آنالیز کمپین و ترافیک

یک تجربه تلخ از تبلیغات اینترنتی

یک تجربه تلخ از تبلیغات اینترنتی

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

چند وقت پیش یکی از مشتری های ما٬ برای کمپین تبلیغاتی خود٬ تمایل داشت که همزمان با تبلیغات کلیلی و دیگر روش ها٬ تبلیغات بنری توی چند تا سایت بزرگ را هم تجربه ...

اینفوگرافیک: چرا تبلیغات PPC موثر اند؟

اینفوگرافیک: چرا تبلیغات PPC موثر اند؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

در درجه اول، تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) دارای سه مشخصه هستند که ناخودآگاه باعث جذب مخاطب می‌گردند: 1. قابل اندازه‌گیری هستند، 2. با سرعت خوبی کسب‌وکارها را به نتیجه می‌رسانند، 3. ...

بزرگترین اشتباهاتی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC مرتکب می‌شوند

بزرگترین اشتباهاتی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC مرتکب می‌شوند

آنالیز کمپین و ترافیک - ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

هر کسی، در حین انجام وظیفه خود دچار اشتباه می‌شود؛ ولی بعضی از این اشتباهات می‌توانند میزان زیادی از سرمایه شما را تحت شعاع قرار دهند. تحلیل‌گران تبلیغات PPC معتقدند که غفلت از ...

فروش بیشتر، نیازمند ترافیک بیشتر نیست؛ چگونه ترافیک خود را به مشتری تبدیل کنید

فروش بیشتر، نیازمند ترافیک بیشتر نیست؛ چگونه ترافیک خود را به مشتری تبدیل کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ۵ مرداد ۱۳۹۳

خیلی از کسب و کار ها وقتی که به دنبال فروش بیشتر محصول یا محصولات خود هستند٬ در اولین اقدام به فکر افزایش ترافیک خود می افتند. شاید افزایش ترافیک راهی مناسب برای ...

چگونه کمپین‌های تبلیغاتی متنی خود را بهبود بخشیم

چگونه کمپین‌های تبلیغاتی متنی خود را بهبود بخشیم

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

تبلیغات متنی، یکی از شیوه‌های رایج تبلیغات آنلاین هستند که مخاطب را به واسطه محتوای قوی تحت تاثیر قرار می‌دهند و فقط یک نوشته قدرتمند می‌تواند ناجی یک کمپین تبلیغاتی متنی گردد. ولی ...

هدفمندی نادرست از عوامل مهم شکست کمپین‌های تبلیغاتی کلیکی

هدفمندی نادرست از عوامل مهم شکست کمپین‌های تبلیغاتی کلیکی

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

اکثر شبکه‌های تبلیغاتی آنلاین، از سیستم هدفمندی پشتیبانی می‌کنند تا فرد ایجاد کننده کمپین تبلیغاتی بتواند بر اساس خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهد، به جامعه هدف مورد نظرش اطلاع رسانی لازم را ...

توضیح مزایا، از عوامل افزایش نرخ تبدیل

توضیح مزایا، از عوامل افزایش نرخ تبدیل

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

در سال 2009 یک شرکت که در زمینه فروش کتاب‌های درسی به فعالیت می‌پردازد، سایت خود را راه اندازی می‌کند و در طول 1.5 سال به جایی می‎‌رسد که روزانه 300 بازدیدکننده به ...

نکاتی برای افزایش بازگشت سرمایه در تبلیغات کلیکی

نکاتی برای افزایش بازگشت سرمایه در تبلیغات کلیکی

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

- هدف‌گذاری جغرافیایی، هدف‌گذاری جغرافیایی و باز هم هدف‌گذاری جغرافیایی: چرا محصولی که می‌دانیم فقط در شهر تهران فروش دارد را در شهری مانند سمنان تبلیغ کنیم که در آن هیچ گونه بازاری ...

کمیت “میانگین سفارش” و راه‌های افزایش آن

کمیت “میانگین سفارش” و راه‌های افزایش آن

آنالیز کمپین و ترافیک - ۲۵ تیر ۱۳۹۳

"میانگین سفارش"، یکی از مهمترین کمیت‌های موجود در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی است که هر چه قدر میزانش برای یک کاربر افزایش یابد، به همان اندازه ارزش آن کاربر افزایش خواهد یافت. برای محاسبه ...