a3f9724c-7569-485d-beae-36bfbc8aab02

به رنگ مهربانی، کمپینی متفاوت از دی‌جی کالا

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : محمد عربگری - ۱۳ تیر ۱۳۹۴

همان طور که می‌دانید، دی‌جی کالا یکی از فروشگاه‌های آنلاین مطرح و مشهور ایرانی است که تا به امروز توانسته به خوبی در مورد کسب‌وکار و خدمات خوب خود از طریق تبلیغات آنلاین و محیطی اطلاع‌رسانی کند. برای نمونه کمپین مربوط به محصولات بهداشتی و همچنین نمایشگاه کتاب دی‌جی کالا از موفق‌ترین کمپین‌هایی بودند که به صورت فکر شده توسط این فروشگاه آنلاین ایجاد شدند. اما اخیرا دی‌جی کالا برای نشان دادن اینکه به مسئولیت‌های اجتماعی اهمیت می‌دهد کمپینی طرح ریزی کرده که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

ماه رمضان، یکی از مهمترین ماه‌های مذهبی در کشور ما به شمار می‌آید و به همین دلیل فرصت مناسبی است که کسب‌وکارها بتوانند در کارهای خیر سهیم شوند. به همین دلیل دی‌جی کالا یک کمپین به نام “به رنگ مهربانی” آغاز کرده که کاملا هدفی خیر در پی خود دارد و نشان‌دهنده این است که این کسب‌وکار به مسئولیت‌های اجتماعی اهمیت می‌دهد.

265-265-1

به رنگ مهربانی برای افرادی است که یک ایده بکر با اهداف خیرخواهانه در ذهن خود دارند و به آنها این امکان داده شده تا ایده خود را در اینستاگرام و توییتر به اشتراک بگذارند. البته یک جایزه جذاب برای صاحب بهترین ایده درنظر گرفته شده که یک آیفون ۶ به همراه اپل واچ است.

 

دی‌جی کالا برای کمپین “به رنگ مهربانی” خود تبلیغاتی در قالب نمایش بنر و کلیکی دارد که باعث می‌شود افراد بیشتری درگیر این کمپین شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه فرود این کمپین مراجعه کرده و با رویه آن بیشتر آشنا شوید.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

محمد عربگری

از وقتی با دنیای وب آشنا شدم همیشه به اون دید یک بستر برای کسب دانش، اطلاعات و پیرو این‎دو درآمدزایی رو داشتم. به همین خاطر به بحث تجارت الکترونیک و خدمات تحت وب بسیار علاقه‎مند هستم؛ مدتی هست در حوزه ارتباط با مشتری و همینطور طراحی کمپین‎های تبلیغاتی فعالیت میکنم، در نگاه من تبلیغات یک هنره و هنر هم حد و مرز نداره.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “به رنگ مهربانی، کمپینی متفاوت از دی‌جی کالا
  1. hikiran
    مهر ۲۶, ۱۳۹۴ — ۱:۲۶ ب.ظ

    لایک دارین واقعا

  2. مجری تور
    آذر ۱۵, ۱۳۹۴ — ۴:۵۰ ب.ظ

    دیجی کالا واقعا کارش عالیه

  3. بوتان
    خرداد ۹, ۱۳۹۵ — ۱۱:۴۹ ق.ظ

    بسیار عالییییییییی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !