بررسی نمونه‌های موردی

انتخاب هدفمندی مناسب = نرخ تبدیل بیشتر + هزینه کمتر

انتخاب هدفمندی مناسب = نرخ تبدیل بیشتر + هزینه کمتر

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۰ تیر ۱۳۹۵

اکثر کسب‌وکارها وقتی که می‌خواهند یک کمپین تبلیغاتی آنلاین را شروع کنند، کمتر به جزییات موجود در پنل سرویس‌دهنده تبلیغاتی خود توجه می‌کنند و به همین علت ممکن است که کمپین آنها شکست ...

افزایش کاربران اپلیکیشن با یک طراحی مجدد

افزایش کاربران اپلیکیشن با یک طراحی مجدد

بررسی نمونه‌های موردی - ۹ تیر ۱۳۹۵

طراحی مجدد همیشه در توسعه برند‌ها اثر گذار بوده و هست. اما در نمونه موردی Run Keeper نتایج چشم‌گیری را از خود به جای گذاشته است که بررسی آن خالی از لطف نیست. ...

افزایش اثر بخشی کمپین تنها با تغییراتی کوچک

افزایش اثر بخشی کمپین تنها با تغییراتی کوچک

بررسی نمونه‌های موردی - ۸ تیر ۱۳۹۵

به طور کلی مشکل اصلی تمامی فروشگاههای اینترنتی تازه تاسیس به صورت ذیل طبقه‌بندی می‌شوند:۱) دیده شدن برند و انجام برندینگ دغدغه همیشگی این نوع کسب و کار بوده است۲) بازدید روزانه بالا۳) ...

بررسی یک صفحه فرود از Evernote که می‌تواند الگو خوبی برای شما باشد

بررسی یک صفحه فرود از Evernote که می‌تواند الگو خوبی برای شما باشد

بررسی نمونه‌های موردی - ۶ تیر ۱۳۹۵

Evernote  یک بستر بسیار مناسب برای افرادی است که روزانه زیاد دست به قلم می‌شوند و به یک فضایی مجازی نیاز دارند تا یادداشت‌های خود را، در آنجا ذخیره و دسته‌بندی کنند. اخیرا Evernote صفحه فرودی ...

تغییراتی در رابط کاربری که بازی را برای پاپاسی تغییر داد

تغییراتی در رابط کاربری که بازی را برای پاپاسی تغییر داد

بررسی نمونه‌های موردی - ۲ تیر ۱۳۹۵

پاپاسی ارائه دهنده راهکاری جدید به منظور ایجاد بستر معاملاتی و ارتباطی بدون واسطه میان صاحبان کالا و خریداران در سطح ایران است که اخیرا راه‌اندازی شده و توانسته بازخوردهای خوبی دریافت کند. ...

بیست دقیقه زمان برای بهینه سازی نرخ تبدیل کافی‌است

بیست دقیقه زمان برای بهینه سازی نرخ تبدیل کافی‌است

بررسی نمونه‌های موردی - ۱ تیر ۱۳۹۵

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین عوامل افزایش نرخ تبدیل در تبلیغات دیجیتالی، اصول طراحی دکمه‌های فراخوان(call-to-action) یا CTAها است. فارغ از استانداردها و اصول طراحی این دکمه‌ها، نکات نانوشته‌ای در تجارب مختلف ...

دکمه‌های فراخوان نجات‌دهنده بازاریابی محتوایی

دکمه‌های فراخوان نجات‌دهنده بازاریابی محتوایی

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

Bakker-hillegom یک صادر کننده آنلاین است که در زمینه محصولات مربوط به باغبانی فعالیت می‌کند. باکر در کنار فروشگاه بودنش، محتوای کامل و منحصر به فردی در رابطه با اطلاعات باغبانی و نگهداری ...

کسب موفقیت چشمگیر به وسیله آنالیز دقیق و ویرایش به موقع کمپین

کسب موفقیت چشمگیر به وسیله آنالیز دقیق و ویرایش به موقع کمپین

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

معمولا از بین مشتریانی که برای مشاوره و اجرای تبلیغات به ما مراجعه می‌کنند، کسب‌وکارها و وب‌سایت‌هایی هستند که از موجودیت تبلیغات کلیکی خبر دارند و حتی برای رشد کسب‌وکارهایشان از این شیوه ...

تاثیرگذارترین حالت برای اجرای یک کمپین

تاثیرگذارترین حالت برای اجرای یک کمپین

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

 امروزه همه مراحل یک کمپین از استراتژی تا گرافیک بنرها زیر نظر مشاوران، طراحی و عملیاتی می‌شود اما ممکن است حین اجرای یک کمپین سوالاتی پیش بیاید که، آیا این کمپین تاثیر گذارترین ...