buy

دستوراتی که نرخ کلیک‌خوری بنر‌های شما را افزایش می‌دهند

طراحی بنر - نویسنده : رامین جابری - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

هر کدام از ما وقتی در زندگی روزمره خود با یک دستور از طرف اطرافیانمان مواجه می‌شویم، سریع گارد گرفته و سعی می‌کنیم که از آن دستور فرد مقابل خود، سرپیچی کنیم. ولی وقتی که پا به فضای مجازی می‌گذاریم، شاید قوانین برای ما که روی دستورات دیگران سخت‌گیر هستیم، کمی تفاوت کند و حتی دوست داشته باشیم که مقداری هم به ما زور بگویند. در ادامه به سه بنر تبلیغاتی می‌پردزایم که هر سه آنها کمی با زورگویی جلو می‌آیند و تاثیر خوبی روی عملکرد مخاطب می‌گذارند.

۱) سایت‌چکاپ:

همان طور که از نام این کمپانی مشخص است، سایت‌چکاپ یک پلتفورم است که تمام فاکتورهای فنی موفقیت وب‌سایت شما را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند که نقص‌های آن را رفع کنید. اخیرا سایت‌چکاپ یک کمپین تبلیغاتی را شروع کرده که مخاطبانش می‌توانند از طریق این کمپین، از مقداری شارژ رایگان بهره ببرند. بنر این کمپین که دکمه فراخوان (Call-to-Action) با متن بررسی کن آمده، کمی حالت دستوری دارد که مخاطب را واقعا تشویق می‌کند که سایتش را با سایت چکاپ، بررسی کند. البته در نظر داشته باشید که اینجا شما به سایت‌چکاپ دستور می‌دهید!

48918043288693107033

۲) فرانش:

فرانش که یک بستر آموزشی با کلی دوره‌های متفاوت است، در کمپین آخر خود روی ویدئوهای رایگانی که منتشر می‌کند تمرکز کرده و سعی دارد به این واسطه، مخاطب را جذب خودش کند. دکمه فراخوان بنر این کمپین به شکلی حس نبود وقت را برای مخاطب القا می‌کند و باعث می‌شود که افراد بیشتری رو آن کلیک کنند.

53745654184428356694

۳) آموزش:

وب‌سایت آموزش که عموما دوره‌های آموزشی تخصصی را درقالب دیسک نوری به فروش می‌رساند، اخیرا یک کمپین تبلیغاتی داشته که بنر آن طراحی بسیار مناسبی دارد و مخاطب آموزش طراحی و برنامه‌نویسی را مستقیما هدف می‌گیرد و با دکمه فراخوان همین الان سفارش دهید، مخاطب را با یک دستور به سمت خرید محصولات وب‌سایت خود می‌فرستد.

13885963351332706566

همیشه در نظر داشته باشید که با توجه به محصولی که عرضه می‌کنید، می‌توانید حس نبود وقت را به مخاطب القا کنید؛ از طرفی دیگر می‌توانید برای مدت کوتاه کمپین‌های فروش ویژه داشته باشید که چنین دکمه‌های فراخوانی در این مدل کمپین‌ها واقعا جواب می‌دهند و باعث می‌شوند که نرخ تبدیل بالایی را از آن خود کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی بنر با بلاگ‌اد همراه باشید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

8 دیدگاه در رابطه با “دستوراتی که نرخ کلیک‌خوری بنر‌های شما را افزایش می‌دهند
  1. فید بک : دستوراتی که نرخ کلیک‌خوری بنر‌های شما را افزایش می‌دهند | پرتال روزنه نور

  2. میرزاییان
    اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۵ — ۴:۳۷ ق.ظ

    باسلام و احترام محضرتان
    تشکر بابت مطالب زیبا
    چند صفحه از سایت رو دیدم
    سایت بسیار زیبایی دارید..
    قالب سایت هم خیلی زیباست

  3. رضا
    اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۵ — ۷:۴۵ ق.ظ

    اقای جباری ممنون از مطالب خوبی که می نویسید. باید بگم البته هر فردی نظر خودش رو داره، منتهای مراتب اصلاً نمونه ی شماره سه جذاب طراحی نشده و حرفی از نواوری در داخلش زده نشده. در کل بسیار مبتدیانه طراحی شده.
    نمونه دوم هم از نظر رنگ و دکمه همین الان سفارش دهید خوبه منتها نقش اون میز بالای بنر هیچ ربطی به هدف این سایت نداره.
    نمونه اول خیلی خوبه.

  4. رضایی نسب
    خرداد ۲, ۱۳۹۵ — ۹:۱۱ ق.ظ

    خیلی سعی کردم سایت هام را توی سایت‌ چکاپ بررسی کنم اما خطا میداد

  5. اردشیر ممقانی
    خرداد ۲, ۱۳۹۵ — ۸:۱۹ ب.ظ

    ممنون مطالب مفیدی بود.

  6. علیرضا
    خرداد ۵, ۱۳۹۵ — ۱:۲۴ ب.ظ

    منمنو از مطلب شما

  7. مجله تصویر زندگی
    تیر ۲, ۱۳۹۵ — ۶:۵۶ ب.ظ

    سلام
    استفاده از رنگ های شاد و تصاویر فانتزی هم باعث بهتر دیده شدن بنر میشه

  8. کابینت بانک
    مرداد ۱۱, ۱۳۹۵ — ۱۰:۱۴ ق.ظ

    سلام
    سپاسگزارم از طرف تمام کاربران دنیای مجازی که بر خلاف بسیاری از همکارانتان در کنار درآمد زایی به حرفه ای شدن در ابعاد مختلف بها می دهید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !