بازاریابی محتوا

چهار روش تولید محتوا برای دسترسی به مخاطبان بیشتر و افزایش مشارکت آن‌ها

چهار روش تولید محتوا برای دسترسی به مخاطبان بیشتر و افزایش مشارکت آن‌ها

بازاریابی محتوا - ۲ مرداد ۱۳۹۶

امروزه بازاریابان برای جلب توجه مخاطبان با یکدیگر رقابت می‌کنند. برندها باید برای توزیع محتوای خود به مخاطبان مناسب، رسانه‌های مختلف را امتحان کنند. هیچ کس نمی‌خواهد محتوایی تولید کند که بازدید کننده ...

کتاب الکترونیک بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان

کتاب الکترونیک بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان

بازاریابی محتوا - ۳۱ تیر ۱۳۹۶

بازاریابی محتوا یکی از روش های نوین بازاریابی اینترنتی است که در دهه اخیر بسیار محبوب شده است. محتوای با ارزش، کلید موفقیت و پیشرفت سازمان در عصر دیجیتال است و روشی است ...

سه راه درآمدزایی از محتوا

سه راه درآمدزایی از محتوا

بازاریابی محتوا - ۲۵ تیر ۱۳۹۶

 کسب و کارهای مختلف در هر زمینه ای که در حال فعالیت اقتصادی باشند از طریق محتوا می‌توانند به کسب‌و‌کار خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم رونق ببخشند. رویکرد استفاده از محتوا ...

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۴ اسفند ۱۳۹۵

در دوران بازاریابی سنتی، شاهد این بودیم که محتوا برای تمرکز روی برندینگ کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گرفت تا در نهایت حسن شهرت برای آنها ایجاد شود. در آن زمان اینترنتی نبود که ...

۳ اشتباه رایج در بازاریابی محتوا

۳ اشتباه رایج در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۹ آذر ۱۳۹۵

احتمالا برای تمامی افرادی که به وبلاگ نویسی و نگارش محتوا در وب مشغول هستند این اتفاق افتاده که در محتوای خود با اشتباهات نگارشی مواجه شده‌اند و به سرعت تصمیم گرفته‌اند که ...

قیف بازاریابی و فروش در بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی و فروش در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۱۵ آبان ۱۳۹۵

بازاریابی یک وب‌سایت، دارای پروسه‌ای پیچیده است. از آنجایی که سئو بطور فزاینده‌ی مشکل شده و شبکه‌های اجتماعی هم وقت گیر هستند، هیچ چیزی مهمتر از طراحی "قیف بازاریابی محتوا " خودتان نیست. ...

۳ راهکار بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل در یک وبلاگ

۳ راهکار بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل در یک وبلاگ

بازاریابی محتوا - ۲ تیر ۱۳۹۵

همان طور که یک وبلاگ شخصی، نماینده شخصیت یک فرد به حساب می‌آید، وبلاگ یک کمپانی هم کاملا فرهنگ آن را نشان می‌دهد. پس لازم است که همواره به بهبود آن بپردازیم و ...

آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن دارد؟

آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن دارد؟

بازاریابی محتوا - ۲۰ دی ۱۳۹۴

موفقیت استراتژی شما در بازاریابی محتوا تابع عوامل مختلفی است که برای رسیدن به آن باید تمام اجزا به درستی حرکت نمایند. ملاحظات نشان می دهد که تنها 30 درصد از بازاریابان محتوا ...

اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA)

اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA)

بازاریابی محتوا - ۱۳ آبان ۱۳۹۴

   این بار می‌خواهم برایتان از یک ماجرا شروع کنم که در تمام دنیا تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند این داستان را تعریف کند. من! یک روز که خیلی هم دور نیست، من سعی کردم شروع ...