بازاریابی محتوا

۷ نکته برای اینکه صفحه «درباره ما» بهتری داشته باشید

۷ نکته برای اینکه صفحه «درباره ما» بهتری داشته باشید

بازاریابی محتوا - ۷ آذر ۱۳۹۳

صفحه درباره ما شاید با اهمیت ترین صفحه در وب سایت شما باشد و معمولا تاثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما دارد. بسیاری از اهمیت این صفحه در وب سایت خود ...

اینفوگرافیک: محتوای بیشتر، مشکلات بیشتر!

اینفوگرافیک: محتوای بیشتر، مشکلات بیشتر!

بازاریابی محتوا - ۱۴ آبان ۱۳۹۳

تولید محتوا همیشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هر کسب‌وکاری، هم برای افزایش معلومات خود و هم برای پروسه حفظ مشتری، از این مهم بهره ببرد. تیم فروش همیشه درگیر محتوا ...

سه تکنیک روزنامه نگاری برای موفقیت در بازاریابی محتوا

سه تکنیک روزنامه نگاری برای موفقیت در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۱۰ آبان ۱۳۹۳

در دنیای بازاریابی مدرن و امروزی، محتوا حرف اول را می‌زند و تحقق استراتژی‌های شما بدون بهره‌وری صحیح از محتوا، غیر ممکن است. ما می‌توانیم محتوا را از دیدهای متفاوتی مورد بررسی قرار ...

چگونه پاراگراف اول مطلب خود را نگارش کنید؟

چگونه پاراگراف اول مطلب خود را نگارش کنید؟

بازاریابی محتوا - ۲۳ مهر ۱۳۹۳

پس از تیتر یک مطلب، پاراگراف اول، دومین بخشی از یک نوشته است که مخاطب با آن برخود کرده و پس از خواندن آن تصمیم می‌گیرد که مطالعه مطلب را در همان جا ...

بزرگ فکر کنید ولی با چیزهای کوچک شروع کنید؛ ۲ نکته اساسی در تولید محتوا

بزرگ فکر کنید ولی با چیزهای کوچک شروع کنید؛ ۲ نکته اساسی در تولید محتوا

بازاریابی محتوا - ۱۹ مهر ۱۳۹۳

مشاور محتوا دیوید هوبز (David Hobbs) در جایی گفته: وب سایت های کوچک، اثر بخش تر و مدیریت و کنترل آنها آسان تر از وب سایت های  بزرگ است.پس چرا بیشتر سایت ها ...

پنج راهکار براى اینکه نتایج بهترى از پست هاى وبلاگ خود بگیرید

پنج راهکار براى اینکه نتایج بهترى از پست هاى وبلاگ خود بگیرید

بازاریابی محتوا - ۱۴ مهر ۱۳۹۳

شما بالاخره پس از كلى تفكر و تلاش توانستيد يك مطلب براى وبلاگ خود نوشته و آن را منتشر كنيد. اما به نظرتان آيا با زدن دكمه انتشار مطلب، كار شما به اتمام ...

اینفوگرافیک: قدرت محتوای تصویری

اینفوگرافیک: قدرت محتوای تصویری

بازاریابی محتوا - ۹ مهر ۱۳۹۳

همه ما می‌دانیم که تماشای ویدئوهای جالب و تصاویر خوب، بسیار سرگرم کننده تر از خواندن یک مطلب طولانی است. اما سوال اینجاست که چرا چنین گرایشی بوجود آمده است؟ذهن ما برای هضم ...

چرا باید از محتوای Mobile Friendly بهره ببرید؟

چرا باید از محتوای Mobile Friendly بهره ببرید؟

بازاریابی محتوا - ۸ مهر ۱۳۹۳

حتما قبلا عبارت User Friendly به گوش شما خورده که اکثرا برای سخت افزار ها و نرم‌افزار هایی به کار می‌‍رود که استفاده از آنها نسبت به نمونه‌های مشابهشان آسان تر است و ...

چگونه محتوا باعث جلب توجه مشتری به شما می‌گردد

چگونه محتوا باعث جلب توجه مشتری به شما می‌گردد

بازاریابی محتوا - ۴ مهر ۱۳۹۳

همان طور که می‌دانید ایجاد روابط معنی دار با مخاطبان، کار سختی برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکار های نوپا به حساب می‌آید. هر کسب‌وکاری می‌تواند به وسیله محتوا این پروسه را مقیاس‌بندی کند.شما به ...