آنالیز کمپین و ترافیک

چگونه URL ها را به عنوان هدف خود تعیین کنید؟

چگونه URL ها را به عنوان هدف خود تعیین کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در یکی از مطالب قبلی بلاگ‌اَد در مورد اهدافی که می‌توانیم در گوگل آنالیتیکس تعیین کنیم صحبت کردیم. یکی از این اهداف (Goals)، کلیک روی URL به حساب می‌آمد. چنین هدفی (Goal) برای ...

اهدافی که باید به آنها نشانه‌گیری و شلیک کنید

اهدافی که باید به آنها نشانه‌گیری و شلیک کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

همان طور که در ورزش تیراندازی هدف‌گیری حرف اول را می‌زند، در دنیای آنالیز اطلاعات هم تعیین هدف (Goal) نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند و بدون تعیین اهداف، مشخصا آنالیزی هم وجود ...

این بار سرتان به کار خودتان نباشد!

این بار سرتان به کار خودتان نباشد!

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

چرا رقبا را آنالیز کنیم؟فرقی نمی‌کند که شما یک کسب‌وکار کوچک دارید یا یک برند قوی، حتی اگر به تازگی شروع به کار روی ایده‌تان کردید؛ باید حواستان به رقبا باشد. به وسیله ...

افزایش درآمد از تبلیغات وب سایت با یک تغییر کوچک

افزایش درآمد از تبلیغات وب سایت با یک تغییر کوچک

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

اخیرا شبکه تبلیغات یک امکان جدید در بخش نمایش‌دهندگان خود افزوده که به واسطه آن، وب‌مسترها می‌توانند یک بنر (300*600) به صورت لایت‌باکس (Light Box) در وب‌سایت خود بگنجانند. این بنر که یکی ...

تجزیه و تحلیل ترافیک ورودی از هر کانال با گوگل آنالیتیکس

تجزیه و تحلیل ترافیک ورودی از هر کانال با گوگل آنالیتیکس

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

گزارش Assisted Conversions (نرخ‌های تبدیل کمکی) به شما اطلاعاتی شامل نقش و سهم ترافیک حاصل از هر کانال ورودی را به صورت خلاصه ارائه می‌دهد. هر کانال ورودی می‌تواند در مسیر ایجاد نرخ ...

دسترسی به اطلاعات وب‌مستر تولز از طریق گوگل آنالیتیکس

دسترسی به اطلاعات وب‌مستر تولز از طریق گوگل آنالیتیکس

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

 گوگل آنالیتیکس و Webmaster Tools از ابزارهای بسیار کاربردی شرکت گوگل هستند که قبلا در مورد آنها صحبت کرده‌ایم و در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم که چگونه می‌توانید این دو را ...

چگونه محصول توسعه نیافته، سبب شکست کمپین PPC شما می‌گردد

چگونه محصول توسعه نیافته، سبب شکست کمپین PPC شما می‌گردد

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

شاید واقعا کار جالبی به نظر بیاید که یک کسب‌وکار، قبل از اینکه خط عرضه محصولاتش آماده به کار باشد، برای تبلیغات آنها اقدام کرده و به صورت گسترده در فضای آفلاین و ...

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در گزارشات Multi-Channel Funnels، در حقیقت ورودی‌های ترافیک شما نشان داده می‌شود. گروه‌بندی MCF Channel به صورت پیش‌فرض شامل اتیکت‌هایی است که یک ورودی و یا گروهی از ورودی‌ها را نمایش می‌دهند که ...

چگونه بروزرسانی Universal گوگل آنالیتیکس را دریافت کنید؟

چگونه بروزرسانی Universal گوگل آنالیتیکس را دریافت کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در یکی از مطالب قبلی ما که در مورد گوگل آنالیتیکس بود، عنوان کردیم که بروزرسانی Universal چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانید متوجه شوید که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید. در این ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017