بررسی نمونه‌های موردی

ضرورت وجود صفحه فرود برای کمپین‌ها

ضرورت وجود صفحه فرود برای کمپین‌ها

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

یکی از دغدغه‌های هر کسب‌و‌کاری در حوزه دیجیتال این است که ترافیک جذب شده را به خوبی هدایت و سپس تعامل مورد نظر را ایجاد کند تا به درستی، هدف توسط کاربران دنبال ...

بهینه‌سازی صفحات وب از دید واکنش کاربران

بهینه‌سازی صفحات وب از دید واکنش کاربران

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

شناسایی واکنش کاربران نسبت به طراحی شما، جز اصول مهمی است که باید روی آن مطالعات و آزمایشات زیادی انجام داد. اینکه کاربران و مخاطبان به رنگ‌ها چه واکنشی می‌دهند؟ کلمات را برای خود چگونه ...

۲ ایده تبلیغاتی “ب ام و” برای جذب مشتریان جدید

۲ ایده تبلیغاتی “ب ام و” برای جذب مشتریان جدید

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

کمپانی "صنایع موتوری بایرن" که اختصارا "ب ام و" نامیده می‌شود، در مارس ۱۹۱۶ شروع به فعالیت کرد و همیشه در زمینه تولید، عرضه و فروش خودروهای لوکس و موتور سیکلت‌های حرفه‌ای موفق ...

جمع آوری شماره تلفن، استراتژی مناسب برای آژانسهای هواپیمایی

جمع آوری شماره تلفن، استراتژی مناسب برای آژانسهای هواپیمایی

بررسی نمونه‌های موردی - ۷ شهریور ۱۳۹۵

در سالهای اخیر شاهد بودیم که با توجه به استقبال کاربران از خرید آنلاین بلیط پروازها، به صورت چارتری و یا عادی، آژانسهای هواپیمایی متعددی تصمیم بر ایجاد فروش اینترنتی در کنار فروش ...

بازگشت به مدارس، فرصتی برای بازگشت به اوج

بازگشت به مدارس، فرصتی برای بازگشت به اوج

بررسی نمونه‌های موردی - ۶ شهریور ۱۳۹۵

"اگر موقعیتی سراغ شما نیومد که موفق بشین، خودتون اون رو ایجاد کنین"؛ این نقل قول معروف از میلتون برل، کمدین معروف آمریکایی است که در دوران طلایی تلویزیون توانست مشهورترین برنامه‌‎های کمدی ...

سونی و ترفندهای جالبش در تبلیغات بنری

سونی و ترفندهای جالبش در تبلیغات بنری

بررسی نمونه‌های موردی - ۲ شهریور ۱۳۹۵

سونی یکی از کمپانی‌های بسیار مشهور در زمینه تولید تکنولوژی‌های مصرفی است که در سال 1946 شروع به کار کرد و تا به امروز توانسته به واسطه نام‌های تجاری مشهور خود، به یکی از ...

ساعات اوج مصرف اپلیکیشن‌ها و تاثیر آن بر موفقیت کمپین نصب اپلیکیشن

ساعات اوج مصرف اپلیکیشن‌ها و تاثیر آن بر موفقیت کمپین نصب اپلیکیشن

بررسی نمونه‌های موردی - ۱ شهریور ۱۳۹۵

یافتن الگوی ثابتی در رفتار غالب کاربران، می‌تواند رمز موفقیت یک اپلیکیشن در زمان‌بندی اتفاقات مختلف در شبانه‌روز باشد. در این پست، آمارهای معتبری از ساعات اوج مصرف و الگوی استفاده‌ی زمانی کاربران از ...

چگونه تبلیغات کلیکی به برندسازی “خوگر” کمک کرد؟

چگونه تبلیغات کلیکی به برندسازی “خوگر” کمک کرد؟

بررسی نمونه‌های موردی - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

یکی از دغدغه های اصلی و اولیه یک فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس، معرفی برند خود و جایگاه سازی آن در بازار مورد هدفش است و از چالش‌های اصلی این مسیر همواره چگونگی معرفی ...

اوبر و حس جالبی که در تبلیغات استخدامی خود انتقال می‌دهد

اوبر و حس جالبی که در تبلیغات استخدامی خود انتقال می‌دهد

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

اوبر که اولین سامانه هوشمند تاکسیرانی در دنیا است، در سال ۲۰۰۹ شروع به کار کرد و به سرعت توانست به یکی از کسب‌وکارهای محبوب موبایلی تبدیل شود. این اپلیکیشن در حقیقت یک ...