بازاریابی محتوا

مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…

مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…

بازاریابی محتوا - ۲ خرداد ۱۳۹۴

فروشنده غیر حرفه‌ای فردی است که کت و شلوار بر تن داشته، اما دستش را روی شانه شما می‌گذارد و به گونه‌ای با شما برخورد می‌کند که شما با او احساس صمیمیت بیش ...

چرا باید در نوشته‌های خود لحنی مثبت داشته باشید؟

چرا باید در نوشته‌های خود لحنی مثبت داشته باشید؟

بازاریابی محتوا - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

بر اساس یکی از نوشته‌های Psychology Today، احساسات مثبتی که از سوی یک برند بر مخاطبانش ساطع می‌گردد، روی میزان وفاداری آنها تاثیر بسیاری گذاشته و حتی سبب می‌شود که آنها اعتمادشان افزایش ...

نکاتی در بهینه سازی محتوا برای چندین کانال انتشار متفاوت

نکاتی در بهینه سازی محتوا برای چندین کانال انتشار متفاوت

بازاریابی محتوا - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

اشتراک‌گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما می‌دانید که تغییر شکل محتوا و مناسب سازی آن برای هر شبکه اجتماعی چه مقدار زیادی از متخصص تولید محتوا ...

۷ نکته برای اینکه صفحه «درباره ما» بهتری داشته باشید

۷ نکته برای اینکه صفحه «درباره ما» بهتری داشته باشید

بازاریابی محتوا - ۷ آذر ۱۳۹۳

صفحه درباره ما شاید با اهمیت ترین صفحه در وب سایت شما باشد و معمولا تاثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما دارد. بسیاری از اهمیت این صفحه در وب سایت خود ...

اینفوگرافیک: محتوای بیشتر، مشکلات بیشتر!

اینفوگرافیک: محتوای بیشتر، مشکلات بیشتر!

بازاریابی محتوا - ۱۴ آبان ۱۳۹۳

تولید محتوا همیشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هر کسب‌وکاری، هم برای افزایش معلومات خود و هم برای پروسه حفظ مشتری، از این مهم بهره ببرد. تیم فروش همیشه درگیر محتوا ...

سه تکنیک روزنامه نگاری برای موفقیت در بازاریابی محتوا

سه تکنیک روزنامه نگاری برای موفقیت در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۱۰ آبان ۱۳۹۳

در دنیای بازاریابی مدرن و امروزی، محتوا حرف اول را می‌زند و تحقق استراتژی‌های شما بدون بهره‌وری صحیح از محتوا، غیر ممکن است. ما می‌توانیم محتوا را از دیدهای متفاوتی مورد بررسی قرار ...

چگونه پاراگراف اول مطلب خود را نگارش کنید؟

چگونه پاراگراف اول مطلب خود را نگارش کنید؟

بازاریابی محتوا - ۲۳ مهر ۱۳۹۳

پس از تیتر یک مطلب، پاراگراف اول، دومین بخشی از یک نوشته است که مخاطب با آن برخود کرده و پس از خواندن آن تصمیم می‌گیرد که مطالعه مطلب را در همان جا ...

بزرگ فکر کنید ولی با چیزهای کوچک شروع کنید؛ ۲ نکته اساسی در تولید محتوا

بزرگ فکر کنید ولی با چیزهای کوچک شروع کنید؛ ۲ نکته اساسی در تولید محتوا

بازاریابی محتوا - ۱۹ مهر ۱۳۹۳

مشاور محتوا دیوید هوبز (David Hobbs) در جایی گفته: وب سایت های کوچک، اثر بخش تر و مدیریت و کنترل آنها آسان تر از وب سایت های  بزرگ است.پس چرا بیشتر سایت ها ...

پنج راهکار براى اینکه نتایج بهترى از پست هاى وبلاگ خود بگیرید

پنج راهکار براى اینکه نتایج بهترى از پست هاى وبلاگ خود بگیرید

بازاریابی محتوا - ۱۴ مهر ۱۳۹۳

شما بالاخره پس از كلى تفكر و تلاش توانستيد يك مطلب براى وبلاگ خود نوشته و آن را منتشر كنيد. اما به نظرتان آيا با زدن دكمه انتشار مطلب، كار شما به اتمام ...