آنالیز کمپین و ترافیک | بلاگ‌اد

آنالیز کمپین و ترافیک

چگونه محصول توسعه نیافته، سبب شکست کمپین PPC شما می‌گردد

چگونه محصول توسعه نیافته، سبب شکست کمپین PPC شما می‌گردد

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

شاید واقعا کار جالبی به نظر بیاید که یک کسب‌وکار، قبل از اینکه خط عرضه محصولاتش آماده به کار باشد، برای تبلیغات آنها اقدام کرده و به صورت گسترده در فضای آفلاین و ...

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

با MCF Channel ها و گروه‌بندی آنها بیشتر آشنا شوید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در گزارشات Multi-Channel Funnels، در حقیقت ورودی‌های ترافیک شما نشان داده می‌شود. گروه‌بندی MCF Channel به صورت پیش‌فرض شامل اتیکت‌هایی است که یک ورودی و یا گروهی از ورودی‌ها را نمایش می‌دهند که ...

چگونه بروزرسانی Universal گوگل آنالیتیکس را دریافت کنید؟

چگونه بروزرسانی Universal گوگل آنالیتیکس را دریافت کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در یکی از مطالب قبلی ما که در مورد گوگل آنالیتیکس بود، عنوان کردیم که بروزرسانی Universal چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانید متوجه شوید که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید. در این ...

چگونه کمپین‌های کلیکی خود را بودجه بندی کنید؟

چگونه کمپین‌های کلیکی خود را بودجه بندی کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

یکی از چالش‌هایی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) همواره با آن درگیر هستند، بودجه‌بندی کمپین‌های تبلیغاتی است. اکثر تبلیغ دهندگان گمان می‌کنند که برای تست یک سرویس PPC، باید بودجه‌بندی ...

کمیت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا بنرهای خوب را شناسایی کنید

کمیت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا بنرهای خوب را شناسایی کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در مطلب قبلیمان که در مورد شناخت یک بنر خوب بود، گفتیم که خیلی از بنرها ظاهر زیبایی داشته ولی در نتایجی که پس از اتمام کمپینشان ارائه می‌دهند، نشان می‌دهد که زیبایی ...

چگونه با قابلیت فیلتر Google Analytics یک نمای دیگر از یک کمپین داشته باشیم؟

چگونه با قابلیت فیلتر Google Analytics یک نمای دیگر از یک کمپین داشته باشیم؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

یکی از قابلیت‌های خوب گوگل آنالیتیکس، فیلتر کردن گزارش‌ها است. با این امکان می‌شود هر گونه کمپین، سورس، مدیوم یا دیگر موارد مرتبط را محدود یا جداسازی کرد. از این امکان می‌شود استفاده‌های بسیاری ...

یک تجربه تلخ از تبلیغات اینترنتی

یک تجربه تلخ از تبلیغات اینترنتی

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

چند وقت پیش یکی از مشتری های ما٬ برای کمپین تبلیغاتی خود٬ تمایل داشت که همزمان با تبلیغات کلیلی و دیگر روش ها٬ تبلیغات بنری توی چند تا سایت بزرگ را هم تجربه ...

اینفوگرافیک: چرا تبلیغات PPC موثر اند؟

اینفوگرافیک: چرا تبلیغات PPC موثر اند؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در درجه اول، تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) دارای سه مشخصه هستند که ناخودآگاه باعث جذب مخاطب می‌گردند: 1. قابل اندازه‌گیری هستند، 2. با سرعت خوبی کسب‌وکارها را به نتیجه می‌رسانند، 3. ...

بزرگترین اشتباهاتی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC مرتکب می‌شوند

بزرگترین اشتباهاتی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC مرتکب می‌شوند

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

هر کسی، در حین انجام وظیفه خود دچار اشتباه می‌شود؛ ولی بعضی از این اشتباهات می‌توانند میزان زیادی از سرمایه شما را تحت شعاع قرار دهند. تحلیل‌گران تبلیغات PPC معتقدند که غفلت از ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در