بررسی نمونه‌های موردی

طراحی صفحه فرود بر اساس واکنش کاربران

طراحی صفحه فرود بر اساس واکنش کاربران

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

شاید همیشه عادت داریم در طراحی صفحه فرود به دنبال ایجاد نکاتی جذاب باشیم تا میزان مشارکت را بالا ببرد و یا تعداد کاربر بیشتری بر دکمه‌های فراخوان صفحه فرود ما کلیک کنند. ...

بنرها را طراحی نکنید، آنها را بسازید!

بنرها را طراحی نکنید، آنها را بسازید!

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

همیشه لازم نیست که برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی، بنرهای را طراحی کنید و از یک نیروی انسانی خود بهره ببرید. مدتی است که سیستم‌های طراحی بنر بوجود آمده‌اند که به شما این ...

تاثیر چیدمان محتوا در بهینه‌سازی صفحه فرود

تاثیر چیدمان محتوا در بهینه‌سازی صفحه فرود

بررسی نمونه‌های موردی - ۵ مرداد ۱۳۹۵

با یک جابه‌جایی ساده نوشته‌های داخل یک صفحه فرود  که برای دانلود رایگان یک کتاب، طراحی شده‌بود، میزان اثربخشی تبلیغات تا مرز 64.53 درصد بالا رفت. ماجرا از این قرار بود که، مایکل ...

نگاهی به کمپین تبلیغاتی آنلاین لِکسِس برای یکی از خودروهای جدیدش

نگاهی به کمپین تبلیغاتی آنلاین لِکسِس برای یکی از خودروهای جدیدش

بررسی نمونه‌های موردی - ۵ مرداد ۱۳۹۵

وقتی که نام تبلیغات آنلاین به میان می‌آید، همه گمان می‌کنند که استفاده از آن، فقط برای بازاریابی محصولات و خدمات محدود می‌شود که در اینترنت ارائه می‌گردند. بلکه در سراسر جهان٬ کمپانی‌هایی ...

تاثیر بنر روی نرخ تبدیل و معرفی نمونه صفحه فرود

تاثیر بنر روی نرخ تبدیل و معرفی نمونه صفحه فرود

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ مرداد ۱۳۹۵

معمولا اغلب آگهی دهندگان تبلیغات بنری به تاثیر طراحی و رنگ بندی بنرها و صفحه فرود بر موفقیت کمپین تبلیغاتی ٬ واقف نیستند. در این مطلب٬ ۲ کمپین اجرا شده توسط یکی از ...

افزایش فروش با انتقال واضح یک پیام

افزایش فروش با انتقال واضح یک پیام

بررسی نمونه‌های موردی - ۳۰ تیر ۱۳۹۵

به یاد داشته باشید که چه چیز را به چه کسی می‌گویید؟ زیرا برداشت‌ها و دیدگاه‌های متفاوت ابهام می‌آورند و به دنبال آن ابهام‌زدایی و رفع سوتفاهم در صنعت تبلیغات هزینه بردار است." ...

تاثیر هدفمندی سیستم عامل روی موفقیت کمپین

تاثیر هدفمندی سیستم عامل روی موفقیت کمپین

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۸ تیر ۱۳۹۵

فروشگاه‌های اینترنتی متعددی در موضوعات مختلف راه‌اندازی شده است، اما این به معنی اشباع فضای مجازی از این دسته وبسایت‌ها نیست. بلکه فضای رقابت را، کیفیت وبسایت و آرشیوکافی و طراحی مناسب و ...

حذف زیبایی گرافیکی که منجر به افزایش فروش شد

حذف زیبایی گرافیکی که منجر به افزایش فروش شد

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۱ تیر ۱۳۹۵

فروشگاه Fab برای بهبود دکمه‌های فراخوان خود، طراحی زیبا را فدای عملکرد کرد و بدین‌ترتیب منجر به افزایش فروش شد.  Fab یک خرده فروش آنلاین است که در خرید و فروش محصولاتی همچون ...

انتخاب هدفمندی مناسب = نرخ تبدیل بیشتر + هزینه کمتر

انتخاب هدفمندی مناسب = نرخ تبدیل بیشتر + هزینه کمتر

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۰ تیر ۱۳۹۵

اکثر کسب‌وکارها وقتی که می‌خواهند یک کمپین تبلیغاتی آنلاین را شروع کنند، کمتر به جزییات موجود در پنل سرویس‌دهنده تبلیغاتی خود توجه می‌کنند و به همین علت ممکن است که کمپین آنها شکست ...