ...

افزایش درآمد از تبلیغات وب سایت با یک تغییر کوچک

افزایش درآمد از تبلیغات وب سایت با یک تغییر کوچک

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

اخیرا شبکه تبلیغات یک امکان جدید در بخش نمایش‌دهندگان خود افزوده که به واسطه آن، وب‌مسترها می‌توانند یک بنر (300*600) به صورت لایت‌باکس (Light Box) در وب‌سایت خود بگنجانند. این بنر که یکی ...

تجزیه و تحلیل ترافیک ورودی از هر کانال با گوگل آنالیتیکس

تجزیه و تحلیل ترافیک ورودی از هر کانال با گوگل آنالیتیکس

آنالیز کمپین و ترافیک - ۴ اسفند ۱۳۹۳

گزارش Assisted Conversions (نرخ‌های تبدیل کمکی) به شما اطلاعاتی شامل نقش و سهم ترافیک حاصل از هر کانال ورودی را به صورت خلاصه ارائه می‌دهد. هر کانال ورودی می‌تواند در مسیر ایجاد نرخ ...

دسترسی به اطلاعات وب‌مستر تولز از طریق گوگل آنالیتیکس

دسترسی به اطلاعات وب‌مستر تولز از طریق گوگل آنالیتیکس

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

 گوگل آنالیتیکس و Webmaster Tools از ابزارهای بسیار کاربردی شرکت گوگل هستند که قبلا در مورد آنها صحبت کرده‌ایم و در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم که چگونه می‌توانید این دو را ...

چگونه محصول توسعه نیافته، سبب شکست کمپین PPC شما می‌گردد

چگونه محصول توسعه نیافته، سبب شکست کمپین PPC شما می‌گردد

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۱ دی ۱۳۹۳

شاید واقعا کار جالبی به نظر بیاید که یک کسب‌وکار، قبل از اینکه خط عرضه محصولاتش آماده به کار باشد، برای تبلیغات آنها اقدام کرده و به صورت گسترده در فضای آفلاین و ...

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۴ دی ۱۳۹۳

در گزارشات Multi-Channel Funnels، در حقیقت ورودی‌های ترافیک شما نشان داده می‌شود. گروه‌بندی MCF Channel به صورت پیش‌فرض شامل اتیکت‌هایی است که یک ورودی و یا گروهی از ورودی‌ها را نمایش می‌دهند که ...

چگونه بروزرسانی Universal گوگل آنالیتیکس را دریافت کنید؟

چگونه بروزرسانی Universal گوگل آنالیتیکس را دریافت کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۷ دی ۱۳۹۳

در یکی از مطالب قبلی ما که در مورد گوگل آنالیتیکس بود، عنوان کردیم که بروزرسانی Universal چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانید متوجه شوید که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید. در این ...

چگونه کمپین‌های PPC خود را بودجه بندی کنید؟

چگونه کمپین‌های PPC خود را بودجه بندی کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ آبان ۱۳۹۳

یکی از چالش‌هایی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) همواره با آن درگیر هستند، بودجه‌بندی کمپین‌های تبلیغاتی است. اکثر تبلیغ دهندگان گمان می‌کنند که برای تست یک سرویس PPC، باید بودجه‌بندی ...