آنالیز کمپین و ترافیک

چگونه کمپین‌های کلیکی خود را بودجه بندی کنید؟

چگونه کمپین‌های کلیکی خود را بودجه بندی کنید؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

یکی از چالش‌هایی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) همواره با آن درگیر هستند، بودجه‌بندی کمپین‌های تبلیغاتی است. اکثر تبلیغ دهندگان گمان می‌کنند که برای تست یک سرویس PPC، باید بودجه‌بندی ...

کمیت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا بنرهای خوب را شناسایی کنید

کمیت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا بنرهای خوب را شناسایی کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در مطلب قبلیمان که در مورد شناخت یک بنر خوب بود، گفتیم که خیلی از بنرها ظاهر زیبایی داشته ولی در نتایجی که پس از اتمام کمپینشان ارائه می‌دهند، نشان می‌دهد که زیبایی ...

چگونه با قابلیت فیلتر Google Analytics یک نمای دیگر از یک کمپین داشته باشیم؟

چگونه با قابلیت فیلتر Google Analytics یک نمای دیگر از یک کمپین داشته باشیم؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

یکی از قابلیت‌های خوب گوگل آنالیتیکس، فیلتر کردن گزارش‌ها است. با این امکان می‌شود هر گونه کمپین، سورس، مدیوم یا دیگر موارد مرتبط را محدود یا جداسازی کرد.از این امکان می‌شود استفاده‌های بسیاری ...

یک تجربه تلخ از تبلیغات اینترنتی

یک تجربه تلخ از تبلیغات اینترنتی

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

چند وقت پیش یکی از مشتری های ما٬ برای کمپین تبلیغاتی خود٬ تمایل داشت که همزمان با تبلیغات کلیلی و دیگر روش ها٬ تبلیغات بنری توی چند تا سایت بزرگ را هم تجربه ...

اینفوگرافیک: چرا تبلیغات PPC موثر اند؟

اینفوگرافیک: چرا تبلیغات PPC موثر اند؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در درجه اول، تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) دارای سه مشخصه هستند که ناخودآگاه باعث جذب مخاطب می‌گردند: 1. قابل اندازه‌گیری هستند، 2. با سرعت خوبی کسب‌وکارها را به نتیجه می‌رسانند، 3. ...

بزرگترین اشتباهاتی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC مرتکب می‌شوند

بزرگترین اشتباهاتی که آگهی‌دهندگان تبلیغات PPC مرتکب می‌شوند

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

هر کسی، در حین انجام وظیفه خود دچار اشتباه می‌شود؛ ولی بعضی از این اشتباهات می‌توانند میزان زیادی از سرمایه شما را تحت شعاع قرار دهند. تحلیل‌گران تبلیغات PPC معتقدند که غفلت از ...

فروش بیشتر، نیازمند ترافیک بیشتر نیست؛ چگونه ترافیک خود را به مشتری تبدیل کنید

فروش بیشتر، نیازمند ترافیک بیشتر نیست؛ چگونه ترافیک خود را به مشتری تبدیل کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

خیلی از کسب و کار ها وقتی که به دنبال فروش بیشتر محصول یا محصولات خود هستند٬ در اولین اقدام به فکر افزایش ترافیک خود می افتند. شاید افزایش ترافیک راهی مناسب برای ...

چگونه کمپین‌های تبلیغاتی متنی خود را بهبود بخشیم

چگونه کمپین‌های تبلیغاتی متنی خود را بهبود بخشیم

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

تبلیغات متنی، یکی از شیوه‌های رایج تبلیغات آنلاین هستند که مخاطب را به واسطه محتوای قوی تحت تاثیر قرار می‌دهند و فقط یک نوشته قدرتمند می‌تواند ناجی یک کمپین تبلیغاتی متنی گردد. ولی ...

هدفمندی نادرست از عوامل مهم شکست کمپین‌های تبلیغاتی کلیکی

هدفمندی نادرست از عوامل مهم شکست کمپین‌های تبلیغاتی کلیکی

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

اکثر شبکه‌های تبلیغاتی آنلاین، از سیستم هدفمندی پشتیبانی می‌کنند تا فرد ایجاد کننده کمپین تبلیغاتی بتواند بر اساس خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهد، به جامعه هدف مورد نظرش اطلاع رسانی لازم را ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017