آنالیز کمپین و ترافیک

تجزیه و تحلیل ترافیک ورودی از هر کانال با گوگل آنالیتیکس

تجزیه و تحلیل ترافیک ورودی از هر کانال با گوگل آنالیتیکس

آنالیز کمپین و ترافیک - ۴ اسفند ۱۳۹۳

گزارش Assisted Conversions (نرخ‌های تبدیل کمکی) به شما اطلاعاتی شامل نقش و سهم ترافیک حاصل از هر کانال ورودی را به صورت خلاصه ارائه می‌دهد. هر کانال ورودی می‌تواند در مسیر ایجاد نرخ ...

دسترسی به اطلاعات وب‌مستر تولز از طریق گوگل آنالیتیکس

دسترسی به اطلاعات وب‌مستر تولز از طریق گوگل آنالیتیکس

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

 گوگل آنالیتیکس و Webmaster Tools از ابزارهای بسیار کاربردی شرکت گوگل هستند که قبلا در مورد آنها صحبت کرده‌ایم و در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم که چگونه می‌توانید این دو را ...

چگونه محصول توسعه نیافته، سبب شکست کمپین PPC شما می‌گردد

چگونه محصول توسعه نیافته، سبب شکست کمپین PPC شما می‌گردد

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۱ دی ۱۳۹۳

شاید واقعا کار جالبی به نظر بیاید که یک کسب‌وکار، قبل از اینکه خط عرضه محصولاتش آماده به کار باشد، برای تبلیغات آنها اقدام کرده و به صورت گسترده در فضای آفلاین و ...

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۴ دی ۱۳۹۳

در گزارشات Multi-Channel Funnels، در حقیقت ورودی‌های ترافیک شما نشان داده می‌شود. گروه‌بندی MCF Channel به صورت پیش‌فرض شامل اتیکت‌هایی است که یک ورودی و یا گروهی از ورودی‌ها را نمایش می‌دهند که ...

چگونه بروزرسانی Universal گوگل آنالیتیکس را دریافت کنید؟

چگونه بروزرسانی Universal گوگل آنالیتیکس را دریافت کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۷ دی ۱۳۹۳

در یکی از مطالب قبلی ما که در مورد گوگل آنالیتیکس بود، عنوان کردیم که بروزرسانی Universal چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانید متوجه شوید که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید. در این ...

چگونه کمپین‌های PPC خود را بودجه بندی کنید؟

چگونه کمپین‌های PPC خود را بودجه بندی کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ آبان ۱۳۹۳

یکی از چالش‌هایی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) همواره با آن درگیر هستند، بودجه‌بندی کمپین‌های تبلیغاتی است. اکثر تبلیغ دهندگان گمان می‌کنند که برای تست یک سرویس PPC، باید بودجه‌بندی ...

کمیت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا بنرهای خوب را شناسایی کنید

کمیت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا بنرهای خوب را شناسایی کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۴ آبان ۱۳۹۳

در مطلب قبلیمان که در مورد شناخت یک بنر خوب بود، گفتیم که خیلی از بنرها ظاهر زیبایی داشته ولی در نتایجی که پس از اتمام کمپینشان ارائه می‌دهند، نشان می‌دهد که زیبایی ...

چگونه با قابلیت فیلتر Google Analytics یک نمای دیگر از یک کمپین داشته باشیم؟

چگونه با قابلیت فیلتر Google Analytics یک نمای دیگر از یک کمپین داشته باشیم؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۶ آبان ۱۳۹۳

یکی از قابلیت‌های خوب گوگل آنالیتیکس، فیلتر کردن گزارش‌ها است. با این امکان می‌شود هر گونه کمپین، سورس، مدیوم یا دیگر موارد مرتبط را محدود یا جداسازی کرد.از این امکان می‌شود استفاده‌های بسیاری ...

یک تجربه تلخ از تبلیغات اینترنتی

یک تجربه تلخ از تبلیغات اینترنتی

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

چند وقت پیش یکی از مشتری های ما٬ برای کمپین تبلیغاتی خود٬ تمایل داشت که همزمان با تبلیغات کلیلی و دیگر روش ها٬ تبلیغات بنری توی چند تا سایت بزرگ را هم تجربه ...