آنالیز کمپین و ترافیک

توضیح مزایا، از عوامل افزایش نرخ تبدیل

توضیح مزایا، از عوامل افزایش نرخ تبدیل

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در سال 2009 یک شرکت که در زمینه فروش کتاب‌های درسی به فعالیت می‌پردازد، سایت خود را راه اندازی می‌کند و در طول 1.5 سال به جایی می‎‌رسد که روزانه 300 بازدیدکننده به ...

نکاتی برای افزایش بازگشت سرمایه در تبلیغات کلیکی

نکاتی برای افزایش بازگشت سرمایه در تبلیغات کلیکی

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

- هدف‌گذاری جغرافیایی، هدف‌گذاری جغرافیایی و باز هم هدف‌گذاری جغرافیایی: چرا محصولی که می‌دانیم فقط در شهر تهران فروش دارد را در شهری مانند سمنان تبلیغ کنیم که در آن هیچ گونه بازاری ...

کمیت “میانگین سفارش” و راه‌های افزایش آن

کمیت “میانگین سفارش” و راه‌های افزایش آن

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

"میانگین سفارش"، یکی از مهمترین کمیت‌های موجود در دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی است که هر چه قدر میزانش برای یک کاربر افزایش یابد، به همان اندازه ارزش آن کاربر افزایش خواهد یافت. برای محاسبه ...

بنر های خود را تست کنید

بنر های خود را تست کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

با توجه به نکاتی که تا به امروز در مورد طراحی بنرها عنوان شده‌، شما به راحتی می‌توانید در مدت زمان کمی چندین بنر مناسب (البته با سایز‌های متنوع) برای کمپین تبلیغاتی خود ...

آنچه که باید در مورد کد های UTM Tracking بدانید

آنچه که باید در مورد کد های UTM Tracking بدانید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

یکی از جنبه های بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی، این است که بتوانیم میزان موفقیت خود را بررسی کنیم. مهم نیست که شما از چه ابزاری برای سنجش موفقیت تان استفاده می کنید ...

دیده نشدن بنر، تهدیدی واقعی برای کلیک های شما

دیده نشدن بنر، تهدیدی واقعی برای کلیک های شما

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در حال حاظر، میزان تبلیغات بنری به شدت افزایش یافته و به همین دلیل در بعضی اوقات بنر های یک وب سایت نادیده گرفته می شوند. عدم ارتباط با مخاطب، نگرانی از هرزنامه ...

چهار نکته که باعث افزایش نرخ تبدیل می گردند

چهار نکته که باعث افزایش نرخ تبدیل می گردند

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

کارشناسانی که در حوزه مسائل مربوط به نرخ تبدیل فعالیت می کنند، معتقدند که برای این که بتوانیم مخاطبمان را درک کنیم و آنها را به خرید تحریک کنیم، لازم است که از ...

محاسبه هزینه‌ی جذب مشتری در کسب و کارهای اینترنتی

محاسبه هزینه‌ی جذب مشتری در کسب و کارهای اینترنتی

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

هزینه جذب یک مشتری (CAC) یکی از کمیت های حیاتی بسیار مهم است که در محاسبه سودآوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. محاسبه این کمیت به نسبت آسان است و در ادامه ...

چگونه بازگشت سرمایه تبلیغات بنری را محاسبه کنید

چگونه بازگشت سرمایه تبلیغات بنری را محاسبه کنید

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

در تبلیغات بنری، اولین چیزی که ذهن صاحبان کسب و کار ها را درگیر می کند، این است که با ایجاد یک کمپین تبلیغات بنری، چند نفر از طریق کلیک کردن وارد وب ...

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 5 دسامبر 2017

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - 1 نوامبر 2017