بررسی نمونه‌های موردی

ارتباط مینیمالیسم در طراحی وب‌سایت و نرخ تبدیل

ارتباط مینیمالیسم در طراحی وب‌سایت و نرخ تبدیل

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

مینیمالیسم در هنر در اواخر دهه 1960 با شعار less is more (کمتر بیشتر) ظاهر شد. این جنبش از سادگی در فرم و محتوا سخن می‌گوید، از بیان جزییات می‌پرهیزد و به طور ...

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

هایپرکا یک سوپر مارکت آنلاین با تخفیف‌های متفاوت و گوناگون است که از 2 ماه قبل کار خود را آغاز کرده و سعی دارد با رساندن مایحتاج خانواده­‌ها، در کمترین زمان ممکن برای ...

بهینه‌سازی صفحات وب با طراحی واکنش‌گرا

بهینه‌سازی صفحات وب با طراحی واکنش‌گرا

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۴ آذر ۱۳۹۵

تکنولوژیِ این روزها و وجود دستگاه‌های متفاوتی از قبیل موبایل، تبلت، لب‌تاپ، آی‌فون و... مسئله‌ای را تحت عنوان ریسپانسیو(responsive) بودن یک وب‌سایت را با خود به همراه می‌آورد. طراحی ریسپانسیو(پاسخ‌گرا یا واکنش‌گرا) به ...

قاتلان نرخ تبدیل و بهینه‌سازی صفحات وب

قاتلان نرخ تبدیل و بهینه‌سازی صفحات وب

بررسی نمونه‌های موردی - ۳ آذر ۱۳۹۵

اولین مسئله‌ای که هر کسب‌وکاری در طراحی وب‌سایت یا صفحه فرودش باید در نظر بگیرد، تاثیر عوامل بصری بر واکنش و رفتار کاربران است که چگونه کاربر را به انجام عملی تشویق می‌شود؟ ...

تبلیغات اینترنتی ، فضای جدید برای رشد کسب‌و‌کارها

تبلیغات اینترنتی ، فضای جدید برای رشد کسب‌و‌کارها

بررسی نمونه‌های موردی - ۱ آذر ۱۳۹۵

یکی از دغدغه‌های مهم کسب‌و‌کار‌ها ، رشد و تعالی روز افزون شرکت خودشان است.‌ آنها سعی می کنند از فرصت‌های جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد خود استفاده کنند ، روش های نوین ...

بهبود تبلیغات در گروی عبارت گارانتی

بهبود تبلیغات در گروی عبارت گارانتی

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۳ آبان ۱۳۹۵

اگر به عنوان یک خریدار به محصولات یا خدمات نگاه کنید قطعا برای شما محصولاتی که تضمین یا گارانتی می‌دهند جذاب‌تر و مطمئن‌تر هستند. همیشه پسِ ذهن همه افراد در خرید اینترنتی ترسی ...

بررسی کمپین تبلیغات کلیکی آشپزخانه‌های آیکیا

بررسی کمپین تبلیغات کلیکی آشپزخانه‌های آیکیا

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۲ آبان ۱۳۹۵

همه افرادی که دنبال لوازم منزل با قیمت به صرفه و البته با کیفیت هستند، معمولا سراغ آیکیا می‌روند که سال‌هاست به عنوان بهترین تولیدکننده لوازم خانگی و مبلمان قاره اروپا مطرح شده ...

چگونه گوگل پلی به یک رشد چشمگیر دست یافت؟

چگونه گوگل پلی به یک رشد چشمگیر دست یافت؟

بررسی نمونه‌های موردی - ۶ آبان ۱۳۹۵

گوگل همیشه رویکرد متفاوتی برای معرفی و اطلاع‌رسانی در مورد محصولاتش پیش گرفته است و به همین دلیل توانسته به یکی از بزرگترین برندهای دنیا تبدیل شود. از استراتژی تا اجرای کمپین‌های تبلیغاتی ...

بررسی رموز موفقیت رالف لارن در کمپین‌های چند کاناله

بررسی رموز موفقیت رالف لارن در کمپین‌های چند کاناله

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ آبان ۱۳۹۵

مدتی است که برندهای لوکس دنیا، موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی خود را در گرو چند کاناله بودن فعالیت‌های بازاریابی‌شان می‌بینند. رالف لارن از این قاعده مستثنا نیست و با توجه به کمپین‌های اخیر این ...