بررسی نمونه‌های موردی

چگونه گوگل پلی به یک رشد چشمگیر دست یافت؟

چگونه گوگل پلی به یک رشد چشمگیر دست یافت؟

بررسی نمونه‌های موردی - ۶ آبان ۱۳۹۵

گوگل همیشه رویکرد متفاوتی برای معرفی و اطلاع‌رسانی در مورد محصولاتش پیش گرفته است و به همین دلیل توانسته به یکی از بزرگترین برندهای دنیا تبدیل شود. از استراتژی تا اجرای کمپین‌های تبلیغاتی ...

بررسی رموز موفقیت رالف لارن در کمپین‌های چند کاناله

بررسی رموز موفقیت رالف لارن در کمپین‌های چند کاناله

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ آبان ۱۳۹۵

مدتی است که برندهای لوکس دنیا، موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی خود را در گرو چند کاناله بودن فعالیت‌های بازاریابی‌شان می‌بینند. رالف لارن از این قاعده مستثنا نیست و با توجه به کمپین‌های اخیر این ...

بررسی نرخ دانلود اپلیکیشن ویگو در کمپین ویدئویی درون اپلیکیشنی

بررسی نرخ دانلود اپلیکیشن ویگو در کمپین ویدئویی درون اپلیکیشنی

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۶ مهر ۱۳۹۵

در حال حاضر اپلیکیشن‌‌ها و وب‌‌سایت‌‌های موجود در حوزه رزرو هتل و سفر هوایی در ایران، در حقیقت آژانس‌‌های مسافرتی هستند که به کاربر هتل‌‌ها و پروازهایی را پیشنهاد می‌‌دهند که خود آن‌ها ...

چگونه وب‌پوش به برندینگ خدمات خود می‌پردازد؟

چگونه وب‌پوش به برندینگ خدمات خود می‌پردازد؟

بررسی نمونه‌های موردی - ۷ مهر ۱۳۹۵

وب‌پوش یک فروشگاه اینترنتی پوشاک است که به صورت تخصصی خدمات خود را برای آقایان ارائه می دهد . با توجه به نوع فعالیت این فروشگاه، بازاریابان آن، روی تبلیغات در فضای آنلاین ...

رمزهای موفقیت و راهکارهای درآمدی ممکن Pokemon Go

رمزهای موفقیت و راهکارهای درآمدی ممکن Pokemon Go

بررسی نمونه‌های موردی - ۵ مهر ۱۳۹۵

مردم در سراسر دنیا با سرعت بی‌سابقه‌ای این بازی را نصب می‌کنند و از اعتیاد به آن در شبکه‌های اجتماعیشان حرف می‌زنند. در واقع تعداد کاربرانی که این بازی در پنج روز ابتدایی ...

ضرورت وجود صفحه فرود برای کمپین‌ها

ضرورت وجود صفحه فرود برای کمپین‌ها

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

یکی از دغدغه‌های هر کسب‌و‌کاری در حوزه دیجیتال این است که ترافیک جذب شده را به خوبی هدایت و سپس تعامل مورد نظر را ایجاد کند تا به درستی، هدف توسط کاربران دنبال ...

بهینه‌سازی صفحات وب از دید واکنش کاربران

بهینه‌سازی صفحات وب از دید واکنش کاربران

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۷ شهریور ۱۳۹۵

شناسایی واکنش کاربران نسبت به طراحی شما، جز اصول مهمی است که باید روی آن مطالعات و آزمایشات زیادی انجام داد. اینکه کاربران و مخاطبان به رنگ‌ها چه واکنشی می‌دهند؟ کلمات را برای خود چگونه ...

۲ ایده تبلیغاتی “ب ام و” برای جذب مشتریان جدید

۲ ایده تبلیغاتی “ب ام و” برای جذب مشتریان جدید

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۵ شهریور ۱۳۹۵

کمپانی "صنایع موتوری بایرن" که اختصارا "ب ام و" نامیده می‌شود، در مارس ۱۹۱۶ شروع به فعالیت کرد و همیشه در زمینه تولید، عرضه و فروش خودروهای لوکس و موتور سیکلت‌های حرفه‌ای موفق ...

جمع آوری شماره تلفن، استراتژی مناسب برای آژانسهای هواپیمایی

جمع آوری شماره تلفن، استراتژی مناسب برای آژانسهای هواپیمایی

بررسی نمونه‌های موردی - ۷ شهریور ۱۳۹۵

در سالهای اخیر شاهد بودیم که با توجه به استقبال کاربران از خرید آنلاین بلیط پروازها، به صورت چارتری و یا عادی، آژانسهای هواپیمایی متعددی تصمیم بر ایجاد فروش اینترنتی در کنار فروش ...