بازاریابی محتوا

۳ راهکار بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل در یک وبلاگ

۳ راهکار بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل در یک وبلاگ

بازاریابی محتوا - ۲ تیر ۱۳۹۵

همان طور که یک وبلاگ شخصی، نماینده شخصیت یک فرد به حساب می‌آید، وبلاگ یک کمپانی هم کاملا فرهنگ آن را نشان می‌دهد. پس لازم است که همواره به بهبود آن بپردازیم و ...

آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن دارد؟

آیا محتوای شما ارزش دانلود کردن دارد؟

بازاریابی محتوا - ۲۰ دی ۱۳۹۴

موفقیت استراتژی شما در بازاریابی محتوا تابع عوامل مختلفی است که برای رسیدن به آن باید تمام اجزا به درستی حرکت نمایند. ملاحظات نشان می دهد که تنها 30 درصد از بازاریابان محتوا ...

اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA)

اینفوگرافیک – آناتومی یک پست خوب وبلاگ – از عنوان تا فراخون (CTA)

بازاریابی محتوا - ۱۳ آبان ۱۳۹۴

   این بار می‌خواهم برایتان از یک ماجرا شروع کنم که در تمام دنیا تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند این داستان را تعریف کند. من! یک روز که خیلی هم دور نیست، من سعی کردم شروع ...

من فقط بازی کردم و بدین ترتیب ۱۰۰۰۰ دلار کسب کردم

من فقط بازی کردم و بدین ترتیب ۱۰۰۰۰ دلار کسب کردم

بازاریابی محتوا - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

این سر فصل برای من آنقدر عجیب بود آن هم در صفحه‌ای که بحث از تجربه‌های تکنیکال روی مبحث SEO بود که تصمیم گرفتم در این‌‌جا، این تجربه شخصی یک آدم خلاق را ...

لینک‌سازی در عصر بازاریابی محتوا

لینک‌سازی در عصر بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

همان طور که می‌دانید از زمان روی کار آمدن بازاریابی محتوا، خیلی از کمپانی‌های مشهور دنیا به این شیوه بازاریابی روی آورده اند و توانسته‌اند بواسطه این روش، بیشتر روی لینک‌سازی کمپانی خود ...

اهمیت سئو و بازاریابی محتوا

اهمیت سئو و بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۶ تیر ۱۳۹۴

seo و بازاریابی محتوایی داخل سرزمین دیجیتال در جنگ رتبه بندی و بهینه سازی سایتها، دو شخصیت ناسازگار به شمار می آیند؛ در حالیکه انقدر به هم نزدیک هستند که در واقع دو ...

مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…

مخاطب شما دوست دارد که به او توجه کنید، اما…

بازاریابی محتوا - ۲ خرداد ۱۳۹۴

فروشنده غیر حرفه‌ای فردی است که کت و شلوار بر تن داشته، اما دستش را روی شانه شما می‌گذارد و به گونه‌ای با شما برخورد می‌کند که شما با او احساس صمیمیت بیش ...

چرا باید در نوشته‌های خود لحنی مثبت داشته باشید؟

چرا باید در نوشته‌های خود لحنی مثبت داشته باشید؟

بازاریابی محتوا - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

بر اساس یکی از نوشته‌های Psychology Today، احساسات مثبتی که از سوی یک برند بر مخاطبانش ساطع می‌گردد، روی میزان وفاداری آنها تاثیر بسیاری گذاشته و حتی سبب می‌شود که آنها اعتمادشان افزایش ...

نکاتی در بهینه سازی محتوا برای چندین کانال انتشار متفاوت

نکاتی در بهینه سازی محتوا برای چندین کانال انتشار متفاوت

بازاریابی محتوا - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

اشتراک‌گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما می‌دانید که تغییر شکل محتوا و مناسب سازی آن برای هر شبکه اجتماعی چه مقدار زیادی از متخصص تولید محتوا ...