بررسی نمونه‌های موردی

تغییراتی در رابط کاربری که بازی را برای پاپاسی تغییر داد

تغییراتی در رابط کاربری که بازی را برای پاپاسی تغییر داد

بررسی نمونه‌های موردی - ۲ تیر ۱۳۹۵

پاپاسی ارائه دهنده راهکاری جدید به منظور ایجاد بستر معاملاتی و ارتباطی بدون واسطه میان صاحبان کالا و خریداران در سطح ایران است که اخیرا راه‌اندازی شده و توانسته بازخوردهای خوبی دریافت کند. ...

بیست دقیقه زمان برای بهینه سازی نرخ تبدیل کافی‌است

بیست دقیقه زمان برای بهینه سازی نرخ تبدیل کافی‌است

بررسی نمونه‌های موردی - ۱ تیر ۱۳۹۵

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین عوامل افزایش نرخ تبدیل در تبلیغات دیجیتالی، اصول طراحی دکمه‌های فراخوان(call-to-action) یا CTAها است. فارغ از استانداردها و اصول طراحی این دکمه‌ها، نکات نانوشته‌ای در تجارب مختلف ...

دکمه‌های فراخوان نجات‌دهنده بازاریابی محتوایی

دکمه‌های فراخوان نجات‌دهنده بازاریابی محتوایی

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

Bakker-hillegom یک صادر کننده آنلاین است که در زمینه محصولات مربوط به باغبانی فعالیت می‌کند. باکر در کنار فروشگاه بودنش، محتوای کامل و منحصر به فردی در رابطه با اطلاعات باغبانی و نگهداری ...

کسب موفقیت چشمگیر به وسیله آنالیز دقیق و ویرایش به موقع کمپین

کسب موفقیت چشمگیر به وسیله آنالیز دقیق و ویرایش به موقع کمپین

بررسی نمونه‌های موردی - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

معمولا از بین مشتریانی که برای مشاوره و اجرای تبلیغات به ما مراجعه می‌کنند، کسب‌وکارها و وب‌سایت‌هایی هستند که از موجودیت تبلیغات کلیکی خبر دارند و حتی برای رشد کسب‌وکارهایشان از این شیوه ...

تاثیرگذارترین حالت برای اجرای یک کمپین

تاثیرگذارترین حالت برای اجرای یک کمپین

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

 امروزه همه مراحل یک کمپین از استراتژی تا گرافیک بنرها زیر نظر مشاوران، طراحی و عملیاتی می‌شود اما ممکن است حین اجرای یک کمپین سوالاتی پیش بیاید که، آیا این کمپین تاثیر گذارترین ...

افزایش فروش با مناسب‌ترین طراحی، نه زیباترین

افزایش فروش با مناسب‌ترین طراحی، نه زیباترین

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

SmartWool یک برند جوراب است و چندی پیش در طراحی وب‌سایت فروش خود به سوالاتی از این دست برخورد که؛ چه نوع طراحی‌ای، اثربخشی بهتری دارد؟ یک طراحی مناسب برای افزایش فروش به ...

جمع آوری ایمیل، استراتژی مناسب برای یک فروشگاه اینترنتی

جمع آوری ایمیل، استراتژی مناسب برای یک فروشگاه اینترنتی

بررسی نمونه‌های موردی - ۷ خرداد ۱۳۹۵

همیشه یکی از دغدغه های اصلی یک کسب و کار آنلاین، تعداد مشتریانش و دوره عمر مربوط به آنها بوده، در قدم اول چالش اصلی جذب مشتری و در درجه دوم نگهداری و ...

چگونه از طریق جمع‌آوری ایمیل، لیدهای با کیفیت بدست آوریم؟

چگونه از طریق جمع‌آوری ایمیل، لیدهای با کیفیت بدست آوریم؟

بررسی نمونه‌های موردی - ۴ خرداد ۱۳۹۵

لیدها افرادی هستند که از طریقی به محصول یا سرویس شما علاقه نشان داده‌اند و می‌توانند مشتریان شما باشند. جمع‌آوری لیدهای با کیفیت یکی از مهمترین ماموریت‌های هر پروسه‌ بازاریابی است. طبق تعریفی که ...

تاثیر ارسال رایگان محصول روی افزایش فروش (A/B Test)

تاثیر ارسال رایگان محصول روی افزایش فروش (A/B Test)

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

یکی از بزرگترین اهداف کسب‌وکارهای آنلاین از تبلیغات، این است که بتوانند فروش خود را افزایش دهند. اما خیلی اوقات کمپین تبلیغاتی آنها با شکست مواجه می‌شود و کسب‌وکارها دلیل مشخصی برای آن ...